Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-05
Gdańsk: Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego Strefy Kibica w Gdańsku podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012 TM
Numer ogłoszenia: 67260 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku , ul. Traugutta 29, 80-221 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 524 34 73, faks 058 524 34 93.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego Strefy Kibica w Gdańsku podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012 TM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia - usługi zabezpieczenia medycznego Strefy Kibica w Gdańsku podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012 TM - składa się z następujących części, które obejmują, odpowiednio: 1) część I - Punkt Pierwszej Pomocy (PPP) i Punkt Krótkoterminowej Opieki Medycznej (PKOM) a) 2 szt. - Punkt Pierwszej Pomocy (PPP), b) 1 szt. - Punkt Krótkoterminowej Opieki Medycznej (PKOM) 2) część II - Patrole Piesze (PP) 10 szt. PP (dwuosobowe zespoły) 3) część III - Karetki Specjalistyczne (KS) i Karetki Podstawowe (KP) a) 2 szt. - Karetki Specjalistyczne (KS), b) 2 szt. - Karetki Podstawowe (KP). Szczegółowe warunki realizacji poszczególnych części zamówienia Zamawiający określił Wzorem Umowy, który stanowi zał. nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi zał. nr 2 do Wzoru Umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje realizację zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, do 50 % wartości zamówienia podstawowego, które polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 07.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości zależnej od części zamówienia, odpowiednio: 1) część I - Punkt Pierwszej Pomocy (PPP) i Punkt Krótkoterminowej Opieki Medycznej (PKOM) - 2.500,00 PLN, 2) część II - Patrole Piesze (PP) - 2.500,00 PLN, 3) część III - Karetki Specjalistyczne (KS) i Karetki Podstawowe(KP) - 2.500,00 PLN, Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 roku Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli udokumentuje posiadanie uprawnień do: 1) W odniesieniu do części I - Punkty Pierwszej Pomocy (PPP) i Punkt Krótkoterminowej Opieki Medycznej (PKOM): a) Korzystania z sieci radiowej nadawczo-odbiorczej typu dyspozytorskiego na terenie miasta Gdańska. b) Zbierania zakaźnych odpadów medycznych na terenie miasta Gdańska. 2) W odniesieniu do części II - Patrole Piesze (PP): a) Korzystania z sieci radiowej nadawczo-odbiorczej typu dyspozytorskiego na terenie miasta Gdańska. b) Zbierania zakaźnych odpadów medycznych na terenie miasta Gdańska. 3) W odniesieniu do części III - Karetki Specjalistyczne (KS) i Karetki Podstawowe (KP): a) Korzystania z sieci radiowej nadawczo-odbiorczej typu dyspozytorskiego na terenie miasta Gdańska. b) Korzystania z sieci radiowej nadawczo-odbiorczej typu dyspozytorskiego umożliwiające komunikację z centrum powiadamiania ratunkowego na terenie miasta Gdańska (168/169 MHz częstotliwość ogólnopolska) c) Zbierania zakaźnych odpadów medycznych na terenie miasta Gdańska. d) Transportowanie zakaźnych odpadów medycznych na terenie miasta Gdańska
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, ofert wykonał lub wykonuje usługę, odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia: 1) W odniesieniu do części I - Punkty Pierwszej Pomocy (PPP)i Punkt Krótkoterminowej Opieki Medycznej (PKOM): Zabezpieczenia medycznego w postaci: Punktu Pierwszej Pomocy lub Punktu Krótkoterminowej Opieki Medycznej, co najmniej na 5 imprezach masowych, w tym co najmniej 2 usługi na imprezach masowych na co najmniej 5 tys. osób (liczba miejsc dla osób na imprezie masowej podana we wniosku o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej). 2) W odniesieniu do części II - Patrole Piesze (PP): Zabezpieczenia medycznego w postaci: Patrolu pieszego, co najmniej na 5 imprezach masowych, w tym co najmniej 2 usługi na imprezach masowych na co najmniej 5 tys. osób (liczba miejsc dla osób na imprezie masowej podana we wniosku o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej). 3) W odniesieniu do części III - Karetki Specjalistyczne (KS) i Karetki Podstawowe (KP): Zabezpieczenia medycznego w postaci: Karetki specjalistycznej lub Karetki podstawowej, co najmniej na 5 imprezach masowych, w tym co najmniej 2 usługi na imprezach masowych na co najmniej 5 tys. osób (liczba miejsc dla osób na imprezie masowej podana we wniosku o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli udokumentuje, że dysponuje, odpowiednio dla części zamówienia: 1) W odniesieniu do części I - Punkty Pierwszej Pomocy (PPP)i Punkt Krótkoterminowej Opieki Medycznej (PKOM): a) w odniesieniu do Punktu Pierwszej Pomocy (PPP) a1) w odniesieniu do urządzeń zapewniających łączność: - telefon komórkowy - 1 szt./PPP - radiotelefon - 1 szt./PPP a2) w odniesieniu do wyposażenia medycznego: Wyposażenie medyczne o parametrach techniczno użytkowych określonych Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy. b) w odniesieniu do Punktu Krótkoterminowej Opieki Medycznej (PKOM) b1) w odniesieniu do urządzeń zapewniających łączność: - telefon komórkowy - 1 szt./PKOM - radiotelefon - 1 szt./PKOM b2) w odniesieniu do wyposażenia medycznego: Wyposażenie medyczne o parametrach techniczno użytkowych określonych Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy. 2) W odniesieniu do części II - Patrole Piesze (PP): a) w odniesieniu do urządzeń zapewniających łączność: - radiotelefon - 1 szt./PP b) w odniesieniu do wyposażenia medycznego: Wyposażenie medyczne o parametrach techniczno użytkowych określonych Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy. 3) W odniesieniu do części III - Karetki Specjalistyczne (KS) i Karetki Podstawowe (KP): a) w odniesieniu do Karetki Specjalistyczne a1) w odniesieniu do urządzeń zapewniających łączność: - radiotelefon - 1 szt./KS - nadajnik-odbiornik radiowy w pojeździe - 1 szt./ KS - telefon komórkowy - 1 szt./ KS a2) w odniesieniu do wyposażenia medycznego: Wyposażenie medyczne o parametrach techniczno użytkowych określonych Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy. b) w odniesieniu do Karetki Podstawowe (KP) b1) w odniesieniu do urządzeń zapewniających łączność: - radiotelefon - 1 szt./KP - nadajnik-odbiornik radiowy w pojeździe - 1 szt./KP - telefon komórkowy - 1 szt./KP b2) w odniesieniu do wyposażenia medycznego: Wyposażenie medyczne o parametrach techniczno użytkowych określonych Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik do Wzoru Umowy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli udokumentuje, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia, odpowiednio: 1) W odniesieniu do części I - Punkty Pierwszej Pomocy (PPP) i Punkt Krótkoterminowej Opieki Medycznej (PKOM): a) w odniesieniu do Punktu Pierwszej Pomocy (PPP) a1) co najmniej dwoma lekarzami Systemu Ratownictwa Medycznego, w rozumieniu art. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2006 roku Nr 191, poz. 1410 z późn.) -zwana dalej ustawą PRM, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w udzielaniu świadczeń zdrowotnych, a2) co najmniej sześcioma ratownikami medycznymi lub pielęgniarkami/pielęgniarzami Systemu Ratownictwa Medycznego, w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy PRM, b)w odniesieniu do Punktu Krótkoterminowej Opieki Medycznej (PKOM): b1) co jednym lekarzem Systemu Ratownictwa Medycznego, w rozumieniu art. 3 pkt. 3 ustawy PRM, posiadającym prawo wykonywania zawodu oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w udzielaniu świadczeń zdrowotnych, b2) co najmniej trzema ratownikami medycznymi lub pielęgniarkami/pielęgniarzami Systemu Ratownictwa Medycznego, w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy PRM, 2) W odniesieniu do części II - Patrole Piesze (PP): Co najmniej dziesięcioma ratownikami medycznymi oraz co najmniej 10 osobami uprawnionymi co najmniej do udzielania kwalifikowanej pierwszej pomocy w rozumieniu art. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, lub ratownikami medycznymi, w tym co najmniej 10 osób ze znajomością języka angielskiego na poziomie zapewniającym komunikację w tym języku. W skład dwuosobowego patrolu wchodzi min. jeden ratownik medyczny i min. jedna osoba ze znajomością języka angielskiego na poziomie zapewniającym komunikację w tym języku. 3) W odniesieniu do części III - Karetki Specjalistyczne (KS) i Karetki Podstawowe (KP): a) w odniesieniu do Karetki Specjalistyczne (KS): a1) co najmniej dwoma lekarzami Systemu Ratownictwa Medycznego, w rozumieniu art. 3 pkt. 3 ustawy PRM, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w udzielaniu świadczeń zdrowotnych, a2) co najmniej czterema ratownikami medycznymi lub pielęgniarkami/pielęgniarzami, w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy PRM, a3) co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia samochodu uprzywilejowanego - spełnia warunki, o których mowa w art. 95a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.). b) w odniesieniu do Karetki Podstawowe (KP): b1) co najmniej czterema ratownikami medycznymi lub pielęgniarkami/pielęgniarzami, w rozumieniu art. 3 pkt. 6 ustawy PRM, b2) co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia samochodu uprzywilejowanego - spełnia warunki, o których mowa w art. 95a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji finansowej, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej na kwotę określoną odrębnie dla poszczególnych części zamówienia, odpowiednio: 1) W odniesieniu do części I - Punkty Pierwszej Pomocy (PPP) i Punkt Krótkoterminowej Opieki Medycznej (PKOM): co najmniej: 1 milion złotych, 2) W odniesieniu do części II - Patrole Piesze (PP): co najmniej: 500 tys. złotych, 3) W odniesieniu do części III - Karetki Specjalistyczne (KS) i Karetki Podstawowe (KP): co najmniej: 1 milion złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie musi być złożone w dacie (opatrzone datą) właściwej dla dokumentu zastępowanego. ZASADY OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywa się: 1) na dzień upływu terminu składania ofert, 2) w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia. 2. W przypadku, gdy w złożonych przez Wykonawcę dokumentach będą kwoty wyrażone w innej walucie niż w złotych (PLN), Zamawiający dokona ich przeliczenia na złote (PLN) przyjmując do przeliczenia średni kurs (tabela A) Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do w/w przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwana dalej PZP), odpowiednio: 1) Spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 PZP, odbywa się według następujących zasad, odpowiednio: a) Warunki określone w art. 22 ust.1 PZP - muszą być spełnione przy łącznej ocenie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. b) Warunki określone w art. 24 ust. 1 - nie mogą być spełnione przez żadnego spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Oświadczenie złożone przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia przez każdego spośród wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. W przypadku, gdy Wykonawca - przy wykazywaniu spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP - polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5. Należyte wykonanie luby wykonywanie usług - wskazanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia - potwierdza się dokumentem wystawionym przez podmiot zlecający wykonanie usługi lub podmiot będący odbiorcą usługi. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 i pkt. 5 muszą być wystawione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu wystawiającego dokument. 7. Na Wykonawcy spoczywa ciężar udowodnienia, iż spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. 8. Okoliczności wskazane w pkt. 7 Wykonawca musi wykazać, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do upływu terminu składania ofert (z wyjątkiem okoliczności określonych w art. 26 ust. 3 PZP)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze dyspozycję art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umownych mogą dotyczyć: 1) Wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji, które mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia siły wyższej, b) udzielenia zamówienia dodatkowego, c) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy innych siła wyższa, np. zmiana przepisów prawa powodująca, że przedmiot umowy lub jego część byłyby z nimi niezgodne, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy lub jego części zgodnie z umową lub uzyskania celu określonego umową, d) zaistnienie okoliczności zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiają realizację zobowiązania Wykonawcy zgodnie z umową, 2) Zmniejszenie wysokości wynagrodzenia, które może nastąpić w przypadku: a) Zmniejszenia zakresu przedmiotu. b) Ustawowego zmniejszenia stawki podatku VAT. Zmiana może dotyczyć wyłącznie nieodebranego zakresu przedmiotu umowy. 3) Zwiększenia wysokości wynagrodzenia, które może nastąpić w przypadku ustawowego zwiększenia stawki podatku VAT. Zmiana może dotyczyć wyłącznie nieodebranego zakresu przedmiotu umowy. 4) Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, które może nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia siły wyższej, b) udzielenia zamówienia dodatkowego, c) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy innych niż siła wyższa, np. zmiana przepisów prawa powodująca, że przedmiot umowy lub jego część byłyby z nimi niezgodne, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy lub jego części zgodnie z umową lub uzyskania celu określonego umową, d) zaistnienie okoliczności zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiają realizację zobowiązania Wykonawcy zgodnie z umową. 5) Zmiany podmiotu, który został przewidziany do realizacji części umowy (na zasobach którego Wykonawca polegał przy spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP) lub podmiotu spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku wykazania na dzień dokonania zmiany, że: a) nowy podmiot nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP, oraz b) warunki określone w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ są spełnione przy uwzględnieniu informacji dotyczących nowego podmiotu. Uwaga: Przez siłę wyższą należy rozumieć takie zdarzenie, które łącznie spełnia następujące kryteria: 1) musi mieć charakter zewnętrzny, 2) musi być niemożliwe do przewidzenia (w tym sensie, że stopień jego pojawienia się jest mało prawdopodobny w określonej sytuacji przy zachowaniu obiektywnych kryteriów dla oceny, czy możliwe było przewidzenie zdarzenia), 3) musi być niemożliwe do zapobieżenia. Siłę wyższą stanowić mogą takie zdarzenia, jak np.: zamieszki, strajki, wojny, anomalie spowodowane działaniem sił natury np. powodzie, trzęsienia ziemi, itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirgda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku
80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29
Opłata za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia - 30 zł
rachunek nr: 70 1240 1268 1111 0010 3860 3968.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 11:00, miejsce: 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29, Sekretariat MOSiR (Ip.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Punikty Pierwszej Pomocy i Punkt Krótkotrwałej Opieki Medycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Punkt Pierwszej Pomocy (PPP) i Punkt Krótkoterminowej Opieki Medycznej (PKOM): a) 2 szt. - Punkt Pierwszej Pomocy (PPP), b) 1 szt. - Punkt Krótkoterminowej Opieki Medycznej (PKOM).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Patrole Piesze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 szt. PP (dwuosobowe zespoły).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Karetki Specjalistyczne i Karetki Podstawowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Karetki Specjalistyczne (KS) i Karetki Podstawowe (KP): a) 2 szt. - Karetki Specjalistyczne (KS), b) 2 szt. - Karetki Podstawowe (KP)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- REMONT RAMPY ZAŁADUNKOWEJ MAGAZYNU TECHNICZNEGO W ARESZCIE ŚLEDCZYM W GDAŃSKU
- Zakup fabrycznie nowego samochodu na potrzeby Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części : Cz. I- sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych, Cz. II- sukcesywna dostawa mydła do rąk
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku Instytutu Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdyni przy al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 46.
- Wydruk i dostawa książki: XVI Konferencja Polskiego Muzealnictwa Morskiego i Rzecznego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy realizowane na rzecz żołnierzy i pracowników wojska w Łomży.
- "Świadczenie usług medycznych dla pracowników Rzecznika Finansowego"
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy wraz z pakietem medycznym dla pracowników Kancelarii i Instytutu IRWiR PAN
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.