To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-14
Ogłoszenie nr 67411 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.
Sosnowiec: Remont nawierzchni, przebudowa oświetlenia i odwodnienia placu oraz budowa obiektów małej architektury na terenie targowiska miejskiego, znajdującego się przy ulicy Szklarnianej w Sosnowcu
Numer referencyjny: ZP11/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 15107 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny
27681549000000, ul.
ul. 3-go Maja
11,
41200
Sosnowiec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
032 2666297, 2664476, faks
, e-mail
mzuk@mzuk-sosnowiec.neostrada.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zuk.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.mzuk.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa ednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni, przebudowa oświetlenia i odwodnienia placu oraz budowa obiektów małej architektury na terenie targowiska miejskiego, znajdującego się przy ulicy Szklarnianej w Sosnowcu Numer referencyjny: ZP11/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP11/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Remont nawierzchni, przebudowa oświetlenia i odwodnienia placu oraz budowa obiektów małej architektury na terenie targowiska miejskiego, znajdującego się przy ulicy Szklarnianej w Sosnowcu" w następującym zakresie: - przebudowa nawierzchni placu targowego wraz z przebudową wjazdów na targowisko i odwodnienia powierzchni targowiska - WYKONAWCA SKOORDYNUJE SWOJE PRACE Z ROBOTAMI, KTÓRE PROWADZIC BĘDZIE NA TYM TERENIE RPWiK-SOSNOWIEC (prace te polegac będą na wymianie sieci wod-kan bez odtworzenia nawierzchni) - wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej - wyznaczenie i wykonanie miejsc parkingowych - remont sieci elektrycznej oraz wymiana lamp oświetleniowych - wg projektu ORAZ UŁOŻENIENIE RURY OSŁONOWEJ GŁADKOŚCIENNEJ typu DVR fi110 (grubość ścianki 6,3 mm) W WYKOPIE - RÓWNOLEGLE Z KABLEM OŚWIETLENIOWYM - pod światłowód planowanego monitoringu wizyjnego - montaż obiektów małej architektury: pergole zadaszające ciągi komunikacyjne oraz strefę handlu donice na zieleń towarzyszącą ławki stojaki na rowery - organizacja i wykonanie komunikacji kołowej i pieszej wraz z zielenią towarzyszącą - WYKONANIE GEODEZYJNEJ INWENTARYZACJI POWYKONAWCZEJ - ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW POWSTAŁYCH W WYNIKU REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykonawca, najpóźniej w dniu zgłoszenia prac, dostarczy dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez jednostkę projektową: PRZEDSIĘBIORSTWO-WIELOBRANŻOWE RENO-BUD, ul. Roztoki 8, 42-530 Dąbrowa Górnicza, tel. 32 // 721 83 57, 510 071 055), zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (NALEŻY W NIM UWZGLĘDNIĆ CZYNNOŚCI WSKAZANE WYŻEJ: w szczególności UŁOŻENIE RURY OSŁONOWEJ oraz WYKONANIE GEODEZYJNEJ INWENTARYZACJI POWYKONAWCZEJ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW) i stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją i wniesienia ewentualnych uwag do niej w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT492100.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 492100.85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- "Dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św Barbary w Sosnowcu."
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usług prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej w Miejskim Ośrodku Gimnastyki Korekcyjnej organizowanych przez MOSiR na terenie miasta Sosnowca
- Świadczenie usługi związanej z zapewnieniem opieki nad bezdomnymi i odebranymi w wyniku interwencji zwierzętami gospodarskimi z terenu Gminy Sosnowiec
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.