eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinWARSZTATY WYJAZDOWE DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Koszalin: WARSZTATY WYJAZDOWE DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII.
Numer ogłoszenia: 67706 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50374 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 71 40 217, faks 94 71 40 217.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WARSZTATY WYJAZDOWE DLA USAMODZIELNIANYCH WYCHOWANKÓW PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH I RODZIN ZASTĘPCZYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Cel główny: Wsparcie usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej w wejściu w samodzielną, świadomą, odpowiedzialną dorosłość Cele operacyjne: 1. Nabycie praktycznych umiejętności związanych z planowaniem i realizacją indywidualnego planu usamodzielniania (IPU). 2. Rozwój osobowości, budowanie i wzmacnianie pozytywnej samooceny ( trening interpersonalny - drama, zasady dbania o własny wygląd - wizaż, zabiegi kosmetyczne, zdjęcia do dokumentów osobistych, odnowa biologiczna) 3. Poznanie zagrożeń związanych z HIV i AIDS. 4. Nauka podstaw samoobrony. 5. Poznanie technik rozładowania napięć i rozwój uzdolnień i zainteresowań oraz alternatywnych sposobów spędzania wolnego czasu - arteterapia, nauka tańca, wyjazd do kina lub kręgielni). 6. Integracja z grupą i zespołem projektowym - gry i zabawy integracyjne 7. Nabycie praktycznych umiejętności związanych z zachowaniem się przy posiłkach, w ośrodku wypoczynkowym, podczas zajęć, przestrzegania regulaminów, podstawowych zasad sawuar- wiwru Termin: 28.02.2014r. - 02.03.2014r. Uczestnicy: 26 - usamodzielnianych wychowanków biorących udział w projekcie systemowym Pomocna dłoń plus - grupa koedukacyjna ( 8 chłopców i 18 dziewcząt); 2 wychowawców; Szkoleniowcy zgodnie z programem; 1 przedstawiciel Zamawiającego; Plan zajęć : dzień pierwszy 28.02.2014r.: 10:00 - wyjazd (parking obok Amfiteatru) 11:00 - spotkanie organizacyjne, serwis kawowy (kawa, herbata, soki, woda mineralna bez ograniczeń, ciasta, owoce) 12:00 - zajęcia w grupach pod opieką wychowawców 13:00 - obiad 14:00 - (2,5 godz.) zajęcia warsztatowe: GRUPA I. Zajęcia warsztatowe: Arteterapia (malowanie na szkle, samodzielne dekorowanie kubeczków, talerzyków metodą decoupage ) GRUPA II. Trening zachowań asertywnych - drama Prowadzący dla grupy I : pedagog/specjalista arteterapii Prowadzący dla grupy II : pedagog/ specjalista dramy 16:30 - 16:45 (przerwa) serwis kawowy 16:45 - 19:15 (2,5 godz.) zajęcia warsztatowe GRUPA I. Trening zachowań asertywnych - drama GRUPA II. Zajęcia warsztatowe: Arteterapia (malowanie na szkle, samodzielne dekorowanie kubeczków, talerzyków metodą decoupage ) Prowadzący dla grupy I : pedagog/ specjalista dramy Prowadzący dla grupy II : pedagog/specjalista arteterapii 19:30 - kolacja 20:30 (1 godz.) Zajęcia warsztatowe: Nauka tańca. Prowadzący: trener nauki tańca 21:30 Dyskoteka Dzień drugi 01.03.2014r.: 8:00 - 9:00 - śniadanie 9:30 - 11:30 - (2 godz ) Zajęcia warsztatowe: Zagrożenie HIV i AIDS . Prowadzący: seksuolog 11:30 - 12:00 serwis kawowy 12:00 - 13:30 Sesja zdjęciowa ( każdy uczestnik: 6 zdjęć do paszportu, 6 zdjęć do dowodu osobistego oraz zdjęcie grupowe w formie tablo o formacie A-3 i na płycie DVD). Prowadzący: fotograf 13:30 - 14:30 obiad 14:30 - 15:30 (1 godz.) Podstawy samoobrony Prowadzący: instruktor samoobrony 16:00- 16:30 serwis kawowy 16:30 - 18:00 (1,5 godz.) Podstawy samoobrony Prowadzący: instruktor samoobrony 18:00 - 19:00 Kolacja 19:00 - Wyjazd do kina/ teatru/ na kręgle (po wcześniejszym uzgodnieniu repertuaru) Dzień trzeci 02.03.2014r.: 8:00-9:00 - śniadanie 9:00 - 11::30 (2,5 godz.) zajęcia warsztatowe: GRUPA I. Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) GRUPA II. Wizaż. Zabiegi kosmetyczne i odnowa biologiczna. Prowadzący dla grupy I : pracownik socjalny Prowadzący dla grupy II : wizażystka, kosmetyczna, masażysta 11:30 - 11:45 (przerwa) serwis kawowy 11:45 - 14:15 (2,5 godz.) zajęcia warsztatowe: GRUPA I. Wizaż. Zabiegi kosmetyczne i odnowa biologiczna. GRUPA II . Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) Prowadzący dla grupy I : wizażystka, kosmetyczna, masażysta Prowadzący dla grupy II : pracownik socjalny 14:30 obiad 15:00 wyjazd - odwiezienie uczestników na parking przy dworcu PKP w Koszalinie) Wymagania Zamawiającego wobec realizatora warsztatów: Warsztaty o charakterze stacjonarnym nad morzem na terenie powiatu koszalińskiego. Miejsce zakwaterowania musi posiadać odpowiedni standard. Uczestnicy mają mieć zapewnione: - zakwaterowanie: 2 noclegi w pokojach dwuosobowych, łóżka jednoosobowe, każdy pokój z własnym węzłem sanitarnym, TV. Zaproponowane warunki nie powinny budzić wątpliwości co do jakości usług; - miejsce pobytu musi być jednocześnie miejscem prowadzenia zajęć; - w trakcie pobytu młodzieży miejsca sprzedaży i spożywania alkoholu na terenie Ośrodka będą zamknięte, - pokoje jednoosobowe wychowawców muszą znajdować się w bezpośrednim sąsiedztwie z pokojami wychowanków; - pokój jednoosobowy przedstawiciela Zamawiającego; - salę szkoleniową swobodnie mieszczącą 30 osób. Sala musi posiadać niezbędne wyposażenie techniczne: rzutnik multimedialny, laptop, ekran, dobrą akustykę oraz system nagłośnienia, tablicę do pisania, flipcharty, rolety zaciemniające (lub inny sposób zasłaniania okien),krzesła, stoły, przedmioty i materiały służące do charakteryzacji uczestników dramy, materiały pisarskie do prowadzenia zajęć (papier, długopisy, flamastry), materiały do prowadzenia zajęć z aertetrapii ( farby do malowania na szkle, pędzelki, kubeczki/filiżanki , talerzyki, witraże, ozdobny papier do pakowania, rafia w ilości zabezpieczającej potrzeby całej grupy - nie mniej, niż 2 szt. naczyń na uczestnika zajęć) materace do prowadzenia zajęć samoobrony ; - salę do przeprowadzenia sesji zdjęciowej dla uczestników warsztatów, komplet zdjęć z pozostałymi dokumentami i załącznikami wymagalnymi w SIWZ Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego najpóźniej łącznie z fakturą; - wyżywienie : 2 śniadania, 3 obiady składające się z zupy podawanej w wazach, drugiego dania, zestawu surówek ,kompotu i deseru w formie stołu szwedzkiego, 2 kolacje, serwis kawowy w przerwach prowadzonych zajęć, składający się z kawy, herbaty, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników, soku, ciasta, ciastek, cukru, mleka, owoców tj. jabłek, bananów, mandarynek, pomarańczy, winogron w ilości zabezpieczającej potrzeby uczestników. Śniadania , obiady i kolacje obowiązkowo w formie stołu szwedzkiego. - stołówka obowiązkowo w miejscu zakwaterowania: stoły nakryte obrusami, serwetnik, zestawy z przyprawami, wykluczone naczynia jednorazowe; - organizację czasu wolnego poza godzinami warsztatów ( zajęcia rekreacyjno - ruchowe, salę do ćwiczeń, salę do tańca, wyjazd do kina/teatru); - całodobową opiekę medyczną (apteczka, pielęgniarka w miejscu zakwaterowania młodzieży oraz dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, zapewnienie ewentualnego transportu uczestnika do placówki służby zdrowia) - zapewnienie kadry wychowawców leży po stronie Zamawiającego; - zapewnienie specjalisty prowadzącego trening interpersonalny - dramę leży po stronie Zamawiającego. - wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia zajęć warsztatowych (zgodnie z wymogami opisanymi przy poszczególnych cyklach warsztatowych ) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia przed podpisaniem umowy na realizację zadania wykazu kadry wraz z udokumentowanymi kwalifikacjami do prowadzenia zajęć oraz konspektami poszczególnych zajęć - do akceptacji zamawiającego; - Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu konspektu zajęć z zakresu Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) - załącznik do oferty; - zmiany dotyczące kadry prowadzącej zajęcia będą możliwe wyłącznie za zgodą Zamawiającego (przy czym kwalifikacje i umiejętności tych osób muszą być porównywalne lub wyższe od kadry zaproponowanej w ofercie), - ubezpieczenie uczestników do następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie pobytu i przejazdów (kserokopia polisy zostanie przedstawiona Zamawiającemu najpóźniej na dzień przed wyjazdem); - przejazd autokarem z Koszalina do miejsca zakwaterowania i powrót do Koszalina w dniu zakończenia warsztatów (zgodnie z harmonogramem); - przejazd autokarem do kina/kręgielni i z powrotem; - sprawozdanie pisemne z realizacji warsztatów wraz z wizualizacją ( min. 10 zdjęć na płycie DVD) stanowiącą załącznik do faktury; - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizytowania miejsca wskazanego w ofercie przed podpisaniem umowy w celu sprawdzenia zgodności oferty z zapisami SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT SYSTEMOWY POMOCNA DŁOŃ PLUS WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI - PRIORYTET VII..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sun & More Sp. z o.o. ul. Rapackiego 8c, 71-467 Szczecin, ul. Rapackiego 8c, 71-467 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.