eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻarySPRZEDAŻ I DOSTAWA NOWEJ MASZYNY BUDOWLANEJ TYPU KOPARKO-ŁADOWARKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-25

Żary: SPRZEDAŻ I DOSTAWA NOWEJ MASZYNY BUDOWLANEJ TYPU KOPARKO-ŁADOWARKA
Numer ogłoszenia: 69402 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A. , ul. Św. Brata Alberta 8, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 68 4794600, faks 68 4794602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pekom.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ I DOSTAWA NOWEJ MASZYNY BUDOWLANEJ TYPU KOPARKO-ŁADOWARKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa nowej Koparko-ładowarki o następujących parametrach technicznych: 1. fabrycznie nowa koparko - ładowarka, 2. rok produkcji min. 2016 r. 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać następujące parametry techniczne: a) tłokowy turbo-doładowany silnik spalinowy o zapłonie samoczynnym, b) liczba cylindrów - minimum 4, c) pojemność silnika max. 4 500 cm 3, moment obrotowy min. 435 Nm przy obrotach silnika max. 1400 obr/min, wyprodukowanym przez producenta maszyny, d) moc maksymalna silnika - nie mniej niż 74 kW, wg ISO 14396, e) elektryczne podgrzewanie silnika, f) wymagane spełnienie normy emisji spalin STAGE IV, g) układ wspomagający rozruch silnika w ujemnych temperaturach, h) filtr paliwa, separator wody, i) automatyczna skrzynia biegów typu AutoShift, sześć biegów do przodu, trzy biegi wsteczne, j) układ napędu na 4 koła, załączany z konsoli, w kabinie z możliwością uruchomienia podczas jazdy do przodu lub do tyłu, na dowolnym biegu oraz pod obciążeniem, k) układ hydrauliczny zasilany pompą tłoczkową o zmiennym wydatku i parametrach pracy: przepływ minimalny 160 l/min i ciśnieniu max. 250 bar w obwodzie głównym, przy obrotach 2200 obr/min. l) hydrostatyczne wspomaganie układu kierowniczego, ł) blokada mechanizmu różnicowego, m) przedni most zamknięty hermetycznie - bez wymogu dodatkowego smarowania, n) mosty wykonane przez producenta maszyny o) kabina operatora zamknięta wyciszona, z klimatyzacją i ogrzewaniem, spełniająca normy ROPS/FOPS, szyby panoramiczne w kabinie operatora. Fotel operatora zawieszony pneumatycznie z pasem bezpieczeństwa. Kabina wyposażona w wycieraczki szyb (przód i tył) ze spryskiwaczem szyb, zestaw lusterek, p) poziom hałasu wewnątrz kabiny max. 75 dB(A), poziom hałasu na zewnątrz kabiny max. 100 dB(A), q) reflektory robocze (tylne i boczne) zamontowane w dachu kabiny operatorskiej, zamontowane fabrycznie, r) błotniki na wszystkich kołach, s) światła tylne drogowe zabezpieczone osłonami, t) koła: tylnie i przednie o rozmiarze 28, z oponami o przeznaczeniu do robót ziemnych, u) instalacja elektryczna 12V, dwa akumulatory producenta maszyny, bezobsługowe o podwyższonych parametrach rozruchowych, v) główny wyłącznik prądu, w) uruchamiany hydraulicznie, dwuobwodowy mokry układ hamulcowy, z tarczami hamulcowymi wykonanymi z polimeru, układ zamknięty, hermetyczny, x) zbiornik paliwa zamykany na kluczyk o poj. od 160 litrów do 180 litrów, y) tryb pracy eko. 4. Układ ładowarkowy: a) sterowanie wszystkimi funkcjami ładowarki za pomocą jednej dźwigni - joystick, b) łyżka ładowarki: wielofunkcyjna otwierana o pojemności min. 1,3 m3, dzielona z zębami, c) funkcja automatycznego powrotu łyżki do pozycji kopania, d) łyżka ładowarkowa z zębami, e) układ kompensujący drgania łyżki ładowarkowej podczas przejazdów typu RIDE CONTROL, f) dwa siłowniki robocze do wysypu łyżki ładowarki, g) metalowa osłona siłowników otwierania i zamykania szczęk ładowarki, h) udźwig łyżki ładowarkowej przy maksymalnej wysokości min. 4100 kg, i) wysokość do sworznia obrotu łyżki min. 3400 mm, j) karetka z widłami do palet podpinana pod szybkozłącze. 5. Układ koparkowy: a) układ przesuwu bocznego ramienia koparki w obie strony, sterowany mechanicznie b) kąt obrotu ramienia min. 180 stopni, c) kąt obrotu łyżki minimum 200 stopni, d) sterowanie pracą ramienia koparki przy pomocy dwóch joysticków zamontowanych osobno z układem pilotowym. e) ramię koparki wysuwane - teleskopowy wysuw ramienia kopiącego, f) podpory hydrauliczne pionowe, h) maksymalna głębokość kopania wg danych producenta (ramię teleskopowe wysunięte, łyżka 600 mm) min. 6100 mm, i) szybkozłącze mechaniczne w części ramienia kopiącego, j) blokada wysięgnika na czas transportu - mechaniczne, k) zasięg ramienia od sworznia obrotu na poziomie podłoża (ramię wysunięte) min. 7060 mm, l) dwa tryby pracy, ł) zawieszenie wysięgnika koparki tulejowane. 6. Wymiary i masy przedmiotu umowy: a) długość transportowa do 6100 mm, b) wysokość transportowa max. 4100 mm, c) szerokość transportowa max. 2400 mm, d) masa maszyny gotowej do pracy max. 10 000 kg. 7. Wyposażenie dodatkowe: a) lusterka wsteczne zewnętrzne i wewnętrzne, b) akustyczny sygnał cofania, c) akustyczny system informujący operatora o wystąpieniu usterki, d) migające światło ostrzegawcze tzw. kogut, e) instalacja hydrauliczna pod młot, f) łyżka koparkowa o wym. od 550 do 620 mm - szt. 1 , (wyposażenie łyżek np. zęby - producenta maszyny). Łyżki w pełni kompatybilne z maszyną i z wyposażeniem pozwalającym na gotowość do pracy, g) osłona wału napędowego, h) zamontowana w maszynie przeciw waga o wadze: od 110 kg do 120 kg. i) gaśnica, smarownica, smar w ilości min. 10kg, podstawowy zestaw narzędzi, przewidziany przez producenta. j) przygotowana instalacja z głośnikami i anteną pod montaż radia, k) szybkozłącze ładowarkowe hydraulicznie sterowane producenta ze sterowaniem elektrycznym do osprzętów dodatkowych, l) tylne szybkozłącze mechaniczne dwustronne. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: - Odbiór pojazdu dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych Pełnomocników. - Cena pojazdu powinna zawierać koszt dostawy (loco siedziby Zamawiającego przy ul. Św. Brata Alberta 8 w Żarach), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy oraz pierwszy rozruch. - Gwarancja na cały pojazd nie mniej niż 24 miesiące, liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru. - Wykonawca jest autoryzowanym przedstawicielem producenta przedmiotu umowy, - Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, - W dniu dostawy pojazdu Wykonawca musi dostarczyć: komplet dokumentów: dokumentację DTR, instrukcję obsługi i eksploatacji maszyny w języku polskim (wersja papierowa i elektroniczna) oraz książkę serwisową..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku, z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia pozwalające na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, Zamawiający uzna Wykonawcę, który przedstawi - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunek dotyczący potencjału technicznego pozwalający na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, Zamawiający uzna Wykonawcę, który przedstawi - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia pozwalający na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, Zamawiający uzna Wykonawcę, który przedstawi - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, Zamawiający uzna Wykonawcę, który przedstawi - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Oferta sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o obowiązku podatkowym u Zamawiającego sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich tych Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną winno zawierać: wyszczególnienie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (nazwy, adresy, Regon i NIP), wskazanie pełnomocnika, dokładne określenie postępowania, dla którego udzielane jest pełnomocnictwo, określenie czasu trwania pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Gwarancja - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy zgodnie z paragrafem 7 projektu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pekom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne PEKOM S.A. ul. Św. Brata Alberta 8 68-200 Żary.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne PEKOM S.A. ul. Św. Brata Alberta 8 68-200 Żary.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.