eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usług opiekuńczych świadczonych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy w miejscu ich zamieszkania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-26

Warszawa: Zakup usług opiekuńczych świadczonych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy w miejscu ich zamieszkania
Numer ogłoszenia: 69424 - 2016; data zamieszczenia: 26.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy , ul. Plutonowych 10, 04-404 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 673 54 12, faks 22 611 99 94.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsrembertow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług opiekuńczych świadczonych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy w miejscu ich zamieszkania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług opiekuńczych (gospodarczych i pielęgnacyjnych) świadczonych na rzecz osób określonych w art. 50 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.) - klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy - w miejscu ich zamieszkania. Usługi opiekuńcze obejmują m. in.: - usługi gospodarcze: zakupy podstawowych, niezbędnych artykułów spożywczych, higienicznych, przemysłowych, drobnego sprzętu gospodarstwa domowego w najbliższym sklepie; pomoc w utrzymaniu higieny osobistej (klient chodzący); pomoc przy przygotowywaniu / gotowaniu posiłków - z uwzględnieniem diet; przynoszenie obiadów ze wskazanej przez Zamawiającego placówki gastronomicznej; podawanie posiłku - śniadania / obiadu / kolacji; pomoc przy spożywaniu posiłku; utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego; utrzymanie w bieżącej czystości łazienki i urządzeń sanitarnych / kuchni / mieszkania; pranie bielizny pościelowej i odzieży (jeśli klient ma pralkę) / zanoszenie do pralni, magla; przynoszenie wody, węgla i palenie w piecu; zgłaszanie wizyt lekarskich, badań laboratoryjnych, napraw urządzeń domowych; załatwianie spraw urzędowych; podtrzymywanie psychofizycznej sprawności; - pielęgnacyjne (niemedyczne): toaleta chorego w łóżku; zmiana bielizny pościelowej i nocnej; słanie łóżka; usprawnianie chorego w łóżku; pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych; wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych; podawanie leków. Usługi opiekuńcze (gospodarcze i pielęgnacyjne) świadczone będą na rzecz mieszkańców Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy, wskazanych przez Zamawiającego. Usługi będą świadczone w granicach administracyjnych Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy, a wyjątkowo - w razie konieczności - także poza terenem Dzielnicy Rembertów (np. w razie konieczności dotarcia do placówki ochrony zdrowia). Łączny zakres realizacji zamówienia obejmuje około 15.930 godzin usług opiekuńczych (13.590 godzin - usługi gospodarcze, 2.340 godzin - usługi pielęgnacyjne). Miesięczny wymiar usług opiekuńczych: - gospodarczych, świadczonych dla średnio 55 osób - wyniesie około 1.510 godzin; - pielęgnacyjnych, świadczonych dla średnio 10 osób - wyniesie około 260 godzin..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. polegającą na świadczeniu nieprzerwanie przez okres co najmniej 9 miesięcy, na rzecz tego samego odbiorcy (w ramach jednej umowy) usług opiekuńczych (łącznie gospodarczych i pielęgnacyjnych) w miejscu zamieszkania usługobiorców w wymiarze średnio co najmniej 1.000 godzin miesięcznie. Należyte wy-konanie usługi powinno być poświadczone przez Wykonawcę załączonymi do oferty dowodami (np. poświadczenie). Za wykonane usługi należy rozumieć usługi, w których realizacja umów została zakończona. W przypadku usług wykonywanych, tj. będących w toku realizacji, część zamówienia faktycznie wykonana musi spełniać warunek Zamawiającego, tj. na dzień składania ofert Wykonawca wykaże wykonanie usługi polegającej na świadczeniu nieprzerwanie przez okres co najmniej 9 miesięcy, na rzecz tego samego odbiorcy (w ramach jednej umowy) usług opiekuńczych (łącznie gospodarczych i pielęgnacyjnych) w miejscu zamieszkania usługobiorców w wymiarze średnio co najmniej 1.000 godzin miesięcznie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z dowodami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsrembertow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy, ul. Plutonowych 10, 04-404 Warszawa, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy, ul. Plutonowych 10, 04-404 Warszawa, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.