Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-17
Chorzów: Świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń budynków Muzeum Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 6975 - 2015; data zamieszczenia: 17.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum "Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie" , ul. Parkowa 25, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2410718, faks 32 2415501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgpe-chorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń budynków Muzeum Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi okresowe świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń budynków zlokalizowanych na terenie Muzeum Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie. 1. Prace wykonywane codziennie 1) mycie ręczne podłóg, w tym podłoga dźwigu osobowego; 2) utrzymanie w czystości toalet i pomieszczeń socjalnych; 2) utrzymanie w czystości elementów wyposażenia znajdujących się w pomieszczeniach, takich jak krzesła, biurka, stoły, lustra, gabloty, ścianki wystawiennicze; 3) utrzymanie w czystości klamek, poręczy, barierek, pochwytów, grzejników, gaśnic, tabliczek informacyjnych, parapetów, listew odbojowych i przypodłogowych oraz drzwi; 4) usuwanie pajęczyn z powierzchni ścian i sufitów; 5) opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci (mycie i wykładanie workami foliowymi); 6) opróżnianie pojemników niszczarek; 7) uzupełnianie mydła w płynie, ręczników i papierów toaletowych; 2. Prace wykonywane okresowo 1) mycie płytek ceramicznych ściennych w pomieszczeniach toalet; 2) mycie powierzchni ścian i sufitu dźwigu osobowego; 3) pranie wykładzin dywanowych; 4) mycie dwustronne okien wraz z ramą okienną i parapetami zewnętrznymi; 5) mycie dwustronne elewacji szklanej; 6) mycie dwustronne okien wystawowych; 7) czyszczenie opraw oświetleniowych w pomieszczeniach; 8) czyszczenie kratek wentylacyjnych i anemostatów w toaletach; 9) utrzymanie w czystości sprzętu AGD (lodówka, kuchenka mikrofalowa); 10) wymiana pościeli w pokojach gościnnych. 3. Zapewnieni serwisu sprzątającego w toaletach publicznych podczas imprez i wydarzeń plenerowych organizowanych na ternie Muzeum.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymagania wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, tj. działalności w zakresie usług czystościowo-porządkowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy. Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt III.4.2) i pkt III.4.4) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Dokumenty wymagane w przypadku Wykonawcy polegającego na zasobach innych podmiotów. 1. Pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w szczególności dokumentów dotyczących: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy realizacji zamówienia. Wykonawca wykazując spełnienie warunków polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw do wykluczenia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt III.4.2) i pkt III.4.4) dotyczących każdego z tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.muzeumgpe-chorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie ul. Parkowa 25, 41-500 Chorzów - wejście od strony al. Harcerskiej budynek administracyjno-wystawienniczy, I piętro, pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2015 godzina 08:00, miejsce: Muzeum Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie ul. Parkowa 25, 41-500 Chorzów - wejście od strony al. Harcerskiej budynek administracyjno-wystawienniczy, I piętro, pok. nr 12 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Świadczenie usług pocztowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2025 roku
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Chorzowie w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 11 w Chorzowie, ul. Czysta 12 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - II/2024
- Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.