eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojsławice › Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wojsławicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-12

Wojsławice: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wojsławicach
Numer ogłoszenia: 7004 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojsławice , ul. Rynek 30, 22-120 Wojsławice, woj. lubelskie, tel. 82 5669102, faks 82 5669102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojslawice.eurzad.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wojsławicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 2 osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Gminy Wojsławice - Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wojsławicach. Minimalne parametry techniczne pojazdu wymagane przez Zamawiającego: 1. rok produkcji: 2015, dopuszcza się pojazd z końca 2014 r. 2. Rodzaj samochodu: osobowy, dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym: 2 osoby na wózkach inwalidzkich 3. Typ nadwozia: mikrobus 4. Rodzaj silnika: wysokoprężny 5. Pojemność silnika: minimum 2,1l, maksimum 3,0 l 6. Moc maksymalna: minimum 130 KM 7. Rodzaj paliwa: olej napędowy 8. Skrzynia biegów: manualna 9. ilość miejsc siedzących (bez wózka inwalidzkiego): 8+1 10. zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km wg danych katalogowych): max. 10,5 11. pojemność zbiornika paliwa (l): min. 80 12. Napęd pojazdu: przód 13. Długość pojazdu (mm): max. 5700 14. Wysokość pojazdu (mm) podyktowana wielkością bramy garażowej): max. 2350 15. Szerokość pojazdu z lusterkami (mm): max. 2360 16. Wysokość we wnętrzu pojazdu (mm): min. 1600 Wymagane minimalne wyposażenie: 17. Poduszka powietrzna kierowcy 18. Radio z instalacją nagłośnienia i antenową 19. ABS 20. System kontroli trakcji ESP lub równoważny 21. Wspomaganie kierownicy 22. Regulowana kolumna kierownicy 23. Klimatyzacja przednia 24. Klimatyzacja tylna 25. Elektryczne szyby (przód) 26. Siedzenie kierowcy z regulacją wysokości 27. Obrotomierz 28. Centralny zamek 29. Immobiliser 30. Pasy bezpieczeństwa z napinaczami 31. Kolor samochodu: dowolny 32. Przeszklona część pasażerska 33. Autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe 34. Hamulce wentylowane przednie 35. Lusterka wsteczne wewnętrzne 36. Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie 37. Światła przeciwmgielne przednie 38. Oświetlenie kabiny kierowcy 39. Oświetlenie kabiny pasażerskiej 40. Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz 41. Drzwi tylne dwuskrzydłowe przeszklone 42. Komplety opon zimowych (letnich) Przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku: 43. Dwa stanowiska dla wózków inwalidzkich 44. Możliwość demontażu foteli 2. i 3. rzędu 45. Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową 46. Możliwość wprowadzenia wózków inwalidzkich bez konieczności demontażu foteli 47. Uchylna szyba min. 1 szt. w części pasażerskiej 48. Oznakowanie pojazdu zgodnie z przepisami ruchu drogowego w tym naklejki informujące o przewozie osób niepełnosprawnych 49. Szyny mocujące wózki inwalidzkie w podłodze pojazdu 50. Komplet pasów do mocowania dwóch wózków inwalidzkich do szyn 51. Pasy zabezpieczające osoby niepełnosprawne na wózkach inwalidzkich Wymagane warunki gwarancji i eksploatacji: 52. Gwarancja na silnik i podzespoły: min. 2 lata 53. Gwarancja na lakier: min. 3 lata 54. Gwarancja na perforacje nadwozia: min. 6 lat Dostarczony samochód musi: 1. spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 2. posiadać homologację na przewóz 9 (dziewięciu) osób oraz na przewóz osób niepełnosprawnych, umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu, 3. spełniać wymogi minimum Dyrektywy CEE EURO 5 (2007/715/EC) w zakresie emisji spalin, 4. posiadać w języku polskim kartę pojazdu, instrukcję, książkę serwisową i gwarancyjną oraz inne dokumenty wymagane prawem niezbędne do rejestracji pojazdu. 5. Zamawiający wymaga, aby najbliższa ASO dla oferowanego pojazdu znajdowała się w odległości max.100 km od siedziby Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wykazujących brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy w zakresie opisanym przez Zamawiającego oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugwojslawice.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojsławice, ul. Rynek 30, 22-120 Wojsławice, pok. nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wojsławice, ul. Rynek 30, 22-120 Wojsławice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.