Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-18
Warszawa: Dostawy urządzeń oraz materiałów instalacyjnych do systemu kontroli dostępu oraz monitoringu
Numer ogłoszenia: 71425 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komendant Stołeczny Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy urządzeń oraz materiałów instalacyjnych do systemu kontroli dostępu oraz monitoringu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawy urządzeń oraz materiałów instalacyjnych do systemu kontroli dostępu oraz monitoringu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00-1, 32.23.40.00-2, 33.19.51.00-4, 32.55.26.06-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Zadania nr 1 a) Opis zaoferowanego asortymentu, b) Formularz Cenowy, c) Dokumentację techniczną (np. specyfikację techniczną, kartę katalogową lub kartę charakterystyki, w której określony ma być Producent oraz typ/model) potwierdzającą przynajmniej parametry techniczne asortymentu wskazanego w pozycjach: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 16, 17, 18 dokumentacji przetargowej zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty sporządzone są w języku obcym należy do oferty dołączyć tłumaczenie danego dokumentu na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. d) Oświadczenie - wzór znajduje się w dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - należy dołączyć do oferty w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego. 2.Zadania nr 2 a)Formularz Cenowy , b)Oświadczenie - wzór znajduje się w dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego- należy dołączyć do oferty w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego. 3.Zadania nr 3 a)Opis zaoferowanego asortymentu, b)Formularz Cenowy, c)Oświadczenie - wzór znajduje się w dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - należy dołączyć do oferty w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę: a) terminu obowiązywania umowy ramowej w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, nie dłużej jednak niż do 4 lat licząc od dnia podpisania umowy ramowej, b) zmianę asortymentu, producenta asortymentu - w przypadku jego niedostępności na rynku, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ze sprzedaży lub pojawieniem się na rynku asortymentu nowszej generacji, c) inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatną wersję elektroniczną z ww. strony internetowej lub płatną wersją papierową na pisemny wniosek Wykonawcy. Koszt wykonania kopii 1 strony - 1 PLN+ ewentualne koszty przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy urządzeń i materiałów do CCTV (telewizja przemysłowa).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania są dostawy urządzeń i materiałów do CCTV. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem rodzaju asortymentu, który może zostać zakupiony w ramach zamówień publicznych na podstawie umowy ramowej zawarty jest w dokumentacji przetargowej zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego. 3 Ilość asortymentu każdorazowo będzie wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wartość zamówień udzielonych w ramach umowy ramowej nie przekroczy kwoty 278 230,00 PLN brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.40.00-2, 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy urządzeń i materiałów do SKD (System kontroli dostępu).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania są dostawy urządzeń i materiałów do SKD (system kontroli dostępu). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem rodzaju asortymentu, który może zostać zakupiony w ramach zamówień publicznych na podstawie umowy ramowej zawarty jest w dokumentacji przetargowej zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Ilość asortymentu (odpowiednio do rodzaju) każdorazowo będzie wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wartość zamówień udzielonych w ramach umowy ramowej nie przekroczy kwoty 212 105,90 PLN brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy materiałów i części eksploatacyjnych teletechnicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania są dostawy materiałów i części eksploatacyjnych teletechnicznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem rodzaju asortymentu, który może zostać zakupiony w ramach zamówień publicznych na podstawie umowy ramowej zawarty jest w dokumentacji przetargowej zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Ilość asortymentu (odpowiednio do rodzaju) każdorazowo będzie wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Wartość zamówień udzielonych w ramach umowy ramowej nie przekroczy kwoty 29 370,00 PLN brutto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.26.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Oprac. doku. projekt. wraz z wykonaniem robót bud. dla zad. pn.: "Budowa infrastruktury na potrzeby pułku przeciwlotniczego (I faza) w m. Ostrołęka - rozbiórka szklarni i bud. ogrodzenia"
- świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa subskrypcji licencji systemu VMware
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa aparatu fotograficznego wraz z obiektywami i wyposażeniem, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem .
- Dostawa zestawów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, UPS-ów i laptopa na potrzeby Szpitala Klinicznego MSWIA z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie.
- Remont wejść do budynku, wymiana drzwi wejściowych do klatek, wymiana domofonów, remont klatek schodowych, remont oświetlenia w klatkach schodowych (...) przy ul. Grota Roweckiego 58-62 i 44-48
- Zakup systemów SWiN, CCTV, SSP oraz SKD dla wskazanych jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku.
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.