Ogłoszenie z dnia 2011-01-17
Warszawa: Świadczenie usług sprzątania na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 7184 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy , ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, faks 0-22 544 12 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w siedzibie Zamawiającego (zgodnie z klasyfikacją CPV: 90910000-9 Usługi sprzątania, 90919200-4 Usługi sprzątania biur), o następujących parametrach: Powierzchnia użytkowa budynku: 923 m2 Liczba kondygnacji: 2 + piwnica Liczba toalet: 7 Liczba pomieszczeń socjalnych: 1 Liczba kuchenek : 1 Liczba jadalni: 1 Liczba pokoi biurowych: 30 Liczba pomieszczeń pomocniczych: 1 - Usługi będą świadczone przez 6 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty. - Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych, w następującej częstotliwości: 1) codziennie: a) opróżnianie koszy na śmieci i pojemników do niszczarek, wymiana worków w koszach i pojemnikach niszczarek, b) wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg środkami czyszczącymi przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni zalecanymi przez producenta danego rodzaju podłogi, c) szczególna dbałość o czystość w sanitariatach, mycie urządzeń sanitarnych przy użyciu środków o właściwościach dezynfekujących, mycie powierzchni podłogowej, d) inne czynności związane z bieżącym utrzymaniem czystości na terenie obiektu, e) wycieranie na wilgotno korytarzy, f) zamiatanie schodów wejściowych, g) czyszczenie wycieraczek h) odkurzanie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych. 2) raz w tygodniu lub w zależności od potrzeb: a) konserwacja podłóg środkami antypoślizgowymi (w tym polerowanie) odpowiednimi środkami przeznaczonymi do danego typu podłogi zgodnie z zaleceniami producenta danych materiałów podłogowych, b) mycie luster znajdujących się w toaletach, c) mycie oszklonych drzwi wejściowych, d) inne czynności związane z okresowym utrzymaniem czystości na terenie obiektu zlecone przez użytkownika obiektu, e) wycieranie na wilgotno lub mycie zewnętrznych powierzchni mebli, f) ścieranie kurzy z obrazów i innych przedmiotów, g) wycieranie na wilgotno nóg krzeseł, biurek, stołów, h) odkurzanie kwiatów żywych 3) raz na miesiąc lub w zależności od potrzeb: a) wycieranie na wilgotno drzwi, parapetów i grzejników, b) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, c) mycie stolarki drzwiowej przy użyciu środków konserwujących, d) czyszczenie lamp, parapetów, grzejników, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, e) mycie poręczy przy klatkach schodowych. f) czyszczenie kratek wentylacyjnych 4) dwa razy w roku: a) kompleksowe mycie szyb okiennych oraz obrzeży (na przełomie marca/kwietnia: najpóźniej do 20 kwietnia oraz na przełomie września/października: najpóźniej do 20 października) przy użyciu odpowiednich środków. b) sprzątanie korytarzy w piwnicy (w miesiącu marcu i wrześniu) c) mycie punktów świetlnych po wcześniejszym umówieniu się z konserwatorem tut. jednostki na zdjęcie opraw 5) raz w roku: a) pranie tapicerowanych krzeseł oraz dywanów 6) inne obowiązki: a) wyłączanie światła, b) zamykanie okien, c) przestrzeganie przepisów i instrukcji służbowych o ochronie BHP i PPOŻ, d) informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach e) bieżące uzupełnianie ubytków mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków do koszy na śmieci i do niszczarek dostarczonych przez Wykonawcę, f) zabezpieczanie niezabezpieczonych dokumentów zawierających dane osobowe poprzez zamykanie ich w wyznaczonej szafie - Wykonawca wykonuje usługi porządkowe w godzinach: 1) od poniedziałku do piątku: od godziny 1700 do 2200 , 2) w soboty: od godziny 1400 do 1700 - Usługi będą wykonywane przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości. - Wykonawca jest zobowiązany do stosowania skutecznych i niezawodnych środków czystości, bezpiecznych, nieagresywnych zniszczenia mebli i elementów wyposażenia. Zamawiający żąda, w celach informacyjnych, listy środków chemicznych (aktualizowanej na bieżąco), które będą używane w trakcie wykonywania usługi. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości. - Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, zlokalizowana w Warszawie, przy ul. Cybisa 7.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający nie wyklucza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających, Zamawiający nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia uzupełniające będą tożsame z przedmiotem zamówienia podstawowego (zakres nie ulegnie zmianie)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał się, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 należycie zrealizowaną umową, lub w usług będących w trakcie realizacji - należycie realizowaną umową, z zakresu usług sprzątania pomieszczeń biurowych, o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 i wartości co najmniej równej cenie oferty złożonej w niniejszym postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje potencjałem technicznym pozwalającym wykonać usługi, tj. własnym sprzętem oraz środkami czystości niezbędnymi do realizacji usług
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje personelem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 4 osobami, które będą realizować usługi w siedzibie Zamawiającego oraz 1 osobą koordynującą usługi. Osoby wykonujące usługi muszą posiadać dobry stan zdrowia oraz być niekarane. Zamawiający wymaga, aby co najmniej 1 osoba spośród personelu wykonującego usługi posiadał udokumentowane uprawnienia do pracy na wysokości. Koordynator usług musi posiadać co najmniej średnie wykształcenie oraz udokumentowane, min. 2 - letnie doświadczenie w kierowaniu usługami sprzątania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje środkami pozwalającymi na realizację zamówienia, co oznacza, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 50.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy PZP 3. Podpisane ogólne warunki umowy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa
pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 11:50, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa Punkt Obsługi Klienta (przy wejściu głównym do Ośrodka).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
- usługa sprzątania budynku PLSP w Krakowie
- Usługa utrzymania porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu
- KPN/2/2025 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w pasach dróg powiatowych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2025 r."
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.