Ogłoszenie z dnia 2014-03-04
Kraków: Przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej (Warszawa) w ramach projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski, finansowanego z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych - reklama na billboardach
Numer ogłoszenia: 72346 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Książki , ul. Szczepańska 1, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4337040, faks 012 4293829.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.instytutksiazki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej (Warszawa) w ramach projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski, finansowanego z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych - reklama na billboardach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej (Warszawa) w ramach projektu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski, finansowanego z funduszy Europejskiego Obszaru Gospodarczego, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych - reklama na billboardach Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujące elementy: a) billboard: powierzchnia 18 m2, wymiary 6x3 m, tolerancja -5%, powierzchni oraz wymiarów, ustawienie prostopadle do drogi, lokalizacja w centrum miasta, jak i przy głównych arteriach komunikacyjnych, oświetlenie typu frontlight, b) plakat: druk na papierze bbs (blue back side), o gramaturze min 115 gram, 3 różne wzory plakatów, przeklejka 6 z 10 brytów plakatu po 1 tygodniu kampanii, c) liczba billboardów: 50 sztuk (Warszawa). Po zakończeniu akcji reklamowej Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia raportów z montażu reklam na poszczególnych nośnikach wraz z podaniem lokalizacji nośników oraz ze wskazaniem szacunkowej liczby odbiorców kampanii oraz dokumentację fotograficzną plakatów na billboardach.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiając przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (do 50% wartości zamówienia podstawowego). Zamówienia uzupełniające mogą polegać w szczególności na rozszerzeniu zakresu usług poprzez zamówienie dodatkowych nośników i/lub na przedłużeniu okresu prowadzenia kampanii
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań polegających na przeprowadzeniu kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej (np. billboard), o wartości minimum 30.000 złotych brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.instytutksiazki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, ul. Szczepańska 1, 31-011 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, ul. Szczepańska 1, 31-011 Kraków, II piętro, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach programu ORT: Wiersze z Islandii/Wiersze z Polski współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2009-2014 w ramach działania Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch kompletnych systemów do rejestracji parametrów jakości wody w ciekach dla Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa napędów ortopedycznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia dla zadania: "Budowa oświetlenia na placu zabaw na osiedlu Kalinowym" w trybie zaprojektuj i wybuduj
- 40/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 95 w Krakowie przy ul. Wileńskiej 9B
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Krygowskiego przy skrzyżowaniu z ul. Borkowską.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem nośników reklamowych, druk bannerów na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
- Usługa kampanii w social mediach
- Usługa wynajmu powierzchni reklamowych na wiatach przystankowych na terenie województwa mazowieckiego
- Usługa wynajmu powierzchni reklamowych w środkach transportu miejskiego na terenie województwa mazowieckiego
- Usługa przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej Funduszy Europejskich na Mazowszu skierowana do młodzieży
- Prowadzenie kampanii reklamowych w sieciach społecznościowych, w systemie Google Ads oraz w systemie reklamy programatycznej dla Termy Maltańskie Sp. z o.o.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.