Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-03
Czerwony Bór: Dostawa wyrobów czekoladowych na rzecz kantyn w Czerwonym Borze, Przytułach Starych k. Ostrołęki i Ostrołęce i punktów sprzedaży w PIGB w Czerwonym Borze
Numer ogłoszenia: 72745 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej "BIELIK" , Czerwony Bór 23, 18-400 Czerwony Bór, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 04, faks 86 216 31 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbbielik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów czekoladowych na rzecz kantyn w Czerwonym Borze, Przytułach Starych k. Ostrołęki i Ostrołęce i punktów sprzedaży w PIGB w Czerwonym Borze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w pkt 2. 2. Wyszczególnienie przedmiotu dostawy : L.p. Asortyment J.m. Ilość do 1. Baton Bounty 57g szt 1000 2. Baton Mars 42 g szt 4000 3. Baton Kinder Bueno 43g szt 2000 4. Baton Milky Way 21,5g szt 400 5. Baton Kit Kat 40g szt 1000 6. Baton Lion 43g szt 6000 7. Baton Snikers 50g szt 5000 8. Baton Twix 51 g szt 1000 9. Baton Pawełek szt 1000 10. Baton 3Bit 51 g szt 1000 11. Czekolada Alpen Gold 100g szt 3000 12. Czekolada Alpen Gold 100g-okienko szt 1000 13. Czekolada Milka 100g szt 4000 14. Czekolada Terravita 100g szt 2000 15. Czekolada Wedel 100g szt. 4000 16. Krakersy Dr. Gerard (paczkowane) kg. 500 17. Wafle Dr. Gerard (paczkowane) kg. 500 18. Biszkopty Dr. Gerard (paczkowane) kg. 500 19. Ciastka kruche nadziewane Dr. Gerard (paczkowane) kg. 500 20. Ciastka kruche klasyczne Dr. Gerard (paczkowane) kg. 500 21. Pierniki Dr.Gerard (paczkowane) kg. 500 22. Ciastka w czekoladzie luz kg. 400 23. Wafle luz kg. 400 24. Ciastka kruche luz kg. 500 25. Delicje Milka ChocoJaffa z musem toffi 128g szt. 3000 26. Delicje szampańskie 147g Wedel szt 2500 27. Ciastka Holenderskie w czekoladzie 188g szt 3000 28. Ciastka Holenderskie bez czekolady 168g szt 2000 29. Krakersy 180g szt 200 30. Herbatniki Pieguski 120g czekolada-Wedel szt 500 31. Herbatniki Jeżyki 140g szt 3000 32. Herbatniki Hit 250g szt 5000 33. Herbatniki szkolne 50 g szt 500 34. Herbatniki afrykańskie ZOO-czekolada 170 g szt 500 35. Ciastka Maślane 200g - Krakus szt 2000 36. Biszkopty 120g szt 800 37. Wafle Grześki 39g-czekolada szt 3000 38. Wafel Princeska 36g szt 3000 39. Wafel Prince Polo 42g szt 3000 40. Wafle Familijne 180g szt 5000 41. Wafle suche kwadratowe duże szt 200 42. Dropsy HALLS szt 500 43. Cukierki Baron Bang-Bang 170g szt. 400 44. Cukierki lodowe ICE Fresh 125g szt. 600 45. Cukierki Kukułki 120g szt. 500 46. Cukierki Raczki 120g szt. 500 47. Cukierki Werthers Original 90g szt. 500 48. Cukierki Nim2 90g szt. 500 49. Cukierki Choclairs 100g szt 500 50. Cukierki Kopiko 120g szt 500 51. Cukierki Alpen Liege 125g szt 500 52. Cukierki czekoladowe Mieszanka Wedlowska 220g szt 200 53. Landrynki owocowe 90g szt 2000 54. Landrynki miętowe 90g szt 2000 55. Żelki AKUKU 90g szt. 600 56. Żelki Haribo Roulette 25g szt. 400 57. Żelki Miśki Jutrzenka 90g szt. 400 58. Draże Skawa 90g szt. 400 59. Draże Skawa 70g szt. 400 60. Draże Tic Tac 16g szt. 400 61. Guma rozpuszczalna Mamba 27,5g szt. 600 62. Czekoladki Kinder 50g szt. 300 63. Jajko Kinder Niespodzianka 20g szt. 500 64. Drops Mentos 33g szt. 400 65. Lizak owocowy szt. 2000 66. Lizak Chupa Chups szt. 2000 67. Paluszki Aksam 250g szt 2000 68. Paluszki Lajkonik 200g szt 2000 69. Talarki Krakowskie Lajkonik 170g szt 1500 70. Precelki Lajkonik 130g szt 1500 71. Rogal 7 Days 65g szt 3000 72. Bombonierka Merci 250g szt 300 73. Bombonierka Vobro 140g szt. 300 74. Bombonieka Rafaello 150g szt 300 75. Baryłki Wedel 200g szt. 200 76. Bombonierka Toffifee 125g szt 300 77. Chałwa 50g szt 1500 78. Ptasie mleczko 420g Wedel szt 200 79. Ciasto Dan Cake 400g szt 400 80. Sezamki 27g szt 500 81. Pierniki alpejskie Wedel 160 g szt 300 82. Cukierki owocowe luz kg. 200 83. Cukierki śliwka w czekoladzie luz kg. 100 84. Czekoladki Baronetki luz kg. 100 85. Cukierki czekoladowe Solidarność luz kg. 100 86. Cukierki czekoladowe Wawel luz kg. 100 3. Warunki jakie musi spełnić przedmiot dostawy i warunki dostawy: 1) przedmiot dostawy musi spełniac wymogi określone przez Zamawiającego dla każdego rodzaju asortymentu, i spełniać wymogi określone przepisami odrębnymi, 2) dostarczany asortyment musi być wolny od uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość, 3) dostawa będzie zrealizowana w godzinach od 7.30 do 13.30, w ciagu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania przez Wykonawcę zamówienia, 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt do nastepujących punktów odbioru: a) Kantyna w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża, b) punkty sprzedaży PIGB , Czerwony Bór 23, 18-400 Łomża, c) Kantyna w Ostrołęce, Areszt Śledczy w Ostrołęce ul. Traugutta 19, 07-410 Ostrołęka d) Kantyna w Przytułach Starych, Przytuły Stare 13A, 07-411 Rzekuń koło Ostrołęki 5) Wykonawca dokona wyładunku dostarczonego asortymentu w miejscu lub miejscach składowania wskazanym przez Zamawiającego: 6) W przypadku zamawiania przez Zamawiającego większych partii towaru stanowiącego przedmiot zamówienia, Zamawiający ma prawo do określenia minimalnego terminu przydatności do spożycia. 7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach zbiorczych zapewniajacych odpowiednie zabezpieczenie dostarczanego asortymentu. 8) Dostawca zabezpieczy przedmiot zamówienia przed niekorzystnym oddziaływaniem warunków atmosferycznych na dostarczany towar w trakcie transportu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.00.00 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. zmiana stawki podatku VAT lub akcyzy 2. po upływie terminu niezmienności cen określonego w ofercie, dopuszcza się zmianę umowy w zakresie wzrostu cen, przy czym wzrost ceny może nastąpić raz na 3 miesiące w granicach nie przekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę , publikowanego w Monitorze Polskim 3. w przypadku, gdy nastąpi wymiana asortymentu, gdy producent zaprzestanie produkcji asortymentu określonego w ofercie i umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbbielik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej Bielik z siedzibą w Czerwonym Borze,
Czerwony Bór 23
18-400 Łomża,
tel. (086) 215-35-95.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej Bielik z siedzibą w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23 18-400 Łomża, tel. (086) 215-35-95.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 20 w Olsztynie na rok 2025.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki w przedszkolu samorządowym ,,BAŚNIOWA KRAINA" w Błaszkach"
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie w roku 2025.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół w Kozłach na 2025 rok (7części)"
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w roku 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.