eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwony BórDostawa chemii gospodarczej na rzecz kantyn w Czerwonym Borze, Przytułach Starych k. Ostrołęki i Ostrołęce i punktu sprzedaży oraz magazynu w PIGB w Czerwonym Borze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-03

Czerwony Bór: Dostawa chemii gospodarczej na rzecz kantyn w Czerwonym Borze, Przytułach Starych k. Ostrołęki i Ostrołęce i punktu sprzedaży oraz magazynu w PIGB w Czerwonym Borze.
Numer ogłoszenia: 72751 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej "BIELIK" , Czerwony Bór 23, 18-400 Czerwony Bór, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 04, faks 86 216 31 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbbielik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chemii gospodarczej na rzecz kantyn w Czerwonym Borze, Przytułach Starych k. Ostrołęki i Ostrołęce i punktu sprzedaży oraz magazynu w PIGB w Czerwonym Borze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w pkt 2. 2. Wyszczególnienie przedmiotu dostawy : L.p. Asortyment Jm. Ilość do: 1. Pumeks szt. 300 2. Chusteczki higieniczne(po 10 chusteczek w paczce) paczka 2880 3. Ace 1 l szt 200 4. Czyścik do teflonu i stali nierdzewnej szt 200 5. Druciak spiralny maxi szt 400 6. Gąbka do zmywania duża dwuwarstwowa op.5 szt. op. 1250 7. Kostka do spłuczki szt 30 8. Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych, sprzętu i naczyń kuchennych 500ml szt 350 9. Mydło toaletowe 200 g Biały Jeleń szt 200 10. Mydło w płynie antybakteryjne 5 l op. 40 11. Odświeżacz powietrza stojący podnoszony w żelu szt 650 12. Odświeżacz powietrza w aerozolu szt 200 13. Pasta BHP mydlana 500 g szt 2000 14. Pasta do czyszczenia urządzeń sanitarnych, sprzętów i naczyń kuchennych 250 g szt 150 15. Płyn do czyszczenia i dezynfekcji toalet i innych urządzeń sanitarnych 750 ml z dodatkiem chloru szt 250 16. Płyn do czyszczenia powierzchni drewnianych aerozol 250 ml szt 100 17. Płyn do naczyń Ludwik 250 ml szt. 3000 18. Płyn do naczyń 250 ml szt. 5000 19. Płyn do naczyń 500 ml szt. 500 20. Płyn do mycia naczyń kuchennych 5 l op. 200 21. Płyn do płukania Lenor 500 ml szt. 2000 22. PłynPłyn do płukania silan 500 ml szt. 3000 23. Płyn do prania FF 500 ml szt. 500 24. Płyn do prania Kokosal 500 ml szt. 500 25. Płyn do mycia szyb atomizer 500 ml szt 300 26. Preparat do udrażniania rur w żelu 500 ml szt 70 27. Proszek do prania E 300g szt. 3000 28. Proszek do prania Wizir 400g szt. 2000 29. Proszek do prania IXI 400g szt. 3000 30. Proszek do prania Dosia 300g szt. 2000 31. Proszek do prania Ariel 400g szt. 1000 32. Proszek do prania Persil 400g szt. 2000 33. Proszek do prania w automacie - biel kg 25 34. Proszek do prania w automacie - kolor kg 25 35. Proszek do szorowania sprzetu i urządzeń kuchennych 1000 g szt 20 36. Ręcznik papierowy kuchenny op. 2 szt (dwustronny 48 listków) op. 500 37. Ręcznik papierowy biały dwuwarstwowy MAXI (surowiec - makulatura, dl. rolki 155m, wys.21cm, 620 listków po 25 cm) szt. 450 38. Ręcznik papierowy biały dwuwarstwowy MINI (surowiec makulatura, dl. rolki 75m, wys.rolki 21 cm, 300 listków po 25 cm) szt. 550 39. Ręcznik listkowy składany Z-Z do podajnika, kolor biały, pakowany w pakiety po 150 listków w kartonie 20pakietów (karton zawiera 3000 listków) karton 20 40. Rękawiczki lateksowe op. 100 szt. op. 100 41. Ściereczka domowa op. 3 szt. (30x38) op. 500 42. Ścierka ostra (zmywak) szt 130 43. Ścierka podłogowa biała szt 200 44. Środek do usuwania rdzy i kamienia 500 ml szt 20 45. Uniwersalny płyn do czyszczenia 5 l op. 100 46. Uniwersalny płyn do czyszczenia 750 ml szt 130 47. Worki na śmieci 120l/25 szt. czarne mocne Lope op. 1000 48. Worki na śmieci 35 l/ 50 szt. czarne mocne HDPE op. 750 49. Worki na śmieci 60l/50 szt. czarne mocne Lope op. 2600 50. Kostka do WC koszyk szt 420 51. Rękawiczki gospodarcze ochronne gumowe flokowane gramatura 50g para 150 3. Warunki jakie musi spełnić przedmiot dostawy i warunki dostawy: 1) przedmiot dostawy musi spełniac wymogi określone przez Zamawiającego dla każdego rodzaju asortymentu, i spełniać wymogi określone przepisami odrębnymi, 2) dostarczany asortyment musi być wolny od uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość, 3) dostawa będzie zrealizowana w godzinach od 7.30 do 13.30, w ciagu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania przez Wykonawcę zamówienia, 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt do nastepujących punktów odbioru: a) Kantyna w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża, b) punkt sprzedaży PIGB , Czerwony Bór 23, 18-400 Łomża, c) magazyn PIGB , Czerwony Bór 23, 18-400 Łomża, d) Kantyna w Ostrołęce, Areszt Śledczy w Ostrołęce ul. Traugutta 19, 07-410 Ostrołęka e) Kantyna w Przytułach Starych, Przytuły Stare 13A, 07-411 Rzekuń koło Ostrołęki 5) Wykonawca dokona wyładunku dostarczonego asortymentu w miejscu lub miejscach składowania wskazanym przez Zamawiającego: 6) W przypadku zamawiania przez Zamawiającego większych partii towaru stanowiącego przedmiot zamówienia, Zamawiający ma prawo do określenia minimalnego terminu przydatności do użycia . 7) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach zbiorczych zapewniajacych odpowiednie zabezpieczenie dostarczanego asortymentu. 8) Dostawca zabezpieczy przedmiot zamówienia przed niekorzystnym oddziaływaniem warunków atmosferycznych na dostarczany towar w trakcie transportu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiana stawki podatku VAT lub akcyzy 2. po upływie terminu niezmienności cen określonego w ofercie, dopuszcza się zmianę umowy w zakresie wzrostu cen, przy czym wzrost ceny może nastąpić raz na 3 miesiące w granicach nie przekraczających wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS za kwartał poprzedzający podwyżkę , publikowanego w Monitorze Polskim 3. w przypadku, gdy nastąpi wymiana asortymentu, gdy producent zaprzestanie produkcji asortymentu określonego w ofercie i umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbbielik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej Bielik z siedzibą w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23 18-400 Łomża, tel. (086) 215-35-95.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej Bielik z siedzibą w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23 18-400 Łomża, tel. (086) 215-35-95.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.