eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockPrzygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziałów ZUS w Białymstoku, Olsztynie i Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-11

Płock: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziałów ZUS w Białymstoku, Olsztynie i Płocku
Numer ogłoszenia: 73069 - 2013; data zamieszczenia: 11.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku , ul. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 2625271, faks 24 2625660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziałów ZUS w Białymstoku, Olsztynie i Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: część 1: przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Białymstoku. część 2: przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników komórek obsługi Klienta Oddziału ZUS w Białymstoku. część 3: przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Olsztynie. część 4: przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników komórek obsługi Klienta Oddziału ZUS w Olsztynie. część 5: przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Płocku. część 6: przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników komórek obsługi Klienta Oddziału ZUS w Płocku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu: a) jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 1: co najmniej pięciu szkoleń, każde w wymiarze minimum 15 godzin szkoleniowych, z zakresu zarządzania zespołem lub motywowania pracowników; b) jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 2: co najmniej pięciu szkoleń, każde w wymiarze minimum 15 godzin szkoleniowych, z zakresu obsługi klienta lub komunikacji interpersonalnej; c) jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 3: co najmniej pięciu szkoleń, każde w wymiarze minimum 15 godzin szkoleniowych, z zakresu zarządzania zespołem lub motywowania pracowników; d) jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 4: co najmniej pięciu szkoleń, każde w wymiarze minimum 15 godzin szkoleniowych, z zakresu obsługi klienta lub komunikacji interpersonalnej; e) jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 5: co najmniej pięciu szkoleń, każde w wymiarze minimum 15 godzin szkoleniowych, z zakresu zarządzania zespołem lub motywowania pracowników; f) jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 6: co najmniej pięciu szkoleń, każde w wymiarze minimum 15 godzin szkoleniowych, z zakresu obsługi klienta lub komunikacji interpersonalnej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 1: dysponuje co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 50 godzin szkoleniowych adresowanych do kadry zarządzającej lub kierującej z zakresu zarządzania zespołem lub motywowania pracowników; b) jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 2: dysponuje co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 80 godzin szkoleniowych z zakresu obsługi klienta lub komunikacji interpersonalnej; c) jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 3: dysponuje co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 50 godzin szkoleniowych adresowanych do kadry zarządzającej lub kierującej z zakresu zarządzania zespołem lub motywowania pracowników; d) jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 4: dysponuje co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda posiada doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 80 godzin szkoleniowych z zakresu obsługi klienta lub komunikacji interpersonalnej; e) jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 5: dysponuje jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 50 godzin szkoleniowych adresowanych do kadry zarządzającej lub kierującej z zakresu zarządzania zespołem lub motywowania pracowników; f) jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 6: dysponuje jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 80 godzin szkoleniowych z zakresu obsługi klienta lub komunikacji interpersonalnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółowy program szkolenia (dla części zamówienia, na którą(e) Wykonawca składa ofertę), zawierający: a) opis w każdym bloku tematycznym wszystkich modułów tematycznych ze wskazaniem formy prowadzenia szkolenia, z uwzględnieniem wymogu, iż szkolenia powinny odbywać się głownie w formie warsztatowej: 80% czasu - część warsztatowa - ćwiczenia aktywizujące uczestników, 20% czasu - część wykładowa - prezentacja treści teoretycznych. b) szczegółowy harmonogram szkolenia z uwzględnieniem warunków realizacji zamówienia oraz przerw na posiłki (śniadanie, lunch, obiad) i przerw kawowych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.3.1), Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin określony w sekcji III.4.3.1) stosuje się odpowiednio

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.8
  • 2 - Doświadczenie zawodowe trenerów - 0.2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w następującym zakresie: a) zmiany terminów szkoleń oraz terminu końcowego realizacji zamówienia b) zmiany trenerów, którzy będą realizować zamówienie w stosunku do trenerów wskazanych w złożonym wraz z ofertą wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zmiana trenera jest dopuszczalna w wyjątkowych przypadkach, niezależnych od Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego lub Odbiorcy, z zastrzeżeniem, że inny trener posiada nie mniejsze doświadczenie niż trener wskazany w wykazie c) w przypadku, gdy zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub Odbiorcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, III piętro, pokój 403 - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, III piętro, pokój 403 - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: 280000/370/05/2013-ZAP 2. Dotyczy sekcji II.2): Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia w następujących terminach: część nr 1: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2013 r.; część nr 2: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2013 r.; część nr 3: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2013 r.; część nr 4: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2013 r.; część nr 5: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2013 r.; część nr 6: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2013 r. Szczegółowe terminy szkoleń określa część II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) określone w sekcjach III.3.2), III.3.3), III.3.4) i III.3.5) warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia b)wymagane w sekcji III.4.1) i III.5) dokumenty muszą złożyć łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia c) wymagane w sekcji III.4.2) i III.4.4) dokumenty muszą zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.05.2013 r. o godz. 12.30 w siedzibie Oddziału ZUS w Płocku, al. Jachowicza 1 - mała sala konferencyjna na I piętrze. 5. Osoby wyznaczone do porozumiewania się z Wykonawcami w godzinach od 8.00 do 15.00: a) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: - dla części nr 1 i 2: Naczelnik Wydziału Spraw Pracowniczych - Agnieszka Romaniuk, Oddział ZUS w Białymstoku, tel. (85) 748 67 32, Starszy inspektor - Agnieszka Omelianczuk, Oddział ZUS w Białymstoku, tel. (85) 748 67 38, - dla części nr 3 i 4: Naczelnik Wydziału Spraw Pracowniczych - Halina Szypiłło, Oddział ZUS w Olsztynie, ul. 1-go Maja 10, tel. (89) 521-24-48 wew. 448, - dla części nr 5 i 6: Naczelnik Wydziału Spraw Pracowniczych - Marzena Niewiadomska, Oddział ZUS w Płocku, al. Jachowicza 1, tel. (24) 262 52 71 wew. 23 40; b) w pozostałych sprawach: Krzysztof Zbrzeźny, Oddział ZUS w Płocku, al. Jachowicza 1, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, tel. (24) 262 52 71 wew. 25 05, fax (24) 262 56 60, e-mail: zbrzeznyk@zus.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Białymstoku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Doświadczenie zawodowe trenerów - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników komórek obsługi Klienta Oddziału ZUS w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników komórek obsługi Klienta Oddziału ZUS w Białymstoku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Doświadczenie zawodowe trenerów - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Olsztynie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Doświadczenie zawodowe trenerów - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników komórek obsługi Klienta Oddziału ZUS w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników komórek obsługi Klienta Oddziału ZUS w Olsztynie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Doświadczenie zawodowe trenerów - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Płocku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej Oddziału ZUS w Płocku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Doświadczenie zawodowe trenerów - 0.2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników komórek obsługi Klienta Oddziału ZUS w Płocku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników komórek obsługi Klienta Oddziału ZUS w Płocku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Doświadczenie zawodowe trenerów - 0.2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.