Ogłoszenie z dnia 2016-02-10
Nr: NP/2016/02/0064/POZ
Przedmiot zamówienia: Utrzymanie czystośći w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, sanitarnych, ciągów komunikacyjnych TJE Kalisz, TJE Odolanów, TJE Szczecin, TJE Gorzów Wlkp. TJE Goleniów, Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Poznaniu
Typ: Niepubliczne
Tryb: Przetarg nieograniczony
Kategoria: Usługi
Miasto: Poznań
Województwo: wielkopolskie
Data publikacji: 2016-02-10
Data wygaśnięcia: 2016-02-24
CPV: -
Osoba kontaktowa: Katarzyna Grzelachowska (PDH) katarzyna.grzelachowska@gaz-system.pl 61 854 43 69
Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi
Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia
Opis postępowania : 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, sanitarnych, ciągów komunikacyjnych TJE Kalisz, TJE Odolanów, TJE Szczecin, TJE Gorzów Wlkp., TJE Goleniów Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A Oddział w Poznaniu
2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 1.1 oraz 1.2 do SIWZ. Ponadto istotne warunki wykonania zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.1 oraz 3.2 do SIWZ.
3. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia zasad równego traktowania i uczciwej konkurencji, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Każdorazowe zastosowanie równoważnego rozwiązania wymaga uzgodnienia u Zamawiającego. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Każdy Dostawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Kodeksu Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A, który jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.gaz-system.pl/przetargi/kodeks-postepowania-dla-dostawcow/ i stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ oraz stosować zawarte w nim zasady postępowania w trakcie realizacji Zamówienia.
5. Dostawca zobowiązany jest zapoznać się z Broszurą Informacyjną dla Wykonawców stanowiącą Załącznik nr 5 do SIWZ oraz do przestrzegania i wdrożenia jej postanowień w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
6. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie Części:
a) Część nr 1 - świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, sanitarnych oraz ciągach komunikacyjnych w:
- Terenowej Jednostce Eksploatacji Odolanów ul. Krotoszyńska 148
- Terenowej Jednostce Eksploatacji Kalisz ul. Majkowska 9
Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Poznaniu,
b) Część nr 2 - świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, sanitarnych oraz ciągach komunikacyjnych w:
- Terenowej Jednostce Eksploatacji Szczecin ul. Tama Pomorzańska 27
- Terenowej Jednostce Eksploatacji Goleniów, Budno woj. zachodniopomorskie
- Terenowej Jednostce Eksploatacji Gorzów Wlkp. ul. Srebrna 117
Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A. Oddział w Poznaniu,
7. Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania przewidziane jest zorganizowanie wizji lokalnej. Termin wizji ustala się na dzień 17.02.2016 roku, godz. 10.00
8. Osobą upoważnioną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej dla lokalizacji:
Część nr 1
1) Terenowej Jednostce Eksploatacji Odolanów ul. Krotoszyńska 148 jest Pan Sławomir Usarek tel. 691 778 971
2) Terenowej Jednostce Eksploatacji Kalisz ul. Majkowska 9 jest Pan Sławomir Archanowicz tel. 605 552 438;
Część nr 2
1) Terenowa Jednostka Eksploatacji Szczecin jest Pan Daniel Mroziński tel. 605 694 425;
2) Terenowa Jednostka Eksploatacji Goleniów jest Pan Fabian Puzanow tel. 725 043 429;
3) Terenowa Jednostka Eksploatacji Gorzów Wlkp. jest Pan Tomasz Skrodzki tel. 725 054 201.
Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do wizji lokalnej do potwierdzenia udziału - telefonicznie wskazanej powyżej osobie (w zależności od lokalizacji) do dnia 16.02.2016 roku do godz. 12:00 oraz do podpisania stosownego zobowiązania do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji do których będzie miał dostęp w trakcie wizji, którego wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
8. Uczestnictwo w wizji lokalnej przez potencjalnych Wykonawców nie jest obowiązkowe.
9. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonywanie przez potencjalnego Wykonawcę zdjęć oraz kopii dokumentów, a wszelkie szkice i notatki sporządzone przez Wykonawcę, muszą być - w formie kserokopii - dołączone do ww. zobowiązania
Miejsce uzyskania SIWZ : www.gaz-system.pl
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian lub odwołania wymagań zawartych w Specyfikacji każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do Specyfikacji przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
4. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Dostawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Spółki, na której została udostępniona SIWZ.
5. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Dostawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji.
6. Data publikacji ogłoszenia - 10.02.2016r.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
2. O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Dostawców biorących udział w Postępowaniu.
3. Dostawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania, z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt. 1 powyżej.
Dodatkowe informacje : Zamawiający zastrzega możliwość prowadzenia z Dostawcami negocjacji.
Warunki udziału w postępowaniu : I.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Niepublicznego tj.:
2.1. W zakresie Części Nr 1 oraz Części Nr 2 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali lub realizują co najmniej dwie usługi polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych i sanitarnych przez okres co najmniej 6 miesięcy każda.
W przypadku usług, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że do chwili składania ofert okres każdej z wykonanych usług wynosi nie mniej niż 6 miesięcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia powołując się przy jego spełnieniu na te same usługi w zakresie każdej z dwóch Części przedmiotu zamówienia.
UWAGA:
W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia) oraz w sytuacji, gdy Dostawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w Rozdziale IX ust. 6 oraz Rozdziale XXIV ust. 3 SIWZ co najmniej jeden podmiot musi wykazać się spełnianiem warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 2.1) powyżej.
2.2. dysponują lub będą dysponować co najmniej:
w zakresie Części Nr1:
a) 1 osobą wyznaczoną do realizacji niniejszego zamówienia dla Terenowej Jednostki Eksploatacji Odolanów, która posiada wynikający z jednego kontraktu, co najmniej 6-miesięczny staż w pracy polegającej na sprzątaniu pomieszczeń biurowych i sanitarnych, nabyty w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
b) 1 osobą wyznaczoną do realizacji niniejszego zamówienia dla Terenowej Jednostki Eksploatacji Kalisz, która posiada wynikający z jednego kontraktu, co najmniej 6-miesięczny staż w pracy polegającej na sprzątaniu pomieszczeń biurowych i sanitarnych, nabyty w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
w zakresie Części Nr2:
a) 1 osobą wyznaczoną do realizacji niniejszego zamówienia dla Terenowej Jednostki Eksploatacji Szczecin, która posiada wynikający z jednego kontraktu, co najmniej 6-miesięczny staż w pracy polegającej na sprzątaniu pomieszczeń biurowych i sanitarnych, nabyty w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
b) 1 osobą wyznaczoną do realizacji niniejszego zamówienia dla Terenowej Jednostki Eksploatacji Goleniów, która posiada wynikający z jednego kontraktu, co najmniej 6-miesięczny staż w pracy polegającej na sprzątaniu pomieszczeń biurowych i sanitarnych, nabyty w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
c) 1 osobą wyznaczoną do realizacji niniejszego zamówienia dla Terenowej Jednostki Eksploatacji Gorzów Wlkp., która posiada wynikający z jednego kontraktu, co najmniej 6-miesięczny staż w pracy polegającej na sprzątaniu pomieszczeń biurowych i sanitarnych, nabyty w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
Osoby te będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia osób wymienionych w ust. 2 pkt 2.2 na podstawie umowy o pracę zgodnie z zapisami Rozdziału XXV SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji wyżej wymienionych osób w ust. 2 pkt. 2.2.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia Niepublicznego.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego.
UWAGA: Ocena spełniania warunków wymaganych od Dostawców zostanie dokonana według formuły 0 - 1 ,,spełnia" - ,,nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego.
W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 1 - 3 powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia warunek opisany w ust. 4 musi spełnić każdy z Dostawców odrębnie.
W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia ponoszą oni solidarną odpowiedzialność za wykonanie Umowy.
Dostawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 2 powyżej może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na zasadach określonych w Rozdziale IX ust. 6 oraz Rozdziale XXIV ust. 3 SIWZ.
II.INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ DOSTAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Oferta Dostawcy powinna zawierać wypełniony Formularz OFERTA (zgodny z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ) oraz wypełniony Formularz cenowy odpowiednio w zakresie Części nr 1 oraz Części nr 2 stanowiący Załącznik Nr 2A oraz Załącznik Nr 2B do SIWZ.
2. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w odpowiedzi na żądanie Zamawiającego (w zakresie Części nr 1 oraz/lub Części nr 2):
1) dokument potwierdzający, że osoba lub osoby podpisujące ofertę w imieniu Dostawcy były uprawnione do tej czynności (np. odpis z KRS, pełnomocnictwo)
2) wykaz zrealizowanych lub realizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia Postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie prac określonych w rozdz. VIII ust. 2 pkt 2.1 SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania zostały wykonane należycie - Zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ,
3) wykaz osób, potwierdzający, że Dostawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, określonymi w rozdz. VIII ust. 2 pkt. 2.2 SIWZ oraz Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ,
3. W przypadku, gdy Dostawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż zł polski, Zamawiający przeliczy je na zł polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu:
a) publikacji ogłoszenia o Zamówieniu - dotyczy polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniach, o których mowa w lit. a) powyżej, zastosowanie mają kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniami zgodnie z treścią §8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP z 2013 r. poz. 18 ze zm.).
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Dostawcę. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
5. W przypadku składania oferty przez Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1) powyżej dotyczy każdego z ww. Dostawców. Pozostałe dokumenty składane są przez tych Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, którzy spełniają warunki udziału w Postępowaniu, których potwierdzeniem są dane dokumenty.
6. Jeżeli Dostawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji Dostawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W tym celu Zamawiający wymaga:
1) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Dostawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią Załącznika nr 8 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż ww. zobowiązanie zostało podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji tego podmiotu, lub
2) innego dokumentu, z którego będzie jednoznacznie wynikać, że Dostawca będzie dysponował zasobami podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia a także, że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.
W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby takie podmioty brały udział w realizacji Zamówienia w charakterze podwykonawców Dostawcy.
7. Zamawiający może wezwać Dostawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia
i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków lub wymagań na dzień przedłożenia danego oświadczenia lub dokumentu.
W przypadku nieprzedłożenia przez Dostawcę dokumentu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 1) SIWZ, dopuszcza się samodzielne pobranie przez Zamawiającego dokumentu z właściwego rejestru.
Wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.
8. Jeżeli w danym postępowaniu oferty zostały złożone przez więcej niż 2 Dostawców, dopuszcza się możliwość badania i oceny ofert tylko tych 2 Dostawców, których oferty po wstępnej ocenie są najkorzystniejsze. W przypadku skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, oferty złożone przez pozostałych Dostawców Zamawiający pozostawia bez badania i oceny.
9. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Dostawcę oświadczeń i dokumentów w formie pisemnej w przypadku, gdy oświadczenia i dokumenty w formie elektronicznej lub papierowej będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Słownie : Termin realizacji Zamówienia ustala się od dnia 01.04.2016 roku do dnia 31.12.2017 roku (w zakresie Części nr 1 oraz Części nr 2).
Miejsce realizacji zamówienia : TJE Kalisz, TJE Odolanów, TJE Szczecin, TJE Gorzów Wlkp., TJE Goleniów.
Termin składania ofert : 2016-02-24 10:00
Miejsce otwarcia ofert : Nie dotyczy
Termin otwarcia ofert : 2016-02-24 10:15
Miejsce otwarcia ofert : Nie dotyczy
Okres związania ofertą : 60 dni
Termin związania ofertą : 2016-04-23
Pełna treść ogłoszenia
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »