Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-02
Żyraków: Remont dróg gminnych w m. Bobrowa, Zawierzbie i Żyraków w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz budowa odcinka kanalizacji sanitarnej zlokalizowanego w pasie drogi gminnej w m. Bobrowa przysiółek Zakącie
Numer ogłoszenia: 75463 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyraków , 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 680 71 21, faks 014 680 71 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w m. Bobrowa, Zawierzbie i Żyraków w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz budowa odcinka kanalizacji sanitarnej zlokalizowanego w pasie drogi gminnej w m. Bobrowa przysiółek Zakącie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania: 1. Remont drogi gminnej pn. Zakącie-Golemo w m. Bobrowa w km 0+000-1+050 realizowany ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych.Zakres robót obejmuje wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - śr. gr. 25 cm, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - gr. 8 cm, warstwy profilowej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - śr. gr. 3 cm, warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - gr. 4 cm, uzupełnienia poboczy warstwą z kruszywa łamanego - śr. gr. 10 cm. Szczegółowy opis przedmiotowego zadania stanowią: dokumentacja projektowa Remont drogi gminnej pn. Zakącie-Golemo w miejscowości Bobrowa km 0+000-1+050 - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM oraz szczegółowa specyfikacja techniczna dla zadania Remont drogi gminnej pn. Zakącie-Golemo w miejscowości Bobrowa km 0+000-1+050 - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM. 2. Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, pompowniami w m. Bobrowa przysiółek Zakącie - etap I, objęta operacją pn. Program poprawy gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Żyraków - eta II ubiegającą się o przyznanie pomocy w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej w drodze gminnej dz. nr ewid. 1428/1 w m. Bobrowa przysiółek Zakącie. Zakres robót obejmuje wykonanie kolektora kanalizacji sanitarnej fi 200 mm o długości 631,5 m (odcinki oznaczone w projekcie budowlanym od studni S27 - SR1, S2 - S9, S12 - S23, studnie kanalizacyjne fi 425 mm - 29 szt. (z teleskopem i włazem typu ciężkiego 27 szt., ze stożkiem 2 szt.), przyłącza kanalizacyjne fi 160 mm o długości 102,5 m (odcinki oznaczone w projekcie budowlanym od studni S9 - S10, S9 - S9.1, S15 - S15.1, S29 - S29.1, S30 - S30.1, S32 - S32.1, S8 - S8.1, S13 - S13.1), instalacje kanalizacji sanitarnej zewnętrznej fi 160 mm o dł. 34 m (od studni oznaczonej w projekcie budowlanym S12, S20, S21, S33), rurociąg tłoczny fi 90 mm o długości 80,5 m (odcinek oznaczony w projekcie budowlanym od studni SR1 do działki nr ewid. 640 poza zaprojektowaną rurę ochronną na rurociągu gazowym oraz na odcinku pomiędzy studnią S12 i S13 z obustronnym przejściem pod drogą poza rury ochronne na rurociągu gazowym, studnia rozprężna fi 1200 mm oznaczona w projekcie budowlanym jako SR1, rury ochronne. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy tylko i wyłącznie robót, o których mowa powyżej. Pozostałe roboty uwzględnione w dokumentacji projektowej nie są objęte zamówieniem. WAŻNE: Zamawiający zwraca szczególną uwagę, że tuż po wykonaniu kanalizacji sanitarnej rozpoczęte zostaną roboty drogowe, o których mowa w pkt 1. Roboty te, będą polegały m.in. na wykonaniu nawierzchni asfaltowej, w związku z czym szczególnie wymagane i kontrolowane będzie zagęszczanie zasypów warstwami co 30 cm. Szczegółowy opis przedmiotowego zadania stanowią projekt budowlany Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, pompowniami w m. Bobrowa przysiółek Zakącie - wykonany przez mgr inż. Mariana Jodłowskiego oraz szczegółowe specyfikacje techniczne dla zadania pn. Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, pompowniami w m. Bobrowa przysiółek Zakącie - wykonane przez mgr inż. Mariana Jodłowskiego 3. Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Czyż relacji Żyraków - Zawierzbie w m. Żyraków i Zawierzbie w km 0+000-0+800 realizowany ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych w ramach środków Funduszu Solidarności Unii Europejskiej. Zakres robót obejmuje wykonanie skropienia istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową - 0,4 kg/m2, warstwy profilowej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - śr. gr. 2 cm, warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - gr. 3 cm, uzupełnienia poboczy warstwą z kruszywa łamanego - śr. gr. 5 cm. Szczegółowy opis przedmiotowego zadania stanowią: dokumentacja projektowa Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Czyż relacji Żyraków - Zawierzbie km 0+000 - 0+800 - ze środków powodziowych oraz km 0+800-0+933 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM oraz szczegółowa specyfikacja techniczna dla zadania Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Czyż relacji Żyraków - Zawierzbie km 0+000 - 0+800 - ze środków powodziowych oraz km 0+800-0+933 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM. 4. Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Czyż relacji Żyraków - Zawierzbie w m. Żyraków i Zawierzbie w km 0+800-0+933 realizowany ze środków własnych Gminy Żyraków. Zakres robót obejmuje wykonanie: skropienia istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową - 0,4 kg/m2,warstwy profilowej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - śr. gr. 2 cm,warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - gr. 3 cm,uzupełnienia poboczy warstwą z kruszywa łamanego - śr. gr. 5 cm. Szczegółowy opis przedmiotowego zadania stanowią: dokumentacja projektowa Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Czyż relacji Żyraków - Zawierzbie km 0+000 - 0+800 - ze środków powodziowych oraz km 0+800-0+933 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM oraz szczegółowa specyfikacja techniczna dla zadania Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Czyż relacji Żyraków - Zawierzbie km 0+000 - 0+800 - ze środków powodziowych oraz km 0+800-0+933 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM. 5. Remont drogi gminnej pn. Kramarz-Ortyl w m. Żyraków i Zawierzbie w km 0+000-0+200 realizowany ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Zakres robót obejmuje wykonanie: profilowania i zagęszczenia podłoża, górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie - gr. 12 cm, warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - gr. 4 cm, warstwy wiążąco-profilowej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych gr. 4 cm, uzupełnienia poboczy warstwą z kruszywa łamanego - śr. gr. 10 cm, remontu przepustu z kręgów żelbetowych fi 150 na długości 14 mb, przyczółków żelbetowych, umocnienia koryta na wlocie i wylocie przepustu na długości 5,4 mb z każdej strony w celu zabezpieczenia przepustu przed ponownym podmyciem. Szczegółowy opis przedmiotowego zadania stanowią: dokumentacja projektowa Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Ortyl w m. Żyraków i Zawierzbie km 0+000 - 0+200 - ze środków powodziowych oraz km 0+200-0+300 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM oraz szczegółowa specyfikacja techniczna dla zadania Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Ortyl w m. Żyraków i Zawierzbie km 0+000 - 0+200 - ze środków powodziowych oraz km 0+200-0+300 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM. 6. Remont drogi gminnej pn. Kramarz-Ortyl w m. Żyraków i Zawierzbie w km 0+200-0+300 realizowany ze środków własnych Gminy Żyraków. Zakres robót obejmuje wykonanie: korytowania remontowanego odcinka drogi, górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego zagęszczonego mechanicznie - gr. 12 cm, warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - gr. 4 cm, warstwy wiążąco-profilowej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych gr.4 cm, uzupełnienia poboczy warstwą z kruszywa łamanego - śr. gr. 10 cm, odtworzenia rowu przydrożnego prawostronnego na odcinku w km 0+200 - 0+300, wpustu ulicznego wraz z przykanalikiem w km 0+235. Szczegółowy opis przedmiotowego zadania stanowią: dokumentacja projektowa Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Ortyl w m. Żyraków Zawierzbie km 0+000 - 0+200 - ze środków powodziowych oraz km 0+200-0+300 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM oraz szczegółowa specyfikacja techniczna dla zadania Remont drogi gminnej pn. Kramarz - Ortyl w m. Żyraków i Zawierzbie km 0+000 - 0+200 - ze środków powodziowych oraz km 0+200-0+300 - środki własne - wykonana przez Biuro Projektowe ARCHIKOM. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie wszystkich prac niezbędnych do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto, przedmiot zamówienia obejmuje odrębnie dla każdego z w/w zadań: kompleksową obsługę geodezyjną, oznakowanie budowy, wykonanie dokumentacji powykonawczej, dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i poniesienia opłat z tym związanych, urządzenie terenu budowy, wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz poniesienia kosztów z tym związanych, poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, poniesienia ewentualnych kosztów naprawy zerwanych przez Wykonawcę sieci podziemnych, w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego, pozostałych zadań wymienionych w SIWZ i załącznikach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykonał minimum jedną robotę budowlaną związaną z budową, przebudową lub remontem drogi wraz z wykonaniem kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o łącznej wartości co najmniej 500 000 zł brutto - oraz załączy dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty jeden wspólny wykaz na załączniku nr 4 do SIWZ wraz z dokumentem potwierdzającym, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie, że przynajmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 5 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wystarczającej sytuacji ekonomicznej do realizacji zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia minimum 500 000,00 zł (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz ofertowy przygotowany - wg wzoru na Załączniku nr 1 do SIWZ, 2)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, 3)Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 4)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5)Oświadczenie o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 8)Kosztorysy ofertowe w wersji szczegółowej wraz z zestawieniem robocizny, materiałóww i sprzętu oddzielnie dla każdego z zadań objętych przedmiotem zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W nawiązaniu do art. 144 ust.1 Pzp przewiduje się następujące zmiany umowy wraz z określeniem warunków tych zmian: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: wstrzymaniem robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy pod warunkiem wystąpienia przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art. 67 ust.1 pkt 5 Pzp; wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.; działaniem siły wyższej (np. strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanej przez osoby trzecie; warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, realizację usług lub dostarczenie przedmiotu dostawy, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - to jest wystąpienie średniodobowej temperatury poniżej minus 10 stopni Celsjusza w okresie dłuższym niż 7 dni, warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.) pod warunkiem wystąpienia kategorii gruntu równej lub większej od kategorii VI na łącznej długości co najmniej 10 % całego zakresu robót; odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; wykopaliska archeologiczne itp.; zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; przedłużenia terminu dokonuje się o czas, który roboty zostały wstrzymane. b) zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach; zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. c) zmiana płatności: zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy; miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego. d) zmiany zakresu rzeczowego: zmniejszenie zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi Zamawiającego; wykonanie świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy; w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; zmniejszenie zakresu rzeczowego w przypadku stwierdzenia przez projektanta braku konieczności wykonywania zaprojektowanych robót. e) pozostałe zmiany:zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT; zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu; rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; wydłużenie okresu rękojmi, o dowolny okres.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrakow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 2, parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2012 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 21 (sekretariat), I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany jest częściowo: -ze środków MSW na usuwanie skutków powodziowych; - ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych w ramach środków Funduszu Solidarności Unii Europejskiej; Zadanie pn. Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w m. Bobrowa przysiółek Zakącie ubiega się współfinansowanie ze środków PROW na 2007-2013 w ramach działania 321.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.