To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-02
Lubin: Ochrona Parku Wrocławskiego w Lubinie w okresie 1 kwietnia 2015 - 31 marca 2016 r.
Numer ogłoszenia: 75500 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27937 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Przyrodniczej w Lubinie, ul. Mikołaja Pruzi 9, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 720 89 81, faks 76 720 89 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna, państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona Parku Wrocławskiego w Lubinie w okresie 1 kwietnia 2015 - 31 marca 2016 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Egzekwowanie od osób korzystających z Parku Wrocławskiego w Lubinie przestrzegania postanowień regulaminu korzystania z Parku Wrocławskiego w Lubinie (Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr L/387/14 Rady Miejskiej w Lubinie z dnia 20 maja 2014 r.). 2. Ochronę urządzeń i instalacji będących na wyposażeniu obiektu. 3. Systematyczne, stałe patrolowanie obiektu i sprawdzanie stanu zabezpieczenia ochranianego mienia (szczególnie zmiana nocna). 4. Podejmowanie interwencji w przypadku zakłóceń porządku i zagrożeń dla chronionego mienia oraz w każdym przypadku stwierdzenia usiłowania popełnienia jakiegokolwiek przestępstwa lub wykroczenia mogącego zagrozić bezpieczeństwu ochranianego mienia. 5. Współdziałanie z Policją i Strażą Miejską realizującą zadania w tym rejonie, w celu skuteczniejszego zabezpieczenia ochranianego mienia oraz wzywanie Policji lub służb miejskich w sytuacjach przekraczających własne możliwości skutecznej interwencji. 6. Wzywanie dodatkowych posiłków - grupy interwencyjnej w przypadku niemożności realizacji umowy przez pracowników ochrony obiektu. 7. Zapewnienie ochrony pracownikom Zamawiającego podczas wykonywania czynności służbowych na terenie obiektu. 8. Sprawdzanie obiektu przez poszczególne zmiany pracowników ochrony w zakresie zabezpieczenia obiektu przed włamaniem do jego pomieszczeń technicznych. 9. Przeciwdziałanie uszkodzeniu ochranianego obiektu oraz urządzeń w przypadkach zagrożeń klęskami żywiołowymi (np. wichury, burze i inne zjawiska atmosferyczne w dzień i w nocy) oraz przeciwdziałanie zagrożeniom pożarowym. 10. Wykonywanie poleceń Zamawiającego, związanych z utrzymaniem porządku i bezpieczeństwa. 11. Zawiadamianie telefoniczne lub osobiste odpowiednich służb o stwierdzonych istotnych zagrożeniach obiektu (Straż Pożarna, Straż Miejska, Policja) oraz zawiadomienie Zamawiającego. 12. Wzywanie Policji w celu podejmowania interwencji wobec osób stwarzających zagrożenie dla mienia znajdującego się w obiekcie lub zakłócających porządek i bezpieczeństwo, a także w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia włamania do obiektu pod groźbą odpowiedzialności cywilnej wobec poszkodowanego. 13. Obsługa lokalnej sieci monitoringu wizyjnego oraz systemu sterującego i rejestrującego. 14. Teren podległy administracyjnie Zamawiającemu, na którym Wykonawca wykonywać będzie przedmiotową usługę ochrony Parku Wrocławskiego w Lubinie określa załącznik nr 10 do SIWZ stanowiący załącznik nr 1 do umowy. 15. Wykaz pomieszczeń i urządzeń podlegających szczególnej ochronie stanowi załącznik nr 11 do SIWZ i załącznik nr 2 do umowy. 16. Wykonawca będzie prowadził książkę raportów odnotowując w niej datę, godzinę i zakres zdarzeń dotyczących przedmiotu ochrony. Zamawiający ma prawo wglądu w przedmiotową książkę raportów w każdym czasie, jak też ma prawo do kontroli pracowników ochrony przy współudziale upoważnionego pracownika Wykonawcy. 17. Wykonawca zapewni całodobową (24 godz.) ochronę Parku Wrocławskiego w Lubinie wg harmonogramu, przez wszystkie dni obowiązywania umowy: 01.04.2015-30.04.2015 r. 4 osoby w godzinach otwarcia 07:00-18:00, 2 osoby w godz. nocnych i poza godzinami otwarcia 01.05.2015-30.06.2015 r. 4 osoby w godzinach otwarcia 06:00-20:00, 2 osoby w godz. nocnych i poza godzinami otwarcia 01.07.2015-31.08.2015 r. 4 osoby w godzinach otwarcia 06:00-21:00, 2 osoby w godz. nocnych i poza godzinami otwarcia 01.09.2015-30.09.2015 r. 4 osoby w godzinach otwarcia 07:00-20:00, 2 osoby w godz. nocnych i poza godzinami otwarcia 01.10.2015-31.10.2015 r. 4 osoby w godzinach otwarcia 07:00-18:00, 2 osoby w godz. nocnych i poza godzinami otwarcia 01.11.2015-29.02.2016 r. 4 osoby w godzinach otwarcia 07:00-16:00, 2 osoby w godz. nocnych i poza godzinami otwarcia 01.03.2016-31.03.2016 r. 4 osoby w godzinach otwarcia 07:00-18:00, 2 osoby w godz. nocnych i poza godzinami otwarcia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowe Jarexs sp. z o.o., ul. Okólna 1A, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194678,35
Oferta z najniższą ceną: 194678,35 / Oferta z najwyższą ceną: 344130,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.