Ogłoszenie z dnia 2013-02-22
Szczecin: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Agencji Nieruchomości Rolnych wraz z podległymi jednostkami terenowymi
Numer ogłoszenia: 75548 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 534140 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8144206, faks 091 81-44-222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Agencji Nieruchomości Rolnych wraz z podległymi jednostkami terenowymi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa utrzymania czystości. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na: Zadanie częściowe A - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych wynajmowanych przez Zamawiającego na I piętrze budynku przy ul. Piłsudskiego 18 w Gryficach - łączna powierzchnia 243,61 m2 w tym: a. 9 pomieszczeń biurowych - 205,10 m2 b. Korytarze, klatki schodowe, 2 toalety - 38,51 m2 Zadanie częściowe B - Utrzymanie czystości w budynku biurowym i otoczeniu przy ul. Warszawskiej 95 w Pyrzycach - łączna powierzchnia 493,49 m2, w tym: a. Pomieszczenia biurowe (wykł. dywanowe) - 246,08 m2 b. Pomieszczenia piwnicy i garaż (płytki gres) - 115,50 m2 c. Pomieszczenia sanitarne (płytki gres) - 21,18 m2 d. Korytarze i ciągi komunikacyjne (płytki gres) - 110,73 m2 Zadanie częściowe C - Utrzymanie czystości w budynku biurowym i otoczeniu przy ul. Wały Chrobrego 4 (wejście od Szczerbcowej) w Szczecinie - łączną powierzchnia 1.200 m2 3. Usługa utrzymania czystości w budynkach będzie świadczona codziennie, od poniedziałku do piątku, w godz. od 15:00 do 18:00. 4. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynkach i ich otoczeniu. 5. Przedmiotem zamówienia dla zadań częściowych A i B jest również dostawa i bieżące uzupełnianie artykułów czystości (min ręczników papierowych, papieru toaletowego, mydła w płynie) 6. Szczegółowy zakres i częstotliwość prac objętych zamówieniem przedstawiono w załączniku do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) 7. Zamawiający zapewni Wykonawcy bezpłatne użytkowanie niedużych pomieszczeń gospodarczych w których możliwe będzie przechowywanie sprzętu i środków czystości. Wykonawca nie będzie również obciążany opłatami z tytułu zużytej do realizacji usługi energii elektrycznej i wody oraz z tytułu odprowadzenia ścieków. 8. Wykonawca zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące zapachowe oraz worki na śmieci oraz udostępni na żądanie Zamawiającego atesty na środki czyszczące i dezynfekujące, stwierdzające ich bezpieczeństwo. 9. Środki czystości i środki higieny niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie dostarczał własnym transportem i na własny koszt. 10. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę osób, które będą wykonywać usługę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy wpuszczenia na własny teren osoby nie wymienionej przez Wykonawcę na liście. 11. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż, oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w budynkach objętych niniejszym zamówieniem przed terminem składania ofert po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu z Kierownikiem Sekcji Organizacyjnej lub osoba zastępującą..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie częściowe A - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych wynajmowanych przez Zamawiającego na I piętrze budynku przy ul. Piłsudskiego 18 w Gryficach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11021,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 849,57
Oferta z najniższą ceną: 550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie częściowe B - Utrzymanie czystości w budynku biurowym i otoczeniu przy ul. Warszawskiej 95 w Pyrzycach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21238,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1144,36
Oferta z najniższą ceną: 790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2125,44
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie częściowe C - Utrzymanie czystości w budynku biurowym i otoczeniu przy ul. Wały Chrobrego 4 (wejście od Szczerbcowej) w Szczecinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EMKA PLUS USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ZENONA KUKIEL
jakie przetargi wygrała firma
EMKA PLUS USŁUGI W ZAKRESIE UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ZENONA KUKIEL
- EKMA PLUS Usługi w zakresie Utrzymania Czystości Zenona Kukiel, Łucznicza 58/7, 71-472 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27552,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2279,93
Oferta z najniższą ceną: 1490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4560,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie prac remontowych w budynkach GDDKiA Oddziału Szczecin z podziałem na 3 części
- EP/220/34/2024- Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu endoskopowego dla SPWSZ w Szczecinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Eko Oświetlenie w Gminie Miasto Szczecin - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne na terenie Miasta Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.