Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-14
Kraśnik: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Moja szkoła - moja szansa
Numer ogłoszenia: 76165 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99116 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kraśnicki, al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8255889, faks 081 8255052.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Moja szkoła - moja szansa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu pozalekcyjnych zajęć dodatkowych w Zespole Szkół Nr 1 im. W. S. Reymonta w Zakrzówku, w ramach projektu pn.: Moja szkoła - moja szansa. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wyższa jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej Technikum Geodezyjno-Budowlanego przy Zespole Szkół Nr 1 im. W. S. Reymonta w Zakrzówku poprzez wdrożenie 1 kompleksowego programu rozwojowego do września 2015 roku. Liderem projektu jest Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, Partnerem - Zespół Szkół Nr 1 im. W. S. Reymonta w Zakrzówku. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół Nr 1 im. W. S. Reymonta w Zakrzówku, ul. Wójtowicza 35, 23-213 Zakrzówek. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-100/12. Przedmiot zamówienia obejmuje 19 następujących części: Część 1 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych na kierunku technik budownictwa z przedmiotu zawodowego Budownictwo - w łącznej ilości 160 godzin (1 grupa x 100 godz. + 1 grupa x 60 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 2 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć na kierunku technik geodeta z przedmiotu zawodowego Geodezja - w łącznej ilości 200 godzin (2 grupy x 100 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 3 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć na kierunku technik geodeta z przedmiotu zawodowego Geodezja - w łącznej ilości 200 godzin (1 grupa x 20 godz. + 1 grupa x 40 godz. + 1 grupa x 60 godz. +1 grupa x 80 godz); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 4 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Matematyka - w łącznej ilości 340 godzin (2 grupy x 100 godz. + 1 grupa x 60 godz. + 1 grupa x 80 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 5 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Matematyka - w łącznej ilości 340 godzin (2 grupy x 100 godz. + 1 grupa x 60 godz. + 2 grupy x 20 godz. + 1 grupa x 40 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 6 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Biologia - w łącznej ilości do 75 godzin (max. 3 grupy, w tym 1 grupa x 15 godz. + 2 grupy x 30 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 7 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Geografia - w łącznej ilości do 75 godzin (max. 3 grupy, w tym 1 grupa x 15 godz. + 2 grupy x 30 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 8 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Wiedza o społeczeństwie - w łącznej ilości do 75 godzin (max. 3 grupy, w tym 1 grupa x 15 godz. + 2 grupy x 30 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 9 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych Koło matematyczne - w łącznej ilości 100 godzin (1 grupa x 100 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 10 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych na kierunku technik budownictwa z przedmiotu Język angielski branżowy - w łącznej ilości 60 godzin (1 grupa x 60 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 11 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych na kierunku technik geodeta z przedmiotu Język angielski branżowy - w łącznej ilości 60 godzin (1 grupa x 60 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 12 - sprawdzenie próbnych egzaminów zawodowych z budownictwa - w łącznej ilości 14 sztuk; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 13 - sprawdzenie próbnych egzaminów zawodowych z geodezji - w łącznej ilości 20 sztuk; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 14 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: warsztaty z kompetencji psychospołecznych - w łącznej ilości 80 godzin (8 grup x 10 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 15 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo grupowe - w łącznej ilości 80 godzin (8 grup x 10 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 16 - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo indywidualne - w łącznej ilości 124 godzin (62 osoby x 2 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 17 - prowadzenie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: zajęcia grupowe z pedagogiem - w łącznej ilości 100 godzin (10 grup x 10 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 18 - prowadzenie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: zajęcia grupowe z psychologiem- w łącznej ilości 36 godzin (9 grup x 4 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. Część 19 - prowadzenie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: dyżur psychologa - spotkania indywidualne - w łącznej ilości 100 godzin (5 semestrów x 20 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych na kierunku technik budownictwa z przedmiotu zawodowego Budownictwo - w łącznej ilości 160 godzin (1 grupa x 100 godz. + 1 grupa x 60 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Mazur, ul. Jaspisowa 14/33, 20-583 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8800,00
Oferta z najniższą ceną: 8800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć na kierunku technik geodeta z przedmiotu zawodowego Geodezja - w łącznej ilości 200 godzin (2 grupy x 100 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aleksandra Buwaj, ul. Metalowców 7/19, 23-204 Krasnik, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11000,00
Oferta z najniższą ceną: 11000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć na kierunku technik geodeta z przedmiotu zawodowego Geodezja- w łącznej ilości 200 godzin (1 grupa x 20 godz. + 1 grupa x 40 godz. + 1 grupa x 60 godz. +1 grupa x 80 godz); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sylwia Dąbrowska, ul. Al.. Niepodległości 53/26, 23-210 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11000,00
Oferta z najniższą ceną: 11000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Matematyka - w łącznej ilości 340 godzin (2 grupy x 100 godz. + 1 grupa x 60 godz. + 1 grupa x 80 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wiesława Widomska, Wilkołaz Stacja Kolejowa 10, 23-212 Wilkołaz, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18700,00
Oferta z najniższą ceną: 16044,60 / Oferta z najwyższą ceną: 18700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Matematyka - w łącznej ilości 340 godzin (2 grupy x 100 godz. + 1 grupa x 60 godz. + 2 grupy x 20 godz. + 1 grupa x 40 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marta Dyjach, ul. Słoneczna 3/1, 23-204 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18700,00
Oferta z najniższą ceną: 16044,60 / Oferta z najwyższą ceną: 18700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Biologia - w łącznej ilości do 75 godzin (max. 3 grupy, w tym 1 grupa x 15 godz. + 2 grupy x 30 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Monika Pawłasek, ul. Sienkiewicza 1 C2, 23-213 Zakrzówek, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4125,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4125,00
Oferta z najniższą ceną: 4125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4125,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Geografia - w łącznej ilości do 75 godzin (max. 3 grupy, w tym 1 grupa x 15 godz. + 2 grupy x 30 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Cedro, Kolonia Stróża ul Lipowa 18, 23-206 Stróża, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4125,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4125,00
Oferta z najniższą ceną: 4125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4125,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotu Wiedza o społeczeństwie - w łącznej ilości do 75 godzin (max. 3 grupy, w tym 1 grupa x 15 godz. + 2 grupy x 30 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Kaźmierak, Wilkołaz Trzeci 59, 23-212 Wilkołaz, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4125,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4125,00
Oferta z najniższą ceną: 3539,25 / Oferta z najwyższą ceną: 4125,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych Koło matematyczne - w łącznej ilości 100 godzin (1 grupa x 100 godz.); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wiesława Widomska, Wilkołaz Stacja Kolejowa 10, 23-212 Wilkołaz, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5500,00
Oferta z najniższą ceną: 4719,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych na kierunku technik budownictwa z przedmiotu Język angielski branżowy - w łącznej ilości 60 godzin (1 grupa x 60 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Kamieniarz, Stróża 150, 23-200 Stróża, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3300,00
Oferta z najniższą ceną: 3300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: - prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych na kierunku technik geodeta z przedmiotu Język angielski branżowy - w łącznej ilości 60 godzin (1 grupa x 60 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Kot, ul. Przyjaźni 28/8, 20-314 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3300,00
Oferta z najniższą ceną: 3300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: sprawdzenie próbnych egzaminów zawodowych z budownictwa - w łącznej ilości 14 sztuk; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Mazur, ul. Jaspisowa 14/33, 20-583 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 350,00
Oferta z najniższą ceną: 350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 350,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: sprawdzenie próbnych egzaminów zawodowych z geodezji - w łącznej ilości 20 sztuk; termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aleksandra Buwaj, ul. Metalowców 7/19, 23-204 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 500,00
Oferta z najniższą ceną: 500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: warsztaty z kompetencji psychospołecznych - w łącznej ilości 80 godzin (8 grup x 10 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marta Drozd, Studzianki 131, 23-213 Zakrzówek, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4400,00
Oferta z najniższą ceną: 4400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6320,00
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo grupowe - w łącznej ilości 80 godzin (8 grup x 10 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gniewek Marzena Open er, ul. Pogodna 8;, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3775,20
Oferta z najniższą ceną: 3775,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dodatkowych z zakresu efektywnych programów poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego: doradztwo indywidualne - w łącznej ilości 124 godzin (62 osoby x 2 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marta Drozd, Studzianki 131, 23-213 Zakrzówek, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6820,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6820,00
Oferta z najniższą ceną: 6820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8556,00
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: prowadzenie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: zajęcia grupowe z pedagogiem - w łącznej ilości 30 godzin (5 grup x 6 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Garbacz, Sulów39, 23-213 Zakrzówek, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1650,00
Oferta z najniższą ceną: 1650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1849,20
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: prowadzenie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: zajęcia grupowe z psychologiem - w łącznej ilości 36 godzin (9 grup x 4 godziny); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Kabala, ul Oboźna 4, 23-200 Krasnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1980,00
Oferta z najniższą ceną: 1980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3348,00
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: prowadzenie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego: dyżur psychologa - spotkania indywidualne - w łącznej ilości 100 godzin (5 semestrów x 20 godzin); termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od dnia podpisania umowy ws. przedmiotowego zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Kabala, ul Oboźna 4, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5500,00
Oferta z najniższą ceną: 5500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7300,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli - 9 części zamówienia.
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla uczniów biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" realizowanego przez ZS-CEZiU im. M. Kopernika w Rawie Mazowieckiej
więcej: Usługi szkolnictwa średniego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.