To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-22
Łódź: Kurs komputerowy z modułem magazynowym, kod CPV 80533100 - 0 Usługi szkolenia komputerowego w wymiarze czasowym 70 godz. dla grupy 11 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 76678 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37322 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. (42) 675 00 00, faks (42) 675 03 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs komputerowy z modułem magazynowym, kod CPV 80533100 - 0 Usługi szkolenia komputerowego w wymiarze czasowym 70 godz. dla grupy 11 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu: Kurs komputerowy z modułem magazynowym kod CPV 80533100 - 0 Usługi szkolenia komputerowego w wymiarze czasowym 70 godz. dla grupy 11 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi. w ramach projektu pt. Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. III. Tryb udzielenia zamówienia. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo Zamówień Publicznych tj. poniżej 130 000 euro. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1)Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ), 2)Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817 z dnia 31 grudnia 2009 r.). 3)Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 282, poz 1650 z dnia 28 grudnia 2011 r). 4)Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz. U. Nr 282, poz. 1649 z dnia 28 grudnia 2011 r.) IV. Opis przedmiotu zamówienia. KURS Kurs komputerowy z modułem magazynowym Cel kursu: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do obsługi komputera i wykorzystania go jako podstawowego narzędzia w pracy zawodowej oraz teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania prac związanych z prowadzeniem prawidłowej gospodarki magazynowej. 1.1. Zakres tematyczny kursu winien zawierać: a) podstawy obsługi systemu WINDOWS: - BHP na stanowisku komputerowym, - budowę i zasady działania komputera, - urządzenia zewnętrzne podłączane do komputera, - właściwości systemu - panel sterowania, - uruchamianie programów, - organizacja menu START, - narzędzia administracyjne, b) podstawy obsługi edytora tekstu WORD: - otwieranie i zamykanie dokumentów, - ustawienia strony, - formatowanie tekstu, - rysowanie i formatowanie tabel, c) arkusz kalkulacyjny: - omówienie podstawowych funkcji programu, - organizacja arkusza kalkulacyjnego, - skróty klawiszowe przydatne w posługiwaniu się programem, - wykorzystanie formuł do wykonywania prostych i nieco bardziej skomplikowanych obliczeń, - metody odwoływania się do danych przechowywanych w innych komórkach, arkuszach, skoroszytach, - budowanie tabel i ich formatowanie, - wstawianie wykresów, - wykonywanie obliczeń. d) grafika prezentacyjna: - zapoznanie z programem, - narzędzia użytkowe, - tworzenie prezentacji multimedialnych, - wstawianie obiektów graficznych, - tworzenie szablonu. e) program do magazynowania: zastosowanie programów komputerowych w gospodarce magazynowej, 1.2. Organizacja kursu: a) kurs obejmuje 11 osadzonych, b) termin przeprowadzenia kursu: do 15 marca 2013 r. c) miejsce realizacji zamówienia: Areszt Śledczy w Łodzi, 91-729 Łódź, ul. Smutna 21, d) szkolenie winno obejmować 70 godzin (40 godzin zajęć z podstaw obsługi komputera oraz 30 godzin z obsługi programu do magazynowania). Przy czym jedną godzinę ZAMAWIAJĄCY rozumie jako godzinę lekcyjną tj. 45 min. e) Zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, f) szkolenie musi odbywać się od poniedziałku do piątku, g) zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż 8.30, a kończyć później niż 15.45, h) maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu dnia nie może przekroczyć 7 godzin, i) Wykonawca po zakończeniu kursu wyda jego uczestnikom stosowne zaświadczenie zgodne z właściwym załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Edukacji i nauki z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. Z dnia 2012r. Poz.186). Wykonawca wyda również certyfikat ukończenia szkolenia. Zaświadczenie oraz certyfikat potwierdzają obecność uczestnika szkolenia w co najmniej 80% godzin lekcyjnych objętych szkoleniem. 1.3. Zobowiązania WYKONAWCY a) WYKONAWCA składający ofertę w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego może stawić się w miejscu wskazanym jako miejsce do przeprowadzenia kursu, w celu zapoznania się z warunkami panującymi w miejscu prowadzenia kursu, b) WYKONAWCA którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do stawienia się min. na dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia do zainstalowania dla wszystkich uczestników kursu, programu komputerowego z modułem magazynowym, licencjonowany program do magazynowania. c) WYKONAWCA zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika kursu w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym kursu w pierwszym dniu rozpoczęcia kursu. W trakcie zajęć uczestnicy muszą otrzymać materiały do zajęć praktycznych i ćwiczeń w postaci: materiałów biurowych (długopisy, zeszyty), oraz podręczników (podręcznik do obsługi komputera oraz obsługi WINDOWS i pakietu OFFICE, oraz podręcznik do obsługi programu magazynowego). d) Materiały wymienione w pkt. IV ust. 1.3 c muszą zawierać opis o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz być oznaczona odpowiednimi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL z dnia 04.02.2009r. e) WYKONAWCA zobowiązuje się do dostarczenia dodatkowego kompletu materiałów dydaktycznych przekazywanych beneficjentom w ramach kursu, bądź też ich kserokopii podpisanych za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkoleniowej lub upoważnionego pracownika z uwzględnieniem obowiązujących ochrony danych osobowych określonych przez: przepisy prawa europejskiego oraz prawa krajowego, wytyczne wydane przez Instytucje Zarządzającą lub Instytucję Wdrażającą, postanowienia umowy o dofinansowanie projektu. f) WYKONAWCA zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj: m.in.: programu nauczania (Załącznik nr 9 do SIWZ) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego: listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych, rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia rejestru odbioru materiałów szkoleniowych. Powinien on zawierać informację dotyczącą: tytułu podręcznika, książki, skryptu, autora, wydawnictwa, roku wydania, numeru ISBN g) WYKONAWCA zobowiązuje się sprawdzać listę obecności każdego dnia kursu potwierdzeniem jest podpis uczestnika kursu przy konkretnej dacie (podpisy muszą być składane długopisem koloru niebieskiego), h) WYKONAWCA uzyskuje wszelkie dane osobowe niezbędne do przeprowadzenia kursu bezpośrednio od osadzonych z chwilą rozpoczęcia kursu. i) WYKONAWCA zobowiązuje się do wypełnienia certyfikatu dla każdego uczestnika kursu - Załącznik nr 10 do SIWZ. 1.4. Do kosztów WYKONAWCY należy: a) koszt badań lekarskich 11 uczestników kursu oraz 2 osób znajdujących się na liście rezerwowej, a) koszt niezbędnych materiałów dydaktycznych: podręczników: do obsługi komputera, systemu WINDOWS oraz pakietu OFFICE i obsługi programu do fakturowania, oraz materiałów biurowych w postaci długopisów i zeszytów b) koszt ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. (Przed rozpoczęciem kursu WYKONAWCA przekaże kopie polisy ZAMAWIAJĄCEMU). c) materiały zakupione z środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością ZAMAWIAJĄCEGO po jego zakończeniu. j) koszt użytkowania w czasie kursu licencjonowanego programu do magazynowania. 1.5. ZAMAWIAJĄCY zapewnia dla uczestników kursu: dostęp do miejsca zajęć teoretycznych - salę multimedialną wyposażoną w 11 stanowisk komputerowych z systemem Microsoft Windows XP Professional wraz z pakietem biurowym Open Office i Microsoft Office 2007, dostęp do projektora multimedialnego wyposażonego min. w wyjście VGA, Wydane zaświadczenia muszą być zgodne z właściwym załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Edukacji i nauki z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012r. Poz.186) V. Termin i miejsce realizacji zamówienia: 1. Kurs komputerowy z modułem magazynowym, termin przeprowadzenia kursu: 25 lutego 2013 r. do 15 marca 2013 r. miejsce realizacji zamówienia: Areszt Śledczy w Łodzi, 91-729 Łódź, ul. Smutna 21..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Kurs będzie przeprowadzony w ramach projektu pt. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kurs komputerowy z modułem magazynowym, kod CPV 80533100 - 0 Usługi szkolenia komputerowego w wymiarze czasowym 70 godz. dla grupy 11 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRO EUROPA STANISŁAW FIJAŁKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRO EUROPA STANISŁAW FIJAŁKOWSKI
- Centrum Kształcenia Zawodowego i Języków Obcych PRO EUROPA, ul. Szeroka 7/11A lok 17, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6854,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2765,00
Oferta z najniższą ceną: 2765,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10187,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem, asystą techniczną oraz aktualizacją Sytemu realizującego usługi elektroniczne dla mieszkańców w ramach projektu Inteligentna Polityka Społeczna (IPS)
- Kontrakt serwisowy urządzeń firmy Illumina sekwenatora NGS model NovaSeq 6000 i MiSeq
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Łodzi
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC)
- Usługa przeprowadzenia szkolenia przygotowawczego i egzaminu z AutoCada na poziomie AutoCAD Certified User (ACU), w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-608/24
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Rzepin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.