To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-23
Warszawa: Dostawa materiałów technicznych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-89/2012
Numer ogłoszenia: 76714 - 2013; data zamieszczenia: 23.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237760 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, faks 022 8341820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów technicznych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-89/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów technicznych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: pakiet 1 - materiały malarskie i budowlane, pakiet 2 - materiały sanitarne i hydrauliczne. pakiet 3 - materiały elektryczne i telefoniczne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet 1 - materiały malarskie i budowlane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IREKO IRENA KOTOWSKA JACEK KOTOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IREKO IRENA KOTOWSKA JACEK KOTOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- Ireko Irena Kotowska, Jacek Kotowski Sp.j., ul. Radzymińska 287, 03-694 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29821,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29974,18
Oferta z najniższą ceną: 29974,18 / Oferta z najwyższą ceną: 29974,18
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: materiały sanitarne i hydrauliczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo SEA Paweł Bronikowski., ul. Norbertańska 6, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41656,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32173,23
Oferta z najniższą ceną: 32173,23 / Oferta z najwyższą ceną: 32173,23
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: materiały elektryczne i telefoniczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gawax 2 Robert Gawryszewski, ul. Słowackiego 3,, 06-445 Strzegowo, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45093,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54647,55
Oferta z najniższą ceną: 54647,55 / Oferta z najwyższą ceną: 54647,55
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie i uruchomienie wraz z niezbędną infrastrukturą obiektu DME TMA Kraków - Katowice (DME Olkusz).
- Budowa Obiektu Radiokomunikacyjnego w trybie projektuj i buduj Gmina Świdnik OR Lublin
- Dostawa artykułów metalowych
- SVA/4620-200/2025: Dostawa farb i zestawów malarskich wg. formularza cenowego dla Działu Produkcji Jarosław w ramach zadania: 45 017 Nowa Dęba
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- Wykonanie części ogrodzenia DPS Łagiewniki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.