Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-08
Ostróda: Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie, 3 osób fizycznych niepozostających w zatrudnieniu, na umowę zlecenie do wykonywania czynności asystenta rodzin dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym podopiecznych GOPS Ostróda. , ( CPV 85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej)
Numer ogłoszenia: 76963 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie , ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 676 07 08, faks 0-89 676 07 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie, 3 osób fizycznych niepozostających w zatrudnieniu, na umowę zlecenie do wykonywania czynności asystenta rodzin dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym podopiecznych GOPS Ostróda. , ( CPV 85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie, 3 osób fizycznych niepozostających w zatrudnieniu, na umowę zlecenie do wykonywania czynności asystenta rodzin dla rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym podopiecznych GOPS Ostróda. , ( CPV 85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej) Postępowanie prowadzone jest w trzech częściach, każdy z asystentów stanowi osobną część zamówienia. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia - 700 godzin zegarowych. Asystent rodziny będzie musiał wykonywać prace w okresie od 1 maja do 30 listopada 2011 r. Czas pracy wynosi 100 godzin zegarowych miesięcznie, w całym projekcie 700 godzin zegarowych. Pod opieką będzie miał 12 rodzin. Sposób realizacji usługi: indywidualna praca z rodziną, wizyty w domach rodzin objętych wsparciem, pomoc w rozwiązywaniu problemów socjalnych, emocjonalnych, rodzinnych, motywowanie do prowadzenia działań zmierzających do usamodzielnienia, konieczność dojazdów do domów rodzin własnym transportem w obrębie Gminy Ostróda. Zamawiający nie zwraca kosztów delegacji, ponosi je Wykonawca. Dokumentacja realizowanych działań odbywać się musi między innymi za pomocą dzienników pracy z rodziną, miesięcznego zestawienia wizyt w środowisku potwierdzonego przez uczestników projektu zawierającego datę wizyty oraz ilość przepracowanych godzin, miesięczne karty czasu pracy. Odbiór wykonanej usługi przeprowadzony zostanie na podstawie dokumentacji złożonej przez Zamawiającego w formie oryginałów: dzienników zajęć z rodziną, miesięcznych zestawień wizyt w środowisku, końcowego sprawozdania z wykonanej usługi oraz protokół końcowy z wykonania usługi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.53.00.00 - 85.53.00.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca wykonywał zadania asystenta rodzinnego;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje samochodem
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada prawo jazdy kat. B. i wykształcenie wyższe w jednym z kierunków: pedagogicznym, socjologicznym, psychologicznym, socjoterapeutycznym, resocjalizacja.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełniani warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Kadra dydaktyczna - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie
14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 13:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EFS POKL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących - postępowanie nr 2
- ZAKUP WYCIĄGAREK SCENICZNYCH NA POTRZEBY CENTRUM KULTURY W OSTRÓDZIE
- DOSTAWA ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY MIEJSKIEJ NA POTRZEBY GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki ratowniczo- Gaśniczej w Ostródzie- Etap V
- Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych pn. Przebudowa mostu nad Kanałem Elbląskim w ciągu drogi powiatowej Nr 1219N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo w km 22+438 (k/m. Liwa)
- "Dostawa i nasadzenia drzew dla Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025"
więcej: przetargi w Ostródzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.