eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › PN-35/252/115/2012/Laparoskopia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-25

Gdańsk: PN-35/252/115/2012/Laparoskopia
Numer ogłoszenia: 77318 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (58) 556 45 15, 7684281, faks (58) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-35/252/115/2012/Laparoskopia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzetu medycznego do wykonywania operacji w zakresie chirurgii klasycznej i laparaskopowej. Pakiet 1-klipsy tytanowe wraz z dzierżawą/użyczeniem klipsownicy, Pakiet 2-klipsy polimerowe wraz z dzierżawą/uzyczeniem klipsownicy, Pakiet 3- igła do wytwarzania odmy Pakiet 4- jałowy trokar Pakiet 5- jałowy trokar Pakiet 6- zestaw do operacji laparaskopowych Pakiet 7-worek laparaskopowy Pakiet 8-worek laparaskopowy Pakiet 9-podwiązka laparaskopowa Pakiet 10-nozyczki laparaskopowe, Pakiet 11-narzedzia laparaskopowe Pakiet 12-zszywacz jednokrotnego użytku Pakiet 13-zszywacz mechaniczny liniowy Pakiet 14-ładunek do stapletra wraz z dzierżawą /uzyczeniem staplera Pakiet 15-ładunek do stapletra wraz z dzierżawą /uzyczeniem staplera Pakiet 16- stapler liniowy tnąco-szyjący wraz z ładunkiem Pakiet 17-uniwersalny zszywacz wraz z ładunkiem Pakiet 18- końcówka robocza so noża ultradzwiękowego, Pakiet 19-zestaw do usuwania żył, Pakiet 20-końcówki robocze do noża oscylacyjno-tnącego wraz z rękojeścią, Pakiet 21-piłki oscylacyjne Pakiet 22-piłki posuwisto-zwrotne Pakiet 23-dren wielokrotnego użytku Pakiet 24-kleszcze laparoskopowe Pakiet 25-dren wielokrotnego użytku Pakiet 26-dren wielokrotnego użytku Pakiet 27-elektrody jednokrotnego użytku wraz z przewodem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczny

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia opisanego w sekcji II.1.3 ogłoszenia oraz w specyfikacji istotnych warunnków zamówienia w zał. nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum: - Pakiet 1 -2000 zł - Pakiet 2 - 1500 zł - Pakiet 3 - 5000 zł - Pakiet 4 - 25.000 zł - Pakiet 5 - 1.500 zł - Pakiet 6 - 12.000 zł - Pakiet 7 - 16.000 zł - Pakiet 8 - 3000,00 zł - Pakiet 9 - 1500 zł - Pakiet 10 - 5000 zł - Pakiet 11 - 3000 zł - Pakiet 12 - 10.000 zł - Pakiet 13 - 8.000 zł - Pakiet 14 - 10.000 zł - Pakiet 15 - 10.000 zł - Pakiet 16 - 6000 zł - Pakiet 17 - 12.000 zł - Pakiet 18 - 70.000 zł - Pakiet 19 -4.000 zł - Pakiet 20 - 15.000 zł - Pakiet 21 - 2.000 zł - Pakiet 22 - 800 zł - Pakiet 23 - 6.000 zł - Pakiet 24 - 1.000 zł - Pakiet 25 - 1.200 zł - Pakiet 26 - 2.000 zł - Pakiet 27 - 10.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1.aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej: powiadomienie / wpis do rejestru wyrobów medycznych oznaczone znakiem CE. Załączone do oferty materiały należy oznaczyć numerem pakietu i pozycji, którego dotyczą 2.materiały opisowe producenta lub oświadczenie producenta potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry opisane w Załączniku nr 5 (np.folder, oświadczenie producenta). Załączone do oferty materiały należy oznaczyć numerem pakietu i pozycji, którego dotyczą.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarciu umowy, b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis oraz datę. Opłata skarbowa nie jest wymagana, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.), c) a) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

opisane w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej al. Jana Pawła II 50 80-462 Gdańsk pok.091.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej al. Jana Pawła II 50 80-462 Gdańsk pok.44.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.