To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-09
Stalowa Wola: Usługi malarskie i inne związane z odnawianiem pomieszczeń i przygotowaniem wystaw w Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli w 2011 r
Numer ogłoszenia: 78463 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51009 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8448556, faks 015 8448557.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury, Muzeum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi malarskie i inne związane z odnawianiem pomieszczeń i przygotowaniem wystaw w Muzeum Regionalnym w Stalowej Woli w 2011 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie bieżących usług malarskich oraz innych związanych z malowaniem i odnawianiem sal ekspozycyjnych Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli. Zakres prac obejmuje typowe powtarzające się prace określone w Harmonogramie Wystaw (Zakres podstawowy) oraz inne nieprzewidziane wynikające w trakcie procesu projektowania wystaw (Prace nieobjęte zakresem podstawowym). A. Zakres podstawowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) dwukrotne malowanie sal ekspozycyjnych, korytarzy, klatek schodowych oraz elementów wystawienniczych (gabloty, kubiki, podesty, itp.), farbami emulsyjnymi, farbami silikatowymi (krzemionkowymi), często w kolorach intensywnych, b) naprawy tynków, przecierki tynków, gładzie gipsowe, c) malowanie ścianek gipsowo-kartonowych, d) zabezpieczanie elementów wystawienniczych przed zabrudzeniem farbą, e) sprzątanie po w/w pracach, f) zakup farb wg ZAŁĄCZNIKA pn. WYKAZ RODZAJU FARB i niezbędnych materiałów do realizacji zamówienia. Szacunkowa ilość przewidywanych prac w skali roku wynosi 4.000 m2. B. Prace nieobjęte zakresem podstawowym: a) drobne bieżące prace remontowe wykonywane w miarę bieżących potrzeb podczas przygotowywania aranżacji wystaw, b) montaż i demontaż ścianek gipsowo-kartonowych na podwójnym lub pojedynczym ruszcie i pojedynczym lub podwójnym gips - kartonie o wys. do 3,5 m i różnych kształtach wg projektów artystów. Prace będą wykonywane w godzinach urzędowania Muzeum, tj. od 8.00 do 19.00 od poniedziałku do piątku. W szczególnych wypadkach praca odbywać się może w dni wolne i świąteczne, również w godzinach wieczornych. Zamawiający będzie zlecał przedmiot zamówienia wg Harmonogramu Wystaw - Załącznik A. Przy realizacji prac związanych z realizacją projektów artystycznych polegających na aranżacji wnętrz sal wystawowych, wymagana jest od Wykonawcy stała współpraca z kuratorami wystaw, jak również z pracownikami Działu Realizacji Wystaw w zakresie zastosowania materiałów i rozmieszczania elementów wystawowych oraz reakcji na wszelkie sugestie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia w kwestii zastosowania wymaganych rozwiązań i wszelkich innych mających wpływ na oczekiwany i ostateczny efekt ekspozycji. Zamawiający, po zatwierdzeniu ostatecznego projektu konkretnej wystawy będzie udzielał zamówień częściowych na prace malarskie związane z przygotowaniem sal ekspozycyjnych do wystaw. Szczegółowy zakres prac do każdej wystawy oraz projekt wykonawczy będzie każdorazowo określony przez Zamawiającego z minimum tygodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć ostatecznego zakresu i formy projektu aranżacyjnego, gdyż wynika to każdorazowo z indywidualnych koncepcji poszczególnych kuratorów i aranżerów wystaw. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość wprowadzenia zmian w trakcie realizacji zadania w zależności od potrzeb i wymagań danego artysty. Specyfika działalności Muzeum sprawia, że Wykonawca będzie działał niejednokrotnie pod presją czasu przy bezwzględnym zachowaniu terminu otwarcia wystawy. Wymaga się zatem dyspozycyjności pracowników i dysponowanie pracownikami w liczbie zapewniającej wykonywanie koniecznych prac niejednokrotnie w godzinach wieczornych. Wskazanie w SIWZ i załącznikach do umowy nazwy handlowej produktu określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, jakościowych postawionych przez Zamawiającego. Uznaje się, że produkt równoważny to produkt o właściwościach jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w umowie, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt taki powinien posiadać istotne zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.41.00 - Odnawianie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anifa, ul. Górskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46720,00
Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79219,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- "Zakup Echokardiografu"
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2025/26 roku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1020R Brandwica - Jastkowice od km 0+000 do km 1+432,28 w m. Brandwica.
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rawie Mazowieckiej- II etap
- Dostawa i montaż dźwigów elektrycznych w budynkach urzędów skarbowych
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Żabce
- Przebudowa i rozbudowa budynku mieszkalnego w ramach zadania "NieSamiDzielni - rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne - III edycja"
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.