Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-04
Ogłoszenie nr 78585 - 2017 z dnia 2017-05-04 r.
Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 70423-2017
Data: 20/04/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 01229882300000, ul.
Al. Solidarności
67,
03401
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 555 11 54, e-mail
zamowienia@praski.waw.pl ; kbarcikowska@szpitalpraski.pl, faks
22 619 69 43.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.ipzp.pl/praski
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia
jest wykonywanie obsługi serwisowej sprzętu medycznego, pol
egającej w
szczególności na wykonywaniu okresowych przeglądów, konserwacji i napraw,
zgodnie z zapisami SIWZ i umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na
dwie części. Szczegółowy wykaz sprzętu i podział na części określony został w
załączniku nr
2 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia
jest wykonywanie obsługi serwisowej sprzętu medycznego, pol
egającej w
szczególności na wykonywaniu okresowych przeglądów, konserwacji i napraw,
zgodnie z zapisami SIWZ i umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na
pięć części. Szczegółowy wykaz sprzętu i podział na części określony został w
załączniku nr
2 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.1
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: załącznik Nr 3 do S
IWZ oraz oświadczenia Wykonawcy lub
dokumentu wystawionego przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela
dotyczące posiadania przez Wykonawcę stosownych uprawnień oraz dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym i osobowym do realizacji usług
serwisowych
danego sprzętu,
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający nie precyzuje żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: załącznik Nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia o posiadaniu
opłaconej polisy, a w przypadku jej braku
-
innego dokumentu potwierdzającego, że
Wy
konawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co
najmniej 500 000,00 zł
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł. Wstępna ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie kserokopii opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: załącz
nik Nr 3 do SIWZ oraz Wykonawca wykaże, że w
okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy
-
w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi
(3 zawarte umowy) dotyczące świadczenia usług ser
wisowych i naprawczych
urządzeń medycznych tożsamych do posiadanych przez Zamawiającego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji
i zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 3 usługi (3 zawarte umowy) dotyczące świadczenia usług serwisowych i naprawczych urządzeń medycznych tożsamych do posiadanych przez Zamawiającego. Wstępna ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzeczy których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zaleca się sporządzić wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - Wykaz usług)
b) w celu prawidłowej realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która posiada aktualne na dzień składania ofert szkolenie serwisowe w zakresie sprzętu i aparatury medycznej, będących przedmiotem zamówienia, wystawione przez producenta lub jego autoryzowany podmiot. Wstępna ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zaleca się sporządzić wykaz osób zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ - Potencjał kadrowy).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji
i zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Część nr 1
- 300,00 złotych Cześć nr 1.1
- 700,00
złotych, Część
nr 2 - 1500,00 złotych Szczegółowe wymagania zgodnie z SIWZ
W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium:Część nr 1 - 200,00 zł
Część nr 1.1 - 700,00 zł
Część nr 1.2 - 100,00 zł
Część nr 2 - 1 100,00 zł
Część nr 2.1 - 400,00 zł
Szczegółowe wymagania zgodnie z SIWZ
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 08/05/2017, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 09/05/2017, godzina: 12:00
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część nr: 1.2
Nazwa: Pakiet nr 1.2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin gwarancji na wykonane czynności naprawcze
40
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część nr: 2.1
Nazwa: Pakiet nr 2.1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Termin gwarancji na wykonane czynności naprawcze
40
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
- "Dostawa rękawic chirurgicznych sterylnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Usługa utrzymania czystości w siedzibie Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego przez okres 12 miesięcy
- "Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Warszawie według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem -powtórzenie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.