To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-09
Gdańsk: Dostawa, montaż i uruchomienie fontanny pływającej na Zbiorniku Retencyjnym Srebrniki w Gdańsku dla Gdańskich Melioracji Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 78887 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97378 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Gdańskie Melioracje" Spółka z o.o., ul. Łąkowa 35/38, 80-743 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3233400, faks 058 3012458.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie fontanny pływającej na Zbiorniku Retencyjnym Srebrniki w Gdańsku dla Gdańskich Melioracji Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fontanny pływającej na Zbiorniku Retencyjnym Srebrniki w Gdańsku. 2. Wszystkie elementy dostarczanego systemu muszą być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad, nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 3. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi w języku polskim (ewentualnie dopuszczone jest dostarczenie instrukcji w języku angielskim). 4. Zamawiający zastrzega, że odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem zdawczo -odbiorczym, ponosi Wykonawca. 5. Wymagania w zakresie gwarancji 1) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia (jego wszystkie elementy) objęty był okresem gwarancji wynoszącym co najmniej 24 mce. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu zdawczoodbiorczego bez zastrzeżeń. 2) Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne potwierdzające udzielenie gwarancji oraz okres, na jaki została udzielona. 3) Potrzeby napraw w okresie gwarancyjnym będą zgłaszane Wykonawcy przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, wskazane w umowie, drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w ofercie Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia drogą elektroniczną otrzymania od Zamawiającego zgło szenia potrzeby dokonania naprawy gwarancyjnej. Jeżeli Wykonawca nie potwierdzi otrzymania takiego zgłoszenia, Zamawiający będzie domniemywał, że dotarło ono do Wykonawcy, chyba, że udowodni on, że z przyczyn technicznych było to niemożliwe. 5) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do: a) przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż 24 godziny, liczone od dnia i godziny zgłoszenia potrzeby naprawy gwarancyjnej przez Zamawiającego; b) usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od daty i godziny przystąpienia do usuwania usterki. Transport urządzenia do i z naprawy gwarancyjnej oraz ubezpieczenie w tym okresie nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy; c) jeżeli termin naprawy określony w ppkt b) powyżej nie może być dotrzymany (uzasadnienie przedstawione przez Wykonawcę na piśmie), czas naprawy gwarancyjnej może się wydłużyć, za porozumieniem stron. d) w przypadku niedopełnienia obowiązków gwarancyjnych w wymaganym terminie, Zamawiający może powierzyć naprawę osobie trzeciej, na koszt i ryzyko Wykonawcy; koszty zastępczego usunięcia awarii, poniesione przez Zamawiającego obciążają Wykonawcę; e) gwarancja obejmuje bezpłatny dojazd, naprawę i części zamienne niezbędne do wykonania naprawy; f) koszty transportu i ubezpieczenia oraz ryzyko utraty lub zniszczenia w związku z dokonywaniem naprawy gwarancyjnej ponosi Wykonawca. g) zgłoszenie naprawy gwarancyjnej oraz czas jej trwania będą każdorazowo odnotowywane przez Wykonawcę w karcie gwarancyjnej i potwierdzane przez Zamawiającego; h) gwarancja zostanie automatycznie przedłużona o okres dokonanej naprawy gwarancyjnej. i) Zniszczenie lub zagubienie karty gwarancyjnej nie spowoduje utraty gwarancji w przypadku, gdy Zamawiający udokumentuje w inny sposób istnienie zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji (faktura zakupu, protokół odbioru). j) Zamawiający zastrzega sobie prawo asysty pracownika Gdańskich Melioracji w czasie dokonywania naprawy gwarancyjnej. 6. Rozpoczęcie montażu będzie możliwe po uprzednim uzgodnieniu harmonogramu prac z Gdańskimi Melioracjami 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Moc pompy od 14 kW do 16 kW. 2) Wydajność pompy minimum 150m3/h. 3) Minimalna głębokość wody do poprawnej pracy pompy 120cm. 4) Wysokość obrazu wodnego dla pierwszej dyszyod 15 metrów do 16 metrów, średnica obrazu wodnego od 30 metrów do 32 metrów 5) Wysokość obrazu wodnego dla drugiej dyszy zmieniającej obraz wodny od 12 metrów do 13 metrów, średnica obrazu wodnego od 8 metrów do 9 metrów 6) Zestaw oświetleniowy LED a) minimum 4 lampy, b) minimum 72 W każda, c) kolor biały, d) kolor zimny, maximum 8000K 7) Kabel zasilający pompę 80 metrów. 8) Kabel zasilający oświetlenie 80 metrów. 9) Hermetyczne, podwodne złącze kablowe zasilania pompy i oświetlenia.. 10) Szafa sterująco zabezpieczająca fontanny pływającej ma być wyposażona w: a) wyłącznik główny, b) wyłączniki nadmiarowo-prądowe, c) wyłącznik różnicowo -prądowy, d) zabezpieczenie przed zanikiem fazy, e) zabezpieczenie przed asymetrią faz, f) zabezpieczenie przed przeciążenem, g) zabezpieczenie przed suchobiegiem, h) programowalny zegar sterujący, i) automat zmierzchowy do sterowania oświetleniem, j) układ łagodnego startu silnika, k) Pełna ochrona przeciwprzepięciowa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Gutkowski Jan Gutkowski, ul. 17 Stycznia 92, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184000,00
Oferta z najniższą ceną: 144894,00 / Oferta z najwyższą ceną: 244499,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB.
- 2024. Utrzymanie urządzeń i instalacji obiektów parkingowych.
- Utrzymanie oznakowania przystanków komunikacji miejskiej w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 z oddziałami sportowymi im. Armii Krajowej w Gdańsku
- Usługi informatyczne według dwóch zadań. Zadanie 1: Obsługa SWD PRM oraz Łączności Radiowej; Zadanie 2: Świadczenie obsługi informatycznej na rzecz Zamawiającego
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.