Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-14
Parczew: Organizacja i realizacja szkoleń komputerowych z zakresu: Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL wraz z egzaminami certyfikacyjnymi ECDL na różnych poziomach zaawansowania, grafiki komputerowej i sieci komputerowych oraz zapewnieniem materiałów szkoleniowych i pakietu graficznego (16 licencji) dla 70 uczniów (7 grup po 10 osób) w ramach projektu AKCJA EDUKACJA! realizowanego przez I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Parczewie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 79036 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Parczewski/I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Parczewie , ul. Mickiewicza 5, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 83 355 15 77, faks 83 354 35 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.liceum-parczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja szkoleń komputerowych z zakresu: Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL wraz z egzaminami certyfikacyjnymi ECDL na różnych poziomach zaawansowania, grafiki komputerowej i sieci komputerowych oraz zapewnieniem materiałów szkoleniowych i pakietu graficznego (16 licencji) dla 70 uczniów (7 grup po 10 osób) w ramach projektu AKCJA EDUKACJA! realizowanego przez I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Parczewie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja szkoleń komputerowych z zakresu: Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL wraz z egzaminami certyfikacyjnymi ECDL na różnych poziomach zaawansowania, grafiki komputerowej i sieci komputerowych oraz zapewnieniem materiałów szkoleniowych (podręczników - po jednym komplecie dla każdego uczestnika) pakietu graficznego (16 licencji) dla 70 uczniów (7 grup po 10 osób) w wymiarze: 2 grupy x 60h, 2 grupy x 140h, 2 grupy x 60h, 1 grupa x 40h (dydaktycznych). 2.Szczegółowy opis przedmiot zamówienia: W ramach organizacji i realizacji szkolenia wykonawca ma obowiązek zapewnić wykładowców posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia szkoleń, tj. osoby, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, posiadającymi: certyfikat ECDL, uprawnienia Egzaminatora ECDL oraz w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzili co najmniej 3 szkolenia z zakresu ECDL dla dzieci i młodzieży; Kwalifikacje i umiejętności wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich bloków tematycznych zajęć. 2.1 Zajęcia muszą być prowadzone metodą warsztatową, obejmą posługiwanie się narzędziami ITC w zastosowaniach praktycznych, wykorzystanie komputera jako narzędzia do celów edukacyjnych. 2.1.1 Zakres tematyczny: Zajęcia komputerowe z obsługi komputera na różnych poziomach zaawansowania: a) Zajęcia z obsługi komputera dla klas I - II poziom podstawowy - certyfikat ECDL e-Citizen - 2 grupy x 60 h x 10 osób, b) Zajęcia z obsługi komputera dla klas I - II poziom zaawansowany - certyfikat ECDL - Core - 2 grupy x 140 h x 10 osób, c) Zajęcia z obsługi komputera dla klas I - II grafika komputerowa - 2 grupy x 60 h x 10 osób, d) Zajęcia z obsługi komputera dla klas I - II sieci komputerowe - 1 grupa x 40 h x 10 osób 2.1.2 W ramach organizacji i realizacji zajęć komputerowych, wykonawca ma obowiązek zakupić i dostarczyć pakiet graficzny do grafiki wektorowej i rastrowej - 16 licencji. 2.1.3 W ramach organizacji i realizacji szkolenia Zamawiający zapewnia sale, a wykonawca ma zapewnić ich wyposażenie w co najmniej 11 niezależnych stanowisk komputerowych (jeden uczestnik - jeden komputer) z możliwością dostępu do Internetu, a także w niezbędne pomoce dydaktyczne (np. rzutnik multimedialny, projektor, ekran, tablice typu flip-chart), których liczba musi być dostosowana do harmonogramu zajęć w sposób zapewniający jego płynną i zgodną z założeniami projektu realizację; 2.1.4 W ramach organizacji i realizacji szkolenia wykonawca ma obowiązek zapewnić indywidualne materiały szkoleniowe dla uczestników szkoleń (jeden komplet dla każdego uczestnika) odpowiadające zakresowi merytorycznemu szkolenia, w postaci: skryptu lub podręcznika oraz płyty CD/DVD z multimedialnym kursem do samodzielnej nauki ECDL metodą blended learning, które na pierwszych zajęciach przekaże każdemu z uczestników na własność. 2.1.5 W ramach organizacji i realizacji szkolenia wykonawca ma obowiązek zapewnić pełną obsługę certyfikacji ECDL w imieniu i na rzecz każdego z uczestników szkoleń kończących się egzaminem ECDL na odpowiednim poziomie poprzez: zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych dla każdego uczestnika zgodnie z obowiązującymi zasadami w tym zakresie wraz z co najmniej jednym egzaminem powtórkowym z dowolnego modułu oraz wydanie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych (ECDL) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy; 2.1.6 Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym będzie realizował odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, polegające na m.in.: oznaczeniu budynku i pomieszczeń, w których realizowane będą szkolenia, plakaty z informacją o realizacji projektu w ramach Działania 9.1.2 POKL oraz współfinansowaniu projektu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (wraz z logo POKL, UE i EFS); umieszczaniu logo i nazwy projektu, logo POKL, UE i EFS oraz informacji o współfinansowaniu projektu z EFS na dokumentach takich jak: korespondencja dotycząca projektu, materiały szkoleniowe, listy obecności, protokoły egzaminacyjne, ankiety ewaluacyjne itp. 2.1.7 Wykonawca wyda wszystkim uczestnikom szkoleń, którzy wzięli udział w co najmniej 80% czasu zajęć, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia potwierdzające ukończenie szkolenia oraz udział w projekcie. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo POKL, UE, EFS wraz z tekstami opisującymi zaangażowanie środków UE w projekt. 2.1.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zapoznania się przed rozpoczęciem szkoleń (a w trakcie ich realizacji kontroli) z warunkami oferowanymi przez Wykonawcę. W przypadku, gdy oferowane warunki będą odbiegać od wymogów Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest usunąć uchybienia w ciągu 3 dni roboczych pod sankcją wypowiedzenia umowy na realizację zamówienia. 2.2 Wykonawca obowiązany jest także do: 2.2.1 Prowadzenia dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach oraz dostarczenie ich do Zamawiającego po zakończeniu szkolenia dla każdej z grup; 2.2.2 Bieżącego informowania Zamawiającego o ewentualnych trudnościach na etapie realizacji szkolenia, zakończeniu szkolenia oraz jego wynikach; 2.2.3 Poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego instytucje, w tym wglądu do wszelkiej dokumentacji związanej z projektem; 2.2.4 Przekazania po zakończeniu szkolenia do Zamawiającego kopii protokołów egzaminacyjnych, dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; 2.2.5 Przechowywania wszystkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia co najmniej do dnia 31.12.2020 r. 2.2.6 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć, a Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz.620). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Adres: Bank Spółdzielczy z siedzibą w Parczewie, ul. Kościelna 27 numer rachunku: 36 8042 0006 0000 1065 2000 0010 z dopiskiem Wadium szkolenie Z komputerem za Pan Brat/znak sprawy: K/27/ZP/1/2011/ 3. Wadium wnoszone w innych formach (nie pieniężnych pkt 1 lit. b - e) należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (Sekretariat) w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać nazwą i adresem Wykonawcy oraz zaadresować według wzoru: Pełna nazwa: I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Parczewie ul. A. Mickiewicza 5, 21-200 Parczew WADIUM /znak sprawy: K/27/ZP/1/2011/W PRZETARGU - Z komputerem za Pan Brat NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 22.04.2011. godz. 9.30 4. Gwarancja wadialna musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, skuteczne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zwrot wadium nastąpi w terminach i na warunkach określonych w art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. usług polegających na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń oraz pełnej obsłudze procesu certyfikacji zgodnie ze standardami ECDL), przygotowujących do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL, o liczbie uczestników co najmniej 70 osób każda i o wartości nie mniej niż 1 (jednej) przynajmniej 150.000,00 zł brutto, wymagających zabezpieczenia przez Wykonawcę odpowiednio wyposażonych sal szkoleniowych i sprzętu - w tym także sprzętu mobilnego (przenośnego), których uczestnikami były dzieci lub młodzież tj. osoby poniżej 25 roku życia; b) posiadają aktualne autoryzacje podmiotu udzielającego certyfikacji programów szkoleń pod kątem zgodności ich zakresu z wymaganiami Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych (ECDL) potwierdzające, iż wykonawca spełnia określone wymogi merytoryczne proponowanych programów szkoleń zgodnie z certyfikacją ECDL a także posiadają status Centrum Egzaminacyjnego ECDL oraz Laboratorium ECDL zgodnie z obowiązującymi zasadami w tym zakresie; c) w realizowanych szkoleniach ECDL osiągnęli poziom efektywności szkoleń (tzw. zdawalności), na poziomie co najmniej 80% przy liczbie przeegzaminowanych osób (tj. dzieci lub młodzieży) w liczbie co najmniej 70; (efektywność szkoleń rozumiana będzie jako wyrażona w procentach liczba uczestników szkoleń, którzy uzyskali certyfikat ECDL w stosunku do liczby uczestników szkoleń biorących udział w szkoleniach) zorganizowanych i zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert; d) są wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy miejscowo dla siedziby Wykonawcy;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dysponują osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację programu szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, a w szczególności co najmniej 7 (siedmioma) osobami posiadającymi: certyfikat ECDL oraz uprawnienia Egzaminatora ECDL oraz w okresie ostatnich trzech lat przeprowadzili co najmniej 3 szkolenia z zakresu ECDL dla dzieci i młodzieży, tj. osób poniżej 25 roku życia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadają dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000,00 zł i b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. aktualne zaświadczenie podmiotu udzielającego certyfikacji programów szkoleń pod kątem zgodności ich zakresu z wymaganiami Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych (ECDL) potwierdzające, iż wykonawca spełnia określone wymogi merytoryczne realizowanych programów szkoleń zgodnie z certyfikacją ECDL oraz dokumenty potwierdzający posiadanie statusu Centrum Egzaminacyjnego ECDL oraz Laboratorium ECDL zgodnie z obowiązującymi zasadami w tym zakresie; 2. oświadczenie o poziomie efektywności realizowanych szkoleń z podaniem ilości osób, które wzięły udział w szkoleniach oraz ilości osób, które uzyskały certyfikat ECDL w rezultacie szkolenia wraz z oświadczeniem potwierdzającym informacje w zakresie poziomu efektywności realizowanych szkoleń (tzw. zdawalności), na poziomie co najmniej 80% przy liczbie przeegzaminowanych osób (tj. dzieci lub młodzieży) w liczbie co najmniej 70; 4. aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy miejscowo dla siedziby Wykonawcy; 5. dokumenty potwierdzające umocowanie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z dokumentów rejestrowych lub innych przepisów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liceum-parczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika
Adres: ul. A. Mickiewicza 5, 21-200 Parczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 08:00, miejsce: I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Parczewie, ul. Mickiewicza 5, 21-200 Parczew - Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX PO KL Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych (POKL.09.01.02-06-290/10).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.