Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-31
Siekierczyn: Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego
Gminy Siekierczyn
Numer ogłoszenia: 79099 - 2015; data zamieszczenia: 31.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siekierczyn , Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7221778, faks 075 7221750.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Siekierczyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Siekierczyn wraz z jednostkami organizacyjnymi. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Opis części zamówienia: CZĘŚĆ I - MIENIE, OC, w skład którego wchodzą: Zadanie 1 - Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych Zadanie 2 - Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz dewastacji i wandalizmu Zadanie 3 - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Zadanie 4 - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zadanie 5 - Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia Szczegółowy opis zamówienia dla tej części określony jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. CZĘŚĆ II - NNW, w skład którego wchodzą: Zadanie 1 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Zadanie 2 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP - jednorazowe świadczenie Zadanie 3 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów Szczegółowy opis zamówienia dla tej części określony jest w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. CZĘŚĆ III - KOMUNIKACJA, w skład którego wchodzą: Zadanie 1 - Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów Zadanie 2 - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowców i pasażerów pojazdów mechanicznych Szczegółowy opis zamówienia dla tej części określony jest w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. 2. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający zastrzega, że stopy i stawki składki ubezpieczeniowej za przedmiot zamówienia obowiązywać będą przez cały okres trwania zamówienia i nie będą podlegały zmianom z zastrzeżeniem art. 142 ust 5 ustawy 2) Zamawiający zastrzega, że termin płatności rat (składek) będzie kwartalny lub półroczny z uwzględnieniem zapisów w warunkach umownych z Wykonawcą. 3) Niniejsza Specyfikacja wraz z załącznikami stanowi jednocześnie wniosek o zawarcie umów ubezpieczenia. 4) Zamawiający wymaga, aby ochrona ubezpieczeniowa rozpoczęła się dla: - ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, za okres od 01.08.2015 do 31.07.2018 r. - ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunkiem, za okres od 01.08.2015 do 31.07.2018 r. - ubezpieczenie szyb od stłuczenia , za okres od 01.08.2015 do 31.07.2018 r. - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, za okres od 01.08.2015 do 31.07.2018 r. - odpowiedzialności cywilnej , za okres od 01.08.2015 do 31.07.2018 - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP od 15.01.2016 do 31.07.2018 r. - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów, za okres od 01.08.2015 do 31.07.2018 r. - ubezpieczenia komunikacyjne wg tabela nr 1 3. Zamówienia obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych (wymienionych w SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca musi przedłożyć zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (t.j. Dz. U. 2013, poz. 950.) lub dokument równoważny - ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie dokumentu, metodą spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca działa w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych składa oświadczenie stanowiące Załącznik nr 11. 2. Ogólne / szczególne warunki ubezpieczenia Wykonawcy które będą miały zastosowanie do poszczególnych ubezpieczeń określonych w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - akceptacja klauzul fakultatywnych - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Warunki umowy określone zostały w jej projekcie stanowiącym odpowiednio: a) Dla Części I - Załącznik 5a b) Dla Części II - Załącznik 5b c) Dla Części III - Załącznik 5c 2. Wnioski o wystawienie dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia, każdorazowo składał będzie broker ubezpieczeniowy WERA Sp. z o.o. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość dokonania takiej zmiany w następujących przypadkach: 1) zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia, 2) zmiany korzystne są dla Zamawiającego i wynikają z okoliczności o charakterze obiektywnym, 3) w trakcie realizacji zamówienia nastąpi wyczerpanie sumy ubezpieczenia/sumy gwarancyjnej w objętym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka albo nastąpi zmiana sumy ubezpieczenia w związku z zastosowaniem klauzul odnoszących się do danej części zamówienia. 4. Zgodnie z art.142 ust 5 ustawy dopuszcza się wprowadzanie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 5. Zmiany istotnych postanowień umowy muszą być dokonane na piśmie, w zakresie powyżej określonym. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siekierczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siekierczyn, 59-818 Siekierczyn Nr 271 - pokój Nr 15..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Siekierczyn, 59-818 Siekierczyn nr 271, pokój Nr 10 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MIENIE, OC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych Zadanie 2 - Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz dewastacji i wandalizmu Zadanie 3 - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk Zadanie 4 - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zadanie 5 - Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia Szczegółowy opis zamówienia dla tej części określony jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. akceptacja klauzul fakultatywnych - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Zadanie 2 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP - jednorazowe świadczenie Zadanie 3 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów Szczegółowy opis zamówienia dla tej części określony jest w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. akceptacja klauzul fakultatywnych - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KOMUNIKACJA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów Zadanie 2 - Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowców i pasażerów pojazdów mechanicznych Szczegółowy opis zamówienia dla tej części określony jest w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. akceptacja klauzul fakultatywnych - 20
INNE PRZETARGI SIEKIERCZYN
- Przebudowa dróg gminnych publicznych nr 109656D i cz. 109655D w Rudzicy wraz z oświetleniem drogowym
więcej: przetargi SIEKIERCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sławków
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU WOŁOMIŃSKIEGO
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Koło wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY KONECK
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Radzanowo
- USŁUGA UBEZPIECZENIA Nowego Szpitala Wojewódzkiego Sp. z o.o.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.