To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-06
Ogłoszenie nr 79260 - 2017 z dnia 2017-05-06 r.
Jelenia Góra: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICZEJ W DOLNOŚLĄSKIM CENTRUM REKREACJI WODNEJ - TERMY CIEPLICKIE JELENIA GÓRA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56689-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Termy Cieplickie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
2189737600000, ul.
Park Zdrojowy
5,
58560
Jelenia Góra, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
7 575 546 900, faks
, e-mail
zbigniew.kubiela@termycieplickie.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICZEJ W DOLNOŚLĄSKIM CENTRUM REKREACJI WODNEJ - TERMY CIEPLICKIE JELENIA GÓRA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TC/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi ratowniczej na pływalni krytej i odkrytej zlokalizowanej w Jeleniej Górze-Cieplicach przy ul. Park Zdrojowy 5. - Termy Cieplickie, skład której wchodzą: a) część rekreacyjna wewnętrzna: - basen rekreacyjny o kształcie nieregularnym, pow. lustra wody 438,06m2 i głębokości zróżnicowanej od 1,10m do 1,60m, wyposażony w cztery tory do pływania oraz atrakcje wodne: leżanki wodne, dzika rzeka, gejzery wodne, tryskacze, grzybek i huśtawka wodna oraz dźwig do opuszczania do wody osób niepełnosprawnych, - brodzik 1 o pow. lustra wody 30,08m2 oraz głębokości 0,60m, wyposażony w dwie mini zjeżdżalnie bez hamowni, - brodzik 2 o pow. lustra wody 29,18m2 oraz głębokości 0,40m, wyposażony w tryskacz, - basen termalny 1 (Norweski) o pow. łącznej 78,25m2 i głębokości 1,20m, o powierzchni wewnątrz obiektu: 40,0m2 połączonej z częścią zewnętrzną o pow. 38,25m2 , wyposażony w atrakcje wodne gejzery, leżankę i masażer, - basen termalny 2 (Zdrojowy) o pow. łącznej 177,0m2, o głębokości 1,10m, wyposażony w atrakcje wodne - tryskacze i parasol wodny. Część wewnętrzna o pow. 56,55m2 łączy się z częścią zewnętrzną o powierzchni 119,1m2, - zjeżdżalnia rurowa z wieżą i basenem hamownym o pow. lustra wody 33,14 m2 i głębokości 1,10m, - zjeżdżalnia wewnętrzna "Cebula" wraz z basenem hamownym o pow. lustra wody 35,12m2 i głębokości 1,80m, - zaplecze sanitarno-szatniowe wraz z szatnią dla niepełnosprawnych, - przestrzeń obrzeży basenów, powierzchnie rekreacyjne i ciągi komunikacyjne; b) część rekreacyjna SPA: - sauna na podczerwień, sauny fińskie, łaźnia parowa, bicze wodne, grota śnieżna, tepidarium, dwa pomieszczenia masażu, fontanna lodowa, wanny jacuzzi i leżanki ceramiczne, - przestrzeń rekreacyjna i ciągi komunikacyjne; c) część rekreacyjna zewnętrzna: - basen zewnętrzny duży (Parkowy) - o pow. 334,35 m2 i głębokości 1,1 m, połączony z basenem termalnym łącznikiem o pow. 28,97 m2 i głębokości 1,1-1,35 m, z atrakcjami: kosz do koszykówki wodnej, parasol wodny i tryskacze, - dwie zjeżdżalnie zewnętrzne (rurowa i rynnowa), których hamownie tworzą części basenu Parkowego, - pomieszczenie ratownika z zapleczem, - zaplecze sanitarno-szatniowe zewnętrzne i przebieralnie, - przestrzeń obrzeży basenów, powierzchnia rekreacyjna i ciągi komunikacyjne; Wykonawca, w całym okresie trwania realizacji przedmiotu zamówienia musi dysponować w szczególności sprzętem potrzebnym przy prowadzeniu działań ratowniczych, polegających między innymi na organizowaniu i udzielaniu pomocy osobom, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia na obszarze wodnym, w tym także sprzęt specjalistyczny niezbędny do wykonywania ratownictwa wodnego, osobiste wyposażenie ratowników i łączności. Szczegółowy, minimalny, wykaz sprzętu ratowniczego i medycznego określa Załącznik nr 7 do Tomu I SIWZ. Godziny świadczenia usługi: od 6 00 do 23 00. W czasie funkcjonowania kompleksu basenowego na jednej zmianie 1) w godzinach 6:00-9:00 pełni dyżur minimum 3 (trzech) ratowników, 2) w godzinach 9:00-23:00 pełni dyżur minimum 5 (pięciu) ratowników. W umownym okresie funkcjonowania (czas letni w okresie maksymalnie 130 dni) basenu sezonowego części zewnętrznej, dodatkowo na jednej zmianie pełni dyżur minimum 3 (trzech) ratowników, w ramach umownej ceny: 1) w maju, czerwcu i wrześniu od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-19:00, 2) w maju, czerwcu i wrześniu w soboty i niedziele w godzinach 09:00-20:00, 3) w lipcu i sierpniu we wszystkie dni tygodnia w godzinach 09:00-20:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo w porozumieniu z Wykonawcą do zwiększenia zapotrzebowania na obsługę ratowniczą spowodowaną sytuacjami niezależnymi od Zamawiającego, bądź zwiększoną frekwencją osób korzystających z obiektu, maksymalnie 100 godzin do wykorzystania w czasie obowiązywania umowy, w ramach umownej ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo w porozumieniu z Wykonawcą do zmiany umownych terminów i godzin funkcjonowania poszczególnych części obiektu w zależności od potrzeb, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
75250000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: NIE ZOSTAŁO UNIEWAŻNIONE (błąd w szablonie) | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT645375.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 671190.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Lubachów - wymiana zasuwy sercowej na rurociągu głównym na zawór motylowy DN 1800
- Dostosowanie w pomieszczeniach Zakładu Przyrodoleczniczego instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z odzyskiem ciepła do obowiązujących przepisów prawa.
- Odnowienie oznakowania poziomego na terenie miasta Jelenia Góra
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- EW Pilchowice II - prace odtworzeniowe po przejściu fali powodziowej - kanał odpływowy, plac manewrowy
- ZAGOSPODAROWANIE PLACU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE 12 W JELENIEJ GÓRZE - "BEZPIECZNA STREFA RELAKSU, WYPOCZYNKU I ZABAW POD CHMURKĄ"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.