eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › dostawa środków do dezynfekcyjnych oraz środków do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Lubaczów: dostawa środków do dezynfekcyjnych oraz środków do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni
Numer ogłoszenia: 79282 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328116, fax 016 6328116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lubaczowski.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków do dezynfekcyjnych oraz środków do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nr Zadania Nazwa 1Środki do myjni do endoskopów OLYMPUS 2Mycie i dezynfekcja narzędzi i powierzchni 3Dezynfekcja narzędzi, rąk, powierzchni 4Detergenty płynne do automatycznych myjni-dezynfektorów 5Odkażanie skóry, dezynfekcja rąk 6Dezynfekcja manualna narzędzi 7Mycie i dezynfekcja rąk i skóry oraz trudno dostępnych powierzchni 8Dezynfekcja ran, skóry, powierzchni, narzędzi 9Środki do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2.Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty opisane w Rozdziale VII niniejszej SIWZ. 3.Warunki przedstawione przez Wykonawców będą oceniane przez Zamawiającego metodą: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymywanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3.Koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem- dotyczy zadania nr 3 poz. 4,5,6, zadania nr 5 poz. od 1 do 9, zadania nr 7 poz. 1,2,3,7,8, zadania nr 8 poz. 1,2,3,4 4.Instrukcje preparatu, karty charakterystyki dotyczące przedmiotu zamówienia, certyfikat CE lub zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lubaczowski.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów , pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów , sala narad /parter/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do myjni do endoskopów OLYMPUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do myjni do endoskopów OLYMPUS.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mycie i dezynfekcja narzędzi i powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja narzędzi i powierzchni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dezynfekcja narzędzi, rąk, powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja narzędzi, rąk, powierzchni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Detergenty płynne do automatycznych myjni-dezynfektorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Detergenty płynne do automatycznych myjni-dezynfektorów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odkażanie skóry, dezynfekcja rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odkażanie skóry, dezynfekcja rąk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dezynfekcja manualna narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja manualna narzędzi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mycie i dezynfekcja rąk i skóry oraz trudno dostępnych powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja rąk i skóry oraz trudno dostępnych powierzchni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dezynfekcja ran, skóry, powierzchni, narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja ran, skóry, powierzchni, narzędzi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.