eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Górydostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego leków - 5 części



Ogłoszenie z dnia 2014-04-10

Tarnowskie Góry: dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego leków - 5 części
Numer ogłoszenia: 79507 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej P.W. Św. Kamila , Ul. Bytomska 22, 42-606 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. (32) 384 97 56, faks (32) 384 99 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamilianie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego leków - 5 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. dostawy leków w terminie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia. 2.Dostawa przedmiotu zamówienia winna być realizowana sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem przekazanym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i w terminie przez niego określonym, do niżej wskazanych lokalizacji: a)Szpital Św. Kamila, ul. Bytomska 22, 42-606 Tarnowskie Góry, b)Kamiliańskie Centrum Opiekuńczo - Lecznicze, ul. Pawła Dubiela 10, 41-800 Zabrze, c)Kamiliańskie Centrum Opiekuńczo - Lecznicze, ul. Jurajska 36, 32-329 Hutki. 3.Wykonawca winien wykonać dostawę w terminie nie dłuższym niż 48 godzin licząc od chwili złożenia zamówienia z wyjątkiem dostaw (na cito), które winny być zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 3 godziny licząc od chwili złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane w dni powszednie w godzinach 8 - 15. 4.Potwierdzeniem wykonania dostawy do jednostek organizacyjnych wskazanych w pkt 2 lit. a - c będzie protokół odbioru podpisany przez dostawcę oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, określający w szczególności miejsce, datę i godzinę dostawy, określenie jej przedmiotu, liczbę dostarczonych produktów leczniczych. 5.W trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku zakończenia niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązuje się do nie podwyższania ceny zaoferowanego przedmiotu zamówienia. 6.Płatność za wykonane dostawy będzie realizowana comiesięcznie z dołu na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT określającej w szczególności oznaczenie przedmiotu zamówienia, liczbę dostarczonych produktów leczniczych, cenę jednostkową, wartość, miejsce dokonania dostawy. Ilości wskazane w treści faktury winny być zgodne z treścią protokołów odbioru, o których mowa w pkt 3. Termin płatności nie przekroczy 30 dni licząc od dnia przekazania przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury oraz protokołów odbioru do siedziby Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Bytomskiej 22, 42-606 Tarnowskie Góry - Dział Księgowości. Termin ważności zaoferowanych wyrobów medycznych winien być określony na opakowaniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki i nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do odbiorcy docelowego Tryb udzielenia zamówienia: Zaproszenie do składania ofert na zasadach określonych w treści niniejszej specyfikacji warunków wykonania zamówienia, zgodnie z treścią art. 701 - 705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez właściwy organ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zrealizował co najmniej trzy dostawy, których przedmiotem była dostawa produktów leczniczych o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł. brutto rocznie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek należnych Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych oraz składek na rzecz Urzędu Skarbowego, 2. Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, opiewająca na kwotę co najmniej 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    8. oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada ważne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terytorium Polski wydane w procedurze narodowej przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub w procedurze centralnej przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską - w przypadku jakichkolwiek wątpliwości w powyższym zakresie, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia przedmiotowego dokumentu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamilianie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.kamilianie.eu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 09:00, miejsce: ul. Bytomska 22, 42-606 Tarnowskie Góry - recepcja Szpitala św. Kamila.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.