eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu sterylnego jednorazowego użytkukaniuli dożylnych obwodowych, zamkniętych systemów dostępu naczyniowego, koreczków do kaniul, kraników z przedłużaczem, kraników trójdrożnych, kaniuli dotętniczych, zestawów do kaniulacji dużych naczyń, rękaw

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Poznań: Dostawa sprzetu sterylnego jednorazowego użytku: kaniuli dożylnych obwodowych, zamkniętych systemów dostępu naczyniowego, koreczków do kaniul, kraników z przedłużaczem, kraników trójdrożnych, kaniuli dotętniczych, zestawów do kaniulacji dużych naczyń, rękawic sterylnych, strzykawek jednorazowych, prowadników hrdrofilnych
Numer ogłoszenia: 79979 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347945 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, faks 061 8779517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzetu sterylnego jednorazowego użytku: kaniuli dożylnych obwodowych, zamkniętych systemów dostępu naczyniowego, koreczków do kaniul, kraników z przedłużaczem, kraników trójdrożnych, kaniuli dotętniczych, zestawów do kaniulacji dużych naczyń, rękawic sterylnych, strzykawek jednorazowych, prowadników hrdrofilnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr I: kaniula dożylna obwodowa - 72 000szt. zamknięty system dostępu naczyniowego - 100szt. koreczki do kaniul - 60 000szt. kranik z przedłużaczem - 1 000szt. kranik trójdrożny z mechanizmeme obrotowym - 20 000szt. kaniula dotętnicza - 2 000szt. Zadanie nr II: zestaw do kaniulacji dużych naczyń dwu-światłowe - 700szt. zestaw do kaniulacji dużych naczyń trzy-światłowe - 700szt. Zadanie nr III: sterylne rękawice lateksowe chirurgiczne, pudrowane - 95 000 par sterylne rękawice bezlateksowe chirurgiczne - 4 000 par sterylne rękawice chirurgiczne, bezpudrowe, trójwarstwowe - 2 000par sterylne rękawice chirurgiczne, lecznicze z formułą kosmetyczno-leczniczą - 500 par Zadanie nr IV: strzykawka jednorazowa koncetryczne 2ml - 1500szt. strzykawka jednorazowa mimośrodowe 5ml - 1500szt. strzykawka jednorazowa mimośrodowe 10ml - 2000szt. strzykawka jednorazowa koncetryczne 20ml - 3000szt. strzykawka jednorazowa do insuliny - 300szt. strzykawka do pomp infuzyjnych - 20000szt. strzykawka bursztynowa do pomp infuzyjnych - 2000szt. strzykawka Janett 100ml - 8000szt. strzykawka Janett 50/60ml - 8000szt. Zadanie nr V: prowadnik hydrofilny - 250szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4(A-E) do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.11.17.10 - Wyroby do angiografii .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 512808.88 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr I

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skamex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 190120.56
  • Oferta z najniższą ceną: 190120.56 oferta z najwyższą ceną: 190120.56
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr II

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Billmed Sp. z o.o., ul. Krypska 24/1, 04-082 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 81900.00
  • Oferta z najniższą ceną: 81900.00 oferta z najwyższą ceną: 81900.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr III

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skamex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 83724.30
  • Oferta z najniższą ceną: 83724.30 oferta z najwyższą ceną: 83724.30
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr IV

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skamex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 137314,02
  • Oferta z najniższą ceną: 137314,02 oferta z najwyższą ceną: 137314,02
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr V

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medical Diagnostic Systems Sp. z o.o., ul. Poleczki 12, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19750.00
  • Oferta z najniższą ceną: 19750.00 oferta z najwyższą ceną: 30000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.