Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-10
Opole: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie merytoryczne, redagowanie, wydawanie oraz publikację (zamieszczanie) w wydaniu wtorkowym gazety codziennej o zasięgu regionalnym lub ogólnopolskim posiadającym mutację regionalną - czterostronicowej wkładki tematycznej, której nakład powinien wynosić nie mniej niż 20 000 egzemplarzy w wydaniu wtorkowym wraz z opracowywaniem graficznym oraz przygotowywaniem do druku ( skład, łamanie, korekta) oraz zakup tzw. e- wydań wkładki.
Numer ogłoszenia: 80085 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44 152 50, faks 077 44 152 59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie merytoryczne, redagowanie, wydawanie oraz publikację (zamieszczanie) w wydaniu wtorkowym gazety codziennej o zasięgu regionalnym lub ogólnopolskim posiadającym mutację regionalną - czterostronicowej wkładki tematycznej, której nakład powinien wynosić nie mniej niż 20 000 egzemplarzy w wydaniu wtorkowym wraz z opracowywaniem graficznym oraz przygotowywaniem do druku ( skład, łamanie, korekta) oraz zakup tzw. e- wydań wkładki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie merytoryczne, redagowanie, wydawanie oraz publikację (zamieszczanie) w wydaniu wtorkowym gazety codziennej o zasięgu regionalnym lub ogólnopolskim posiadającym mutację regionalną - czterostronicowej wkładki tematycznej, której nakład powinien wynosić nie mniej niż 20 000 egzemplarzy w wydaniu wtorkowym wraz z opracowywaniem graficznym oraz przygotowywaniem do druku (skład, łamanie, korekta) oraz zakup tzw. e- wydań wkładki. Wkładka jest elementem projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu pn. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.3, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawierający poniższe informacje stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ i umowy: 1)Parametry techniczne. 2)E-wydania. 3)Zawartość merytoryczna ogólna (treść). 4)Zawartość merytoryczna szczegółowa (treść). 5)Zawartość graficzna. 6)Informacja - promocja. 7)Skład, łamanie przygotowanie do druku. 8)Pozostałe kwestie dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00 - Usługi publikacji 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny 92.31.22.10 - Usługi świadczone przez autorów 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: w zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy oraz: Zamawiający wymaga wykonania co najmniej jednej usługi podobnej do przedmiotu zamówienia tj. wydawania wkładek lub gazet o tematyce społecznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto wraz z dokumentem (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy oraz: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: - redaktorem prowadzącym, posiadającym min. 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia redakcji, - min. 2 osobami - dziennikarzami, posiadającymi min. 1 rok doświadczenia w zakresie pisania tekstów dotyczących problematyki społecznej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące zmiany: a) zmianę terminu wykonania umowy w związku z przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy lecz przez Wykonawcę niezawinionymi, po ich uznaniu przez Zamawiającego i wyrażeniu przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu wykonania, b)zmianę terminu wykonania umowy w związku z przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego lecz przez Zamawiającego niezawinionymi, c)zmianę dotyczącą przekazywania kodów do e-wydań, o których mowa w §2 ust. 5 oraz rozszerzenie katalogu osób uprawionych do ich odbioru, o których mowa pkt. 2) szczegółowego przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, co może być spowodowane względami organizacyjnymi oraz technicznymi w zakresie realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w §1 ust. 1. d)wynikające ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, e)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, f)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, g)wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, h)nastąpi ustawowa zmiany stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa oraz zmienią odpowiednio wynagrodzenie Wykonawcy, przy czym stała będzie kwota netto wynagrodzenia, i)nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów organizacyjnych, technicznych, osobowych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy, lecz nie prowadzące do zmiany ceny umownej, o której mowa w § 2 ust. 3. 2.Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na zasobach, których opierał się wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca wskazany w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops-opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu, ul. Głogowska 25 C ,45-315 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 11:00, miejsce: 45-315 Opole, ul. Głogowska 25 c, pok. 15 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu pn. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.3, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Prenumerata i sukcesywna dostawa prasy w wersji papierowej oraz elektronicznej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w roku 2025 z podziałem na części.
- Prenumerata czasopism polskich i zagranicznych na rok 2025
- Sukcesywne dostawy prasy i czasopism technicznych do Urzędu Dozoru Technicznego na 2025 rok, znak postępowania: ZP-DA-10/24
- Prenumerata czasopism naukowych zagranicznych w latach 2025-2026, wraz z dostępem online do wersji elektronicznej wybranych czasopism
- DOSTAWA, W PRENUMERACIE NA ROK 2025, DZIENNIKÓW, CZASOPISM I INNYCH POCHODZĄCYCH OD WYDAWCÓW KRAJOWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.