Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-06
Rokiciny: Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Rokiciny poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Wykonanie kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlic wiejskich w Łaznowskiej Woli i Nowych Chrustach
Numer ogłoszenia: 80433 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokiciny , ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny, woj. łódzkie, tel. 44 7195010, faks 44 7195012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Rokiciny poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Wykonanie kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlic wiejskich w Łaznowskiej Woli i Nowych Chrustach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie źródeł ciepła z wykorzystaniem pomp ciepła współpracujących z kotłem na biomasę i kolektorem słonecznym oraz ogniwem fotowoltaicznym Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Wykonania kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlicy wiejskiej w Nowych Chrustach z wykorzystaniem pomp ciepła współpracujących z kolektorem słonecznym oraz ogniwem fotowoltaicznym. Lokalizacja inwestycji: Budynek świetlicy wiejskiej w Nowych Chrustach ul. Główna 19. Zakres zamówienia: Przedmiotem realizacji zamówienia jest wykonanie kotłowni, mającej na celu wykorzystanie odnawialnych źródeł ciepła na bazie pomp ciepła typu solanka/woda z pionowymi sondami gruntowymi. Przygotowanie ciepłej wody użytkowej będzie dodatkowo wspomagane przez instalację kolektorów słonecznych oraz ogniwem fotowoltaicznym zgodnie z projektami technicznymi i pozwoleniem na budowę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - modernizacje kotłowni z pompami ciepła i kolektorem słonecznym oraz ogniwem fotowoltaicznym, - wykonanie odwiertów oraz wykonanie sond i włączenie ich za pośrednictwem studni do budynku kotłowni, - montaż kolektorów próżniowych rurowych na dachu budynku, - włączenie instalacji solarnej do zasobników ciepłej wody użytkowej, - montaż ogniwa fotowoltaicznego dla zasilania pompy solarnej, - montaż instalacji wewnętrznej c.o. oraz ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, - wykonanie instalacji elektrycznej w kotłowni, dla pomp ciepła i wentylacji wraz z AKPiaA, - adaptacja budowlana w kotłowni ciepła i naprawy poinstalacyjne, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy), - uporządkowanie terenu po pracach itp. - uzyskanie niezbędnych, wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń. Zamawiający dopuszcza zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wykonania kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlicy wiejskiej w Łaznowskiej Woli, z wykorzystaniem pomp ciepła współpracujących z kotłem na biomasę i kolektorem słonecznym oraz ogniwem fotowoltaicznym. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z wykonawcą, który będzie wykonywać modernizację budynku świetlicy. Lokalizacja inwestycji: Budynek świetlicy wiejskiej w Łaznowskiej Woli ul. Południowa 132. Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie źródła ciepła z kotłem na biomasę i pompą ciepła, zastosowaniem kolektorów słonecznych oraz ogniwem fotowoltaicznym zgodnie z projektami technicznymi i pozwoleniem na budowę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - modernizacja kotłowni na biomasę z pompą ciepła i kolektorem słonecznym ogniwem fotowoltaicznym, wykonanie magazynu paliwa - biomasy dla kotłowni, - montaż pompy ciepła, - montaż kolektorów próżniowych rurowych na dachu budynku, - włączenie instalacji solarnej do zasobników ciepłej wody użytkowej, - montaż ogniwa fotowoltaicznego do zasilania pompy solarnej, - montaż instalacji wewnętrznej c.o. oraz ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, - wykonanie instalacji elektrycznej oraz dla pompy ciepła i wentylacji wraz z AKPiA, - adaptacja budowlana w kotłowni i magazynie paliwa oraz naprawy poinstalacyjne, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy), - uporządkowanie terenu po pracach itp., - uzyskanie niezbędnych, wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń. Zamawiający dopuszcza zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.50-0, 45.22.30.00-6, 45.25.12.50-8, 45.26.10.00-4, 45.26.20.00-1, 45.31.10.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.11.10-0, 45.31.60.00-5, 45.33.24.00-7, 45.35.10.00-2, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7, 45.45.30.00-7, 71.32.12.00-6, 71.32.00.00-7, 09.33.11.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy zero groszy) 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 8 500,00 zł (słownie złotych osiem tysięcy pięćset zero groszy). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 94 8985 0004 0090 0905 2777 0103 z adnotacją wadium - Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Rokiciny poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Wykonanie kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii zadanie 1 zadanie 2* 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2012-04-23 do godz. 10:00, sposób przekazania: do kasy Urzędu Gminy w Rokicinach oryginał, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 5 robót budowlanych min. jedna robota polegająca na wykonaniu kotłowni na biomasę z automatycznym podajnikiem paliwa, współpracująca z instalacją kolektorów słonecznych i ogniwem fotowoltaicznym oraz instalacji co na czynnym obiekcie użyteczności publicznej; Min. jedna robota polegająca na wykonaniu kotłowni na biomasę współpracującej z pompą ciepła, instalacją kolektorów słonecznych i ogniwem fotowoltaicznym oraz wykonaniu instalacji co i wentylacji wraz z rekuperacją;Min. jedna robota polegająca na wykonaniu kotłowni na biomasę współpracującej z pompą ciepła oraz modernizacji instalacji co w obiekcie użyteczności publicznej;Min. jedna robota polegająca na wykonaniu instalacji pompy ciepła współpracującej z instalacją kolektorów słonecznych, instalacji wentylacji wraz z rekuperacją w obiekcie użyteczności publicznej;Min. jedna robota polegająca na wykonaniu kotłowni na biomasę współpracującej z instalacją kolektorów słonecznych oraz wykonaniu instalacji wentylacji z rekuperacją w obiekcie użyteczności publicznej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowaniem co najmniej 1 kierownikiem budowy posiadającym, co najmniej 4-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy oraz uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; dysponowania kierownikiem robót sanitarnych posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; dysponowania kierownikiem robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży takie oświadczenie( zał. nr 8 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę w wysokości 1 000 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej oraz posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)formularz ofertowy,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w uzasadnionych przypadkach zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie, w przypadku 1)zmiany przepisów praw bezpośrednio wypływających na wysokość wynagrodzenia w szczególności zmiany stawek podatku VAT; 2)Z powodu warunków atmosferycznych nie jest możliwe prowadzenie prac - o czas w jakim wyłączone jest prowadzenie tych prac; 3)Wstrzymanie realizacji prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i osób, z pomocą których realizuje niniejszą umowę; 4)Siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rokiciny.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rokicinach
ul. Tomaszowska 9
97-221 Rokiciny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rokicinach ul. Tomaszowska 9 97-221 Rokiciny Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Rokiciny poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Wykonanie kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlicy wiejskiej w Nowych Chrustach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Wykonania kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlicy wiejskiej w Nowych Chrustach z wykorzystaniem pomp ciepła współpracujących z kolektorem słonecznym oraz ogniwem fotowoltaicznym. Lokalizacja inwestycji: Budynek świetlicy wiejskiej w Nowych Chrustach ul. Główna 19. Zakres zamówienia: Przedmiotem realizacji zamówienia jest wykonanie kotłowni, mającej na celu wykorzystanie odnawialnych źródeł ciepła na bazie pomp ciepła typu solanka/woda z pionowymi sondami gruntowymi. Przygotowanie ciepłej wody użytkowej będzie dodatkowo wspomagane przez instalację kolektorów słonecznych oraz ogniwem fotowoltaicznym zgodnie z projektami technicznymi i pozwoleniem na budowę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - modernizacje kotłowni z pompami ciepła i kolektorem słonecznym oraz ogniwem fotowoltaicznym, - wykonanie odwiertów oraz wykonanie sond i włączenie ich za pośrednictwem studni do budynku kotłowni, - montaż kolektorów próżniowych rurowych na dachu budynku, - włączenie instalacji solarnej do zasobników ciepłej wody użytkowej, - montaż ogniwa fotowoltaicznego dla zasilania pompy solarnej, - montaż instalacji wewnętrznej c.o. oraz ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, - wykonanie instalacji elektrycznej w kotłowni, dla pomp ciepła i wentylacji wraz z AKPiaA, - adaptacja budowlana w kotłowni ciepła i naprawy poinstalacyjne, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy), - uporządkowanie terenu po pracach itp. - uzyskanie niezbędnych, wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń. Zamawiający dopuszcza zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.50-0, 45.22.30.00-6, 45.25.12.50-8, 45.26.10.00-4, 45.26.20.00-1, 45.31.10.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.11.10-0, 45.31.60.00-5, 45.33.24.00-7, 45.35.10.00-2, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7, 45.45.30.00-7, 71.32.12.00-6, 71.32.00.00-7, 09.33.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona środowiska naturalnego w Gminie Rokiciny poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii. Wykonanie kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlicy wiejskiej w Łaznowskiej Woli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy wykonania kotłowni wraz z instalacjami c.o. i c.w.u. w oparciu o odnawialne źródła energii dla świetlicy wiejskiej w Łaznowskiej Woli, z wykorzystaniem pomp ciepła współpracujących z kotłem na biomasę i kolektorem słonecznym oraz ogniwem fotowoltaicznym. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z wykonawcą, który będzie wykonywać modernizację budynku świetlicy. Lokalizacja inwestycji: Budynek świetlicy wiejskiej w Łaznowskiej Woli ul. Południowa 132. Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie źródła ciepła z kotłem na biomasę i pompą ciepła, zastosowaniem kolektorów słonecznych oraz ogniwem fotowoltaicznym zgodnie z projektami technicznymi i pozwoleniem na budowę. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - modernizacja kotłowni na biomasę z pompą ciepła i kolektorem słonecznym ogniwem fotowoltaicznym, wykonanie magazynu paliwa - biomasy dla kotłowni, - montaż pompy ciepła, - montaż kolektorów próżniowych rurowych na dachu budynku, - włączenie instalacji solarnej do zasobników ciepłej wody użytkowej, - montaż ogniwa fotowoltaicznego do zasilania pompy solarnej, - montaż instalacji wewnętrznej c.o. oraz ciepła technologicznego dla nagrzewnic wentylacyjnych, - wykonanie instalacji elektrycznej oraz dla pompy ciepła i wentylacji wraz z AKPiA, - adaptacja budowlana w kotłowni i magazynie paliwa oraz naprawy poinstalacyjne, - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zorganizowanie placu budowy, biura, zaplecza budowy), - uporządkowanie terenu po pracach itp., - uzyskanie niezbędnych, wymaganych przepisami prawa uzgodnień i pozwoleń. Zamawiający dopuszcza zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.50-0, 45.22.30.00-6, 45.25.12.50-8, 45.26.10.00-4, 45.26.20.00-1, 45.31.10.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.11.10-0, 45.31.60.00-5, 45.33.24.00-7, 45.35.10.00-2, 45.42.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7, 45.45.30.00-7, 71.32.12.00-6, 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Modernizacja kotłowni gazowej w szkole podstawowej w Rożnowie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 15 osad w Kampinoskim Parku"
- Konserwacja i rekonstrukcja kamiennej figury Matki Boskiej wieńczącej środkową kapliczkę z 1711 r., przy wjeździe do dawnego dworu w miejscowości Hołoby, w Ukrainie
- Utrzymanie i remonty urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej wraz z systemem ITS GENEO-CONNECTOR na terenie miasta Włocławek w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.