Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-21
Numer ogłoszenia: 8187 - 2016; data zamieszczenia: 21.01.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 11432 - 2016 data 18.01.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Dom Pomocy Społecznej, ul. Starogardzka 20, 80-058 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094931, fax. 058 3094931.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
- W ogłoszeniu jest: 1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmian nie dotyczących treści , oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2) zmian korzystnych dla Zamawiającego , których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy, 4) zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług ( VAT), 5) zmiany wysokości najmu stałego i ruchomego wyposażenia kuchni w przypadku prowadzenia przez Wykonawcę za zgodą Zamawiającego dodatkowej działalności w pomieszczeniach kuchni DPS, 6) zmiany wysokości najmu stałego i ruchomego wyposażenia kuchni w przypadku gdy DPS stanie się płatnikiem podatku VAT, 7) zmiany wysokości czynszu w przypadku zmiany Zarządzenia Prezydenta lub w przypadku gdy DPS stanie się płatnikiem podatku VAT, 8) zmiany wysokości podatku w przypadku zmiany Uchwały Rady Miasta. 2.Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 3.Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4.W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie usług wykonanych po dacie podpisania aneksu..
- W ogłoszeniu powinno być: 1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmian nie dotyczących treści , oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2) zmian korzystnych dla Zamawiającego , których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy, 4) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5) zmiany wysokości najmu stałego i ruchomego wyposażenia kuchni w przypadku prowadzenia przez Wykonawcę za zgodą Zamawiającego dodatkowej działalności w pomieszczeniach kuchni DPS, 6) zmiany wysokości najmu stałego i ruchomego wyposażenia kuchni w przypadku gdy DPS stanie się płatnikiem podatku VAT, 7) zmiany wysokości czynszu w przypadku zmiany Zarządzenia Prezydenta lub w przypadku gdy DPS stanie się płatnikiem podatku VAT, 8) zmiany wysokości podatku w przypadku zmiany Uchwały Rady Miasta. 2.Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 3.Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4.W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt 4a należne Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów, na złożony przez Wykonawcę wniosek zawierający uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie usług wykonanych po dacie podpisania aneksu. 5.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt 4b Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności faktur wystawionych po wejście w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne wraz z dokumentami to potwierdzającymi oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca zobowiązany będzie wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzenia pracowników Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia. 6.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt 4c Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne wraz z dokumentami to potwierdzającymi oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca zobowiązany będzie wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w pkt 4c, na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w pkt4c..
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 2025. Wykonanie przeglądów stanu technicznego dróg
- Dostawa biologicznych łat osierdziowych dla UCK
- Dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Dostawa prototypowej instalacji realizującej obieg ORC-VCC (bez turbosprężarki)
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- Wykoszenie Łąk w rezerwacie przyrody "Słone Łąki" i jego otulinie.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.