Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 8192 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Warszawa: Dostawa różnego sprzętu komputerowego, komputerów przenośnych, tabletów, urządzenia wielofunkcyjnego oraz akcesoriów komputerowych dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 346915
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Architektury, krajowy numer identyfikacyjny
155433000, ul.
ul. Koszykowa
55,
00659
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
0-226282887, 6284162, faks
0-22 6283236, e-mail
dziekog@arch.pw.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa różnego sprzętu komputerowego, komputerów przenośnych, tabletów, urządzenia wielofunkcyjnego oraz akcesoriów komputerowych dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WAPW/10/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego, komputerów przenośnych, tabletów, urządzenia wielofunkcyjnego oraz akcesoriów komputerowych dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej obejmujący 6 części zamówienia: Część I:Gogle wirtualnej rzeczywistości: 1) Gogle wirtualnej rzeczywistości 1 - 1szt. 2) Gogle wirtualnej rzeczywistości 2 - 1 szt. Część II: Akcesoria komputerowe: 1) Bransoleta do rozpoznawania gestów -1 szt. 2) Czujnik ruchu dłoni - 1szt. 3) Wirtualna wielkodotykowa mysz komputerowa - 1szt. 4) Pierścień do rozpoznawania gestów - 1szt. 5) Rysik do tabletów z systemem Android - 1szt. 6) Kontroler ruchu do komputerów PC/MAC - 1szt 7) Urządzenie wskazujące typu trackball - 1szt. 8) Kontroler ruchu do konsoli Nintendo Wii - 1szt. Część III: Tablet - 2szt. Część IV: Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym - 1szt., Część V: Urządzenie wielofunkcyjne - 1szt. z dodatkowymi kompletem wkładów drukujących - 1szt., Część VI: Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym - 2 szt.,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
30237200-1,
30213200-7,
30213100-6,
30232150-0,
30192113-6,
48700000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Gogle wirtualnej rzeczywistości 2szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do terminu składania ofert tj. do dnia 30.11.2016 roku do godz. 13:00. w ramach części I: zadanie 1): Gogle wirtualnej rzeczywistości 1 - 1 szt.; zadanie 2): Gogle wirtualnej rzeczywistości 2 - 1 szt. wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez firmę "SYRIANA" Joanna Fischer, ul. Porębskiego 28/17, 80-180 Gdańsk. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części I łącznie kwotę: 6419,00 zł. netto.Zgodnie z treścią art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części I ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6419.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Akcesoria komputerowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2766.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6150,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: tablet - 2szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2926.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4693,68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym 1szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do terminu składania ofert tj. do dnia 30.11.2016 roku do godz. 13:00. w ramach części IV: komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym - 1szt., wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez firmę: ASCOMP K Krzysztof Ćwiklak vel Cwikliński, ul. Tęczowa 2 05-530 Dobiesz. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części IV kwotę: 3081,30 zł. netto. Zgodnie z treścią art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części IV ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3081.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne z dodatkowym kompletem wkładów drukujących - 1szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT609.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 772,44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym - 2 szt. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7252,08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.