eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawy sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku oraz protez i łat naczyniowych, siatek do powięzi mięśni.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-21

Tarnów: Dostawy sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku oraz protez i łat naczyniowych, siatek do powięzi mięśni.
Numer ogłoszenia: 81941 - 2008; data zamieszczenia: 21.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, fax 014 6310337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku oraz protez i łat naczyniowych, siatek do powięzi mięśni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu medycznego jedno- i wielorazowego użytku oraz protez i łat naczyniowych, siatek do powięzi mięśni. (Sprawa AE/ZP-27-35/08). Zamawiający podzielił zamówienie na 37 Pakietów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 37.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na pdstawie art.2 4 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają warunki określone w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu - na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesja,zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, bądź oświadczenie, że do wykonania zamówienia nie są wymagane wymienione dokumenty. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 5 zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605), stosuje się odpowiednio. 7.Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. UWAGA: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 09:25, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13 pokój nr 13..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ponadto do oferty należy załączyć: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. - Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. 2. Oświadczenie producenta o możliwości co najmniej 3-krotnej resterylizacji protezy naczyniowej oferowanej w Pakiecie Nr 23 wraz z informacją o warunkach w jakich winna odbywać się resterylizacja oraz oświadczenie producenta o możliwości co najmniej 3-krotnej resterylizacji oferowanej w Pakiecie Nr 26 poz.2 łaty naczyniowej wraz z informacją o warunkach w jakich winna odbywać się resterylizacja.3. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Cewniki dwukanałowe do hemodializ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów dwukanałowych do hemodializ w ilości 60 zestawów oraz cewników dwukanałowych do hemodializ w ilości 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Zestawy do wlewów kontrastowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do wlewów kontrastowych w ilości 300 zestawów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Folie operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy samoprzylepnych, jałowych, antyrefleksyjnych folii operacyjnych do długich zabiegów w ilości 850 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Korki do kaniul do wlewów dożylnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy korków do kaniul do wlewów dożylnych, typ Luer-Lok w ilości 15 000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 -Rurki intubacyjne i tracheostomijne oraz prowadnice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy rurek intubacyjnych bez mankietu w ilości 100 sztuk, z mankietem w ilości 900 sztuk, zbrojonych w ilości 50 sztuk, rurek tracheostomijnych typ FEN w ilości 10 sztuk, rurek dooskrzelowych lewo i prawo stronnych w iości 10 sztuk, rurek ustno-gardłowych GUEDEL w ilości 400 sztuk, prowadnic do rurek intubacyjnych, jałowych w ilości 50 sztuk oraz rurek intubacyjnych z możliwością odsysania znad balonu w ilości 150 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Rurki tracheostomijne, zestawy do tracheotomii przezskórnej, zestawy ratunkowe do konikotomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy rurek tracheostomijnych w ilości 120 sztuk, zestawów uzupełniających do tracheotomii przezskórnej w ilości 50 sztuk, zestawów ratunkowych do konikotomii w ilości 5 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Prowadnice do trudnych intubacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy prowadnic do trudnych intubacji w ilości 5 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - Rurki intubacyjne pediatryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy rurek intubacyjnych pediatrycznych w ilości 20 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Maski krtaniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy masek krtaniowych w ilości 5 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pkaiet Nr 10 - Ostrza chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy ostrzy chirurgicznych w ilości 18 000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - Cewniki do pęcherza moczowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy cewników do pęcherza moczowego w ilości 70 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - Przedłużacze do pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy przedłużaczy do pomp infuzyjnych w ilości 17 500 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 - Noski z portem i filtrem oraz filtry antybakteryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy nosków z portem i filtrem w ilości 400 sztuk oraz filtry antybakteryjne w ilości 1500 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 - Filtry do ssaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy filtrów do ssaków chirurgicznych w ilości 50 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 - Dreny do kapnografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy drenów do kapnografii w ilości 30 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 - Końcówki z drenem do odsysania pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy końcówek z drenem do odsysania pola operacyjnego w ilości 30 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Katetery do odsysania ran typ Redon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kateterów do odsysania ran typ Redon w ilości 800 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - Przetworniki do monitorów EMTEL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy przetworników do monitorów EMTEL w ilości 25 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 - Zestawy przelewowe, korki do kaniul.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów przelewowych w ilości 150 sztuk, korków do kaniul w ilości 200 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 - Katetery do histerosalpingografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kateterów do histerosalpingografii w ilości 50 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21 - Wieszaki do worków na mocz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy wieszaków do worków na mocz w ilości 500 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22 - Termometry lekarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy termometrów lekarskich w ilości 400 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23 - Protezy naczyniowe małe kalibry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy protezy naczyniowych małe kalibry w ilości 21 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24 - Protezy naczyniowe duże kalibry i rozwidlone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy protez naczyniowych duże kalibry w ilości 7 sztuk i rozwidlonych w ilości 15 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 25 - Protezy naczyniowe impregnowane solami srebra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy protez naczyniowych impregnowanych solami srebra w ilości 4 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 26 - Łaty naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy łat naczyniowych w ilości 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 27 - Protezy (siatki) do powięzi mięśni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy protez (siatek) do powięzi mięśni w ilości 12 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 28 - Anoskopy operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy anoskopów operacyjnych w ilośći 6 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 29 - Układy oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy układów oddechowych w ilości 130 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet Nr 30 - Sondy Sengstakena.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sond Sengstakena w ilości 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet Nr 31 - Akcesoria do nCPAP Infant Flow.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy akcesoriów do nCPAP Infant Flow : maska nosowa w ilości 30 sztuk, czapeczka(mocowanie) w ilości 120 sztuk, smoczek w ilości 10 sztuk, jednorazowy układ oddechowy w ilości 25 sztuk, komora nawilżacza w ilości 40 sztuk, czujnik brzuszny oddechów w ilości 20 sztuk, łącznik czujnika temperatury do nawilżacza w ilości 20 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet Nr 32 - Cewniki do odsysania z oskrzeli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy cewników do odsysania z oskrzeli w ilości 1150 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet Nr 33 - Zestawy do nakłucia worka osierdziowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do nakłucia worka osierdziowego w ilości 20 sztuk oraz dilatatorów w ilości 20 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet Nr 34 - Zestawy do autotransfuzji krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do autotransfuzji krwi w ilości 60 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet Nr 35 - Ostrza do dermatomu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy ostrzy do dermatomu w ilości 40 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet Nr 36 - Ostrza do shavera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy ostrzy do shavera w ilości 20 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet Nr 37 - Elektrody klamrowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy elektrod klamrowych w ilości 20 kompletów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.