eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług hotelarskich w Gdańsku na potrzeby organizacji projektu Odnalezione w tłumaczeniu - Gdańskie spotkania tłumaczy literatury



Ogłoszenie z dnia 2013-02-27

Gdańsk: Świadczenie usług hotelarskich w Gdańsku na potrzeby organizacji projektu Odnalezione w tłumaczeniu - Gdańskie spotkania tłumaczy literatury
Numer ogłoszenia: 82108 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kultury Miejskiej , ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 760 72 16, faks +48 58 760 72 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikm.gda.pl, www.ikm.gda.pl/przetargi2013

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług hotelarskich w Gdańsku na potrzeby organizacji projektu Odnalezione w tłumaczeniu - Gdańskie spotkania tłumaczy literatury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich w Gdańsku na potrzeby organizacji projektu Odnalezione w tłumaczeniu. Gdańskie spotkania tłumaczy literatury pięknej. 2. Miejsce wykonania zamówienia: Gdańsk. 3. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia: od 18 do 28 kwietnia 2013 r. 4. Szczegółowe warunki wykonanie zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nocleg w pokojach jednoosobowych wraz ze śniadaniem dla uczestników Projektu, wg następującego harmonogramu: 18/19.04.2013 r. - 1 pokój; 19/20.04.2013 r. - 1 pokój; 20/21.04.2013 r. - 1 pokój; 23/24.04.2013 r. - 3 pokoje; 24/25.04.2013 r. - 3 pokoje; 25/26.04.2013 r. - 30 pokoi; 26/27.04.2013 r. - 30 pokoi; 27/28.04.2013 r. - 5 pokoi; Łącznie 74 doby hotelowe. Zamawiający wskazuje, iż ostateczna liczba zapotrzebowania na pokoje może ulec zmniejszeniu jednakże zamówienie nie będzie mniejsze niż 60 dób hotelowych. Zamawiający określi ostateczną liczbę pokoi, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami, nie później niż do dnia 15 kwietnia 2013 r. b) Wszyscy uczestnicy Projektu muszą być zakwaterowani w tym samym hotelu. c) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie dla wszystkich uczestników Projektu w pokojach 1-osobowych (dopuszczalne jest zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych do jednoosobowego wykorzystania). d) Zamawiający nie dopuszcza możliwości przenoszenia uczestników Projektu z pokoju do pokoju w czasie zakwaterowania w hotelu (wymagane jest zakwaterowanie danej osoby w tym samym pokoju każdego dnia). e) Wszystkie pokoje, w których zakwaterowani mają być uczestnicy Projektu muszą być wyposażone w łazienkę z WC. f) Śniadania powinny być serwowane w budynku hotelu w którym zakwaterowani będą uczestnicy Projektu lub w odległości nie większej niż 200 m od tego budynku. 5. Zamawiający wymaga aby hotel, w którym będą zakwaterowani uczestnicy Projektu spełniał następujące wymagania: a) Hotel musi posiadać standard minimum 3 gwiazdki, zgodnie z zaszeregowaniem dokonanym przez Marszałka województwa na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (j.t. Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.), b) Hotel musi być zlokalizowany w centrum Gdańska, w odległości nie większej niż 1 km od siedziby Zamawiającego (ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk). 6. Zamawiający nie będzie pokrywał dodatkowych kosztów usług zamówionych przez uczestników Projektu w hotelu. Wszelkie dodatkowe należności winien indywidualnie uiścić uczestnik Projektu. 7. Podpisanie umowy przez Wykonawcę równoznaczne będzie z dokonaniem rezerwacji noclegów dla uczestników Projektu. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany hotelu przez Wykonawcę jedynie w przypadku wystąpienia szczególnych okoliczności. W takim przypadku wymaga się niezwłocznego zapewnienia przez Wykonawcę noclegów w innym hotelu, spełniającego wymogi określone w punkcie I. 3, 4 i 5 SIWZ oraz o standardzie nie gorszym niż oferowany w ofercie i w cenie nie przekraczającej ceny noclegu określonej w umowie. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za terminowe wykonanie zamówienia oraz za świadczenie usług z należytą starannością i rzetelnością, wymaganą w obrocie profesjonalnym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego oraz zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku Zamawiający uzna warunki za spełniony

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku Zamawiający uzna warunki za spełniony

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku Zamawiający uzna warunki za spełniony

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku Zamawiający uzna warunki za spełniony

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku Zamawiający uzna warunki za spełniony

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: a) w przypadku uniemożliwienia rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu, a także opóźnienia realizacji usługi - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, ostateczny termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres wynikający z zaistniałych okoliczności. O każdej takiej sytuacji Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, wraz z podaniem przyczyn przerwy i opóźnienia, który w razie uznania występowania przesłanek do przesunięcia terminu wykonania umowy, może podpisać aneks przedłużający ostateczny termin wykonania umowy, b) wystąpią zmiany techniczne w przedmiocie umowy leżące po stronie Wykonawcy, nie powodujące pogorszenia się parametrów i właściwości przedmiotu umowy, które to zmiany nie zwiększą ceny przedmiotu umowy, c) wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron, d) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, e) nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, f) zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca okresowe wykonanie przedmiotu umowy; o każdej takiej sytuacji Wykonawca winien niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego wraz z podaniem przyczyn zaistnienia siły wyższej, który w razie uznania zaistnienia siły wyższej, może podpisać aneks przedłużający ostateczny termin wykonania umowy, g) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę, h) w wypadku zmiany stawki VAT (także w razie jej obniżki) co prowadzi do odpowiedniej zmiany ceny/wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikm.gda.pl, www.ikm.gda.pl/przetargi2013
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Kultury Miejskiej, ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk; pok nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Kultury Miejskiej, ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk; pok nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.