eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Kompleksowe utrzymanie zieleni w centrum miasta Jasła

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-12

Ogłoszenie nr 82136 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.

Jasło: Kompleksowe utrzymanie zieleni w centrum miasta Jasła
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38219-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło, krajowy numer identyfikacyjny 37044030100000, ul. ul. Rynek  12, 38200   Jasło, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 134 486 311, faks 134 486 360, e-mail wzp@um.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe utrzymanie zieleni w centrum miasta Jasła

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WI-OŚ.7021.1.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie poniższych terenów: - ul. K. Wielkiego + Rondo Solidarności: trawniki - 1100 m2, krzewy 64 m2, żywopłoty 93 m2 - skarpa przy ul. Jagiełły (nad parkingiem): trawniki - 889 m2 , - skarpa przy ul. Jagiełły (poniżej bloku Nr 13 do ul. Słowackiego): trawniki z krzewami 1140 - skarpa przy ul. Stromej, Wałowej, Gołębiej - - krzewy -550 m2, - ul. Piotra Skargi + parking Fara od strony szkoły - trawniki 1390 m2 - tereny wokół Urzędu Miasta : 711 m2 trawniki, 181 m2 żywopłoty, 216 m2 byliny, krzewy rosnące na ww. trawnikach, teren wokół pomnika (żwirek z krzewami 10 sztuk), - ul. Floriańska do Metzgera i do ekranów dźwiękochłonnych - trawniki 310 m2 - rondo Floriańska - trawnik 33 m2, krzewy 30 sztuk w żwirku, - zieleniec przy ul. Rynek (łezka): trawniki - 220 m2, + 45 sztuk krzewów w żwirku - zieleniec przy ul. Tkaczowa krzewy - 15 sztuk w żwirku - zieleniec przy płycie Rynku (koło fontanny) - krzewy -219 m 2, - rondo im. Hugo Steinhausa:, trawniki - 89 m2 - ul. Rejtana (przy TAXI) trawniki- 129m2 - trawniki przy ul. Kościuszki (od Dworcowej do Kadyiego)- 189 m2, + krzewy (przed barem mlecznym) - 9 sztuk w żwirku+ cisy - 90 m2 - plac na rogu Metzgera i Kościuszki- 840 m2 trawników - rondo im. Józefa Hallera:, trawniki - 320 m2, - ul. Staszica - trawniki od Metzgera do parku 580 m2 - ul. Staszica - pas żwirku z 18 szt. krzewów - zieleńce przy ul. 3-go Maja (od wieżowców do Kołłątaja) + róg 1-go Maja - trawniki - 912 m2 - plac Inwalidów Wojennych: trawniki z krzewami- 348 m2, - skwer św. Antoniego : trawniki z krzewami- 297 m2 - plac ks. S. Kołtaka : trawniki + zieleńce przy Czackiego- 562 m2 - misy z krzewami na ul. Czackiego - 72 m2 - zieleniec przy kinie " Syrena " (z kasztanowcem), krzewy 20 sztuk w żwirku - ul. Franciszkańska: trawniki - 746 m2(przed blokiem nr 2, przy parkingu i róg ul. Chopina), - ul. Słowackiego trawniki - 380 m2, - ul. Słowackiego -pas żwirku z 50 szt. krzewów - ul. Sobieskiego trawniki- 540 m2 - ul. Koralewskiego (róg Bednarskiej) trawniki - 570 m2 - ul. Basztowa - żywopłot 64,5 m2 Kompleksowe utrzymanie polega na: a) utrzymaniu czystości trawników Za prawidłowe utrzymanie czystości trawników uważa się: - na bieżąco utrzymywanie czystości (zbiór odpadów komunalnych, gałęzi i liści a w sezonie jesiennym zbiór całości opadłych liści). b) utrzymaniu wysokości trawników Za prawidłowe utrzymanie wysokości trawników uważa się: - utrzymywanie trawy na wysokości 10 cm, każdorazowe koszenie musi odbywać się ze zbiorem biomasy, c) utrzymaniu bylin, krzewów i żywopłotów: Za prawidłowe utrzymanie bylin uważa się: - odchwaszczanie, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, - na bieżąco utrzymywanie czystości (zbiór odpadów komunalnych, gałęzi i liści a w sezonie jesiennym zbiór całości opadłych liści). Za prawidłowe utrzymanie krzewów i żywopłotów uważa się: - dwukrotna w ciągu sezonu przycinka, - na bieżąco usuwanie gałęzi martwych i odłamanych, - na bieżąco utrzymywanie czystości (zbiór odpadów komunalnych, gałęzi i liści a w sezonie jesiennym zbiór całości opadłych liści). d) utrzymaniu krzewów w powierzchniach żwirowych: Za prawidłowe utrzymanie krzewów w powierzchniach żwirowych uważa się: - przycinka krzewów w razie potrzeby, - na bieżąco usuwanie chwastów, - na bieżąco utrzymywanie czystości (zbiór odpadów komunalnych, gałęzi i liści a w sezonie jesiennym zbiór całości opadłych liści). Powyższe prace należy wykonywać w dni robocze i wolne soboty w godz. od 600 do 2200 oraz w niedziele i święta w godz. od 600 do 800

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV: 90600000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usługowy Planowanie i Pielęgnacja Terenów Zieleni Stanisław Dudek,  ,  ul. Młynarska 15,  38-200,  Jasło,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53174,43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53174,43
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53174,43
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.