Ogłoszenie z dnia 2017-01-15
Ogłoszenie nr 8216 - 2017 z dnia 2017-01-15 r.
Płock: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń kserujących
na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego
oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Akademia zdobywania kompetencji i umiejętności przez uczniów i nauczycieli Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku" realizowanym przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Dz. 10.1 - Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) w dwóch edycjach w terminie do 30.06.2018 r.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362841
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny
61103840300000, ul.
Pl. Dąbrowskiego
2,
09402
Płock, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
243 665 400, faks
243 665 421, e-mail
zamowienia@pwszplock.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń kserujących na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DA/MB/-232-35/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego i urządzeń kserujących oraz oprogramowania na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ. 3.2. Przedmiot zamówienia w zakresie części 3 finansowany jest w ramach projektu: "Akademia zdobywania kompetencji i umiejętności przez uczniów i nauczycieli Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego w Płocku" realizowanym przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Płocku, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Dz. 10.1 - Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) w dwóch edycjach w terminie do 30.06.2018 r. 3.3. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub rozwiązań, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być: ? tej samej wytrzymałości, ? tej samej trwałości, ? o tym samym poziomie estetyki urządzenia, ? parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji, ? spełniać te same funkcje, ? posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp po stronie Wykonawcy jest udowodnienie, że proponowany materiał jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii itp. potwierdzających równoważność. 3.4. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 30213300-8 (Komputer biurkowy), 30213100-6 (Komputery przenośne), 30237280-2 (Torby na komputery przenośne), 30231300-0 (Monitory ekranowe), 30232110-8 (Drukarki laserowe), 30216110-0 (Skanery komputerowe), 30121200-5 (Urządzenia fotokopiujące), 32413100-2 (Rutery sieciowe), 32420000-3 (Urządzenia sieciowe), 30233180-6 (Urządzenia z pamięcią flash), 30234100-9 (Dysk magnetyczny), 30237140-2 (Płyty główne), 30211500-6 (Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory), 30236111-3 (Pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (DRAM)), 48900000-7 (Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe), 48931000-3 (Pakiety oprogramowania szkoleniowego), 48214000-1 (Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego), 32342100-3 (Słuchawki), 30237280-5 (Akcesoria zasilające). 3.5. W zakresie Części 4 (urządzenie kserujące) Wykonawca zobowiązany jest do: ? przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi urządzenia w ALO oraz PWSZ w Płocku dla wskazanych pracowników Zamawiającego w dniu dostawy, ? prowadzenia serwisu i konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta z czasem reakcji - 2 dni od dnia telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Zamawiającego o potrzebie serwisu lub konserwacji. 3.6. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Miejsce dostawy: ? w zakresie Części 1, 2, 3 oraz 1 szt. urządzenie kserującego z Części 4 oraz Część 6 - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku Plac Dąbrowskiego 2, pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego, ? 1 szt. urządzenia kserującego z Części 4 - Akademickie Liceum Ogólnokształcące ul. Kościuszki 20, pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego, ? oprogramowanie z zakresu Części 5 zostanie przekazane na wskazany przez Zamawiającego adres mailowy. b) Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy Uczelni, c) Wykonawca w zakresie części 1, 2, 3, 4 i 6 dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego rozpakowaniu w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie, d) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszelkich niezbędnych licencji do pełnego działania oprogramowania po podpisaniu umowy, przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego, e) Wykonawca Części 4 (urządzenie kserujące) dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz dokona jego montażu i uruchomienia w pomieszczeniu wskazanym w dniu dostawy przez Zamawiającego, f) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część 1 - różny sprzęt komputerowy, Część 2 - różny sprzęt komputerowy, Część 3 - laptopy, Część 4 - urządzenie kserujące, Część 5 - oprogramowanie, Część 6 - różny sprzęt komputerowy. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych w rozumieniu art. 83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ, dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Szczegółowy opis poszczególnych części zawiera dział II SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30237280-5
Dodatkowe kody CPV:
30234100-9,
30236111-3,
30213300-8,
30213100-6,
30237280-2,
30231300-0,
30237140-2,
30232110-8,
30216110-0,
31212200-5,
32413100-2,
32420000-3,
30233180-6,
30234100-9,
30211500-6,
48900000-7,
48931000-3,
48214000-1,
32342100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Różny sprzęt komputerowy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17488.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 23030.98 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Laptopy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16861.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22853.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Oprogramowanie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT900.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1107.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Urządzenia kopiujące |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Zamawiający odrzucił w zakresie części 4 oferty Wykonawców: DKS Sp. z o. o. ul. Energetyczna 15 80-180 Kowale oraz BCS Kamil Balcerzak Spółka Jawna ul. Górna 15 09-402 Płock, ponieważ ich treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. Jednocześnie Zamawiający unieważnił postępowanie pn. "Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń kserujących na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku" w zakresie Części 4 działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 wskazując, iż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Różny sprzęt komputerowy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający nie mogąc dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i doprowadzić do zawarcia umowy, unieważnił postępowanie pn. "Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń kserujących na potrzeby Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego oraz Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku" w zakresie Części 6 działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp wskazując, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- "Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie przyłącza kanalizacji deszczowej oraz instalacji zewnętrznych przy ul. Dobrzyńskiej w Płocku "
- Zakup wyposażenia wypożyczalni sprzętu ogrodowego i czyszczącego w ramach realizacji projektu pn. "Zakład Aktywności Zawodowej w Płocku - tu rozkręcamy kariery zawodowe"
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka.
- Sukcesywna dostawa odczynników i podłoży dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku
- Dostawa sprzętu medycznego, zestawów do zabiegów ablacji dla potrzeb Klinicznego Oddziału Kardiologii w WSZ w Płocku.
- Remont sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 im. Druha Wacława Milke w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.