Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-20
Łódź: Prace remontowo-konserwatorskie korytarzy przy sali 27
Numer ogłoszenia: 82589 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi , ul. Gdańska 32, 90-716 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6621602, faks 042 6621666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo-konserwatorskie korytarzy przy sali 27.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-konserwatorskie korytarzy przy sali 27 w pałacu będącym siedzibą Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi m. in. w następującym zakresie: -czyszczenie parowe lub chemiczne sklepień cylindrycznych, łuków i arkad. -zazbrojenie popękanych tynków siatką z włókna szklanego -oczyszczenie listew profilowanych 20-25 cm - zdjęcie farby emulsyjnej -oczyszczenie listew dekoracyjnych o rysunku złożonym 20-25 cm - zdjęcie farby olejnej (materiał szlachetny) -oczyszczenie głowic korynckich o wys. do 50 cm - zdjęcie farby olejnej -oczyszczenie kroksztynów o rysunku złożonym i wym. 40x25x25 cm - zdjęcie farby olejnej -oczyszczenie girland o rysunku średnio złożonym i dług. 100 cm - zdjęcie farby olejnej -całkowita renowacja drzwi wraz z ościeżnicą, jednostronne mazerowanie skrzydeł wraz z częścią ościeżnicy -całkowita renowacja boazerii z mazerowaniem -dostawa i montaż lamp stylowych wraz z wykonaniem instalacji zgodnie z programem konserwatorskim -renowacja luster wraz z obramowaniami mosiężnymi oraz rekonstrukcją brakujących elementów 2.Terenem budowy jest zespół budynków Akademii Muzycznej, budynek główny jest obiektem zabytkowym i podlega ochronie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków. 3.W czasie wykonywania robót obiekt będzie czynny w godzinach 7:00 - 16:00. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, program prac konserwatorskich oraz projekt umowy stanowiące Załączniki Nr 9 oraz 10 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się na kwotę 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku, Nr42, poz.275, z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. II O/Łódź 97 1240 3028 1111 0000 2822 1999 Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie uznana na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w terminie składania ofert w kancelarii w siedzibie Zamawiającego lub oddzielnie zapakowane umieścić w kopercie razem z ofertą. 7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a)wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c)wskazanie sumy gwarancyjnej, d)określenie terminu ważności gwarancji, e)z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji i poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, by zostało złożone wraz z jego tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył) minimum 2 zamówienia, które obejmowały prace konserwatorskie zawierające elementy konserwacji i rekonstrukcji sztukaterii i stolarki w obiekcie zabytkowym o wartości min. 45.000 zł brutto każde. (Dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartość zrealizowanego zamówienia zostanie podana w walutach innych niż PLN, Zamawiający dokona jej przeliczenia wg. średniego kursu PLN do tej waluty podanego przez NBP na dzień opublikowania powyższego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeśli wykaże, że dysponuje: a)co najmniej 1 osobą na stanowisku Kierownik Robót budowlanych posiadającą poniższe kwalifikacje: -Wykształcenie wyższe budowlane, -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. -osoba musi spełniać dodatkowe wymagania, jakie powinny spełniać osoby kierujące robotami budowlanymi na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011 nr 165 poz. 987) (dalej: RMKiDN) -aktualna przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, -Co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami w obiektach zabytkowych. b)co najmniej 2 osobami na stanowisku Specjalisty ds. konserwacji stolarki drewnianej posiadającą poniższe kwalifikacje: -osoby muszą spełniać wymagania określone w RMKiDN, -co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie konserwacji w drewnie lub pracach stolarskich w zabytku wpisanym do rejestru zabytków. c)co najmniej 1 osobą na stanowisku Specjalisty ds. sztukaterii posiadającą poniższe kwalifikacje: -osoby muszą spełniać wymagania określone w RMKiDN, -co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie sztukaterii w zabytku wpisanym do rejestru zabytków. (Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. - Dz. U. z 2010, Nr 243, poz 1623) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. z 2006, nr 83, poz 578 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem budowlanym. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a Ustawy Prawo Budowlane, zgodnie z dyrektywą 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005 r. w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych (Dz. U. UE L 2005.255.22 z 30.09.2005, ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 90.000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). (Dla potrzeb oceny spełniania powyższego warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający dokona jej przeliczenia na PLN przyjmując średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w BZP)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, kiedy Wykonawca zamierza użyć metod, urządzeń, materiałów, systemów, technologii itp. równoważnych do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą certyfikatów, kart katalogowych, potwierdzeń posiadania stosownych atestów itp. wykazujących, że zaproponowane przez Wykonawcę metody, urządzenia, materiały, systemy, technologie itp. maja właściwości nie gorsze od wskazanych przez Zamawiającego (iż są równoważne).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a)zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: - zawieszenie robót przez Zamawiającego - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, o której mowa w § 1 ust. 2 umowy b)zmian będących następstwem okoliczności niezależnych zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy tj.: konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu robót, udzielenia zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, c)zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłową realizację zamówienia 2.Zamawiający przewiduje ponadto możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach: a)regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; b)zmiany danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, c)zmiany podwykonawcy lub zmiana zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom d)konieczności zmiany osób, o których mowa w § 11 niniejszej umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi - 90-716 Łódź, ul. Gdańska 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi - 90-716 Łódź, ul. Gdańska 32, w Kancelarii.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
- Budowa magazynu soli drogowej na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sieradzu
- 203/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb psychogeriatrii
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal, dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM)
- Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie lokalnej (łódzkiej) w 2025 r.
- Dostawa ziaren i płatków, karmy dla psów i kotów, karmy dla ptaków, granulatów w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Przebudowa budynku pod potrzeby Samorządowego Centrum Kulturalno-Społecznego w Jabłonnie Lackiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.