eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Choroszcz: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 82709 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza, pl. dr Zygmunta Brodowicza 1, 16-070 Choroszcz, woj. podlaskie, tel. 085 7191091 w. 278, fax 085 7191405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppchoroszcz.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku z podziałem na 8 Pakietów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: przedłożą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy - minimum 2 dostawy, zostały wykonane należycie - wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 6; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3; 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdz. IX pkt. 1 i 2 niniejszej SIWZ. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty muszą być załączone następujące oświadczenia lub dokumenty lub w przypadku dokumentów poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie - w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do SIWZ; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy - minimum 2, dostawy zostały wykonane należycie - wg Załacznika Nr 6 do SIWZ d)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty: a) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2004 r., Nr 93, poz. 896 z póżn. zm. - dokumenty te zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego; b) próbki - wykaz próbek, które należy załączyć do oferty, wyszczególniony jest dla każdej pozycji występujących w Pakietach w Formularzu Cenowym Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji; INFORMACJA DOTYCZĄCA PRÓBEK 1.Do oferty należy załączyć próbki oferowanego asortymentu w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Próbki w określonej ilości należy oznakować i opakować z wyrażnym zaznaczeniem Pakietu i pozycji której dotyczą oraz nazwą Wykonawcy. 3.Próbki należy złożyć w komplecie w terminie przewidzianym do składania ofert. 4.Nie złożenie wymaganej ilości próbek w terminie spowoduje odrzucenie oferty. 5.Próbki należy składać w siedzibie zamawiającego w budynku administracji I piętro - pokój nr 107 Biuro Organizacyjne i Zamówień Publicznych. 6.Termin ważności próbek - min. 1 rok od daty dostawy. c) Karty katalogowe, prospekty oferowanego towaru potwierdzające spełnianie parametrów określonych dla poszczególnych pozycji w Załączniku Nr 2 i Załączniku Nr 5 - Zamawiający wymaga opisów technicznych i katalogów w języku polskim. UWAGA: w miarę możliwości prosimy o nie przesyłanie całych katalogów, a tylko poszczególnych stron z katalogu np. w formie kserokopii, z zaznaczeniem oferowanych wyrobów, tzn. przy każdej pozycji w katalogu zaznaczyć nr pakietu oraz nr pozycji której dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. jakość - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppchoroszcz.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr St. Deresza Plac Z. Brodowicza 1, 16-070 Choroszcz budynek administracji I piętro pokój nr 107.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr St. Deresza Plac Z. Brodowicza 1, 16-070 Choroszcz budynek administracji I piętro pokój nr 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 POZ. 1-7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cewnik urologiczny typ Foley CH 16 dwu -drożny (silikonowany), jednorazowego użytku szt 500 2 Cewnik urologiczny typ Foley CH 18 dwu- drożny (silikonowany) jednorazowego użytku. szt 800 3 Cewnik urologiczny typ Foley CH 20 dwu - drożny(silikonowany), jednorazowego użytku szt 600 4 Cewnik urologiczny typ Foley CH 22 dwu- drożny ( silikonowany), jednorazowego użytku szt 600 5 Cewnik urologiczny typ Foley CH 24 dwu- drożny (silikonowany), jednorazowego użytku szt 200 6 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych CH 18 - 600 ml, jednorazowego użytku szt 600 7 Zatyczka do cewników szt 600.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 POZ. 1-9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igła j.u. 0,5 x 25 (a 100 szt.) op. 30 2 Igła j.u. 0,7 x 30 (a 100 szt.) op. 50 3 Igła j.u. 0,8 x 40 (a 100 szt.) op. 1500 4 Igła j.u. 1,2 x 40 (a 100 szt.) op. 800 5 igła motylek 0,8x19mm szt 18000 6 Igła do nakłuć lędźwiowych 21 Gx 31/2 (0,8 x 88) szt. 100 7 Kaniula dożylna z dodatkowym portem 0,8x19mm szt 15000 8 Kaniula dożylna 0,9 mm x25mm z dodatkowym portem szt 10000 9 Koreczek do kaniuli szt 10000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 POZ. 1-15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kieliszek do leków jednorazowego użytku z podziałką szt 70000 2 Rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym nr 7 szt 60 3 Rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym nr 8 szt 60 4 Rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym nr 9 szt 60 5 Szpatułki drewniane szt 2000 6 Rurka ustno-gardłowa dla dorosłych nr 2 szt 250 7 Rurka ustno-gardłowa dla dorosłych nr 3 szt 250 8 Worki na mocz 2000ml, sterylne szt 2000 9 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, z graficzną instrukcją użytkowania szt 60000 10 Strzykawka jednorazowego użytku 2ml -skalalowana do 3ml, cylinder przezroczysty ze skalą co 1ml, kontrastujący tłok, zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka szt 120000 11 Strzykawka jednorazowego użytku 5ml -skalalowana do 6ml, cylinder przezroczysty ze skalą co 1ml, kontrastujący tłok, zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka. szt. 80000 12 Strzykawka jednorazowego użytku 10ml -skalalowana do 12ml, cylinder przezroczysty ze skalą co 1ml, kontrastujący tłok, zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka. szt. 30000 13 Strzykawka jednorazowego uzytku 20ml -skalalowana do 24ml, cylinder przezroczysty ze skalą co 1ml, kontrastujący tłok, zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka. szt. 50000 14 Strzykawka jednorazowego użytku Janet 100ml szt 400 15 Strzykawka insulinówka 1 ml z igłą szt 400.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 POZ. 1-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rękaw do sterylizacji foliowo-papierowy płaski 20cm mb 200 2 Rękaw do sterylizacji foliowo-papierowy płaski 15 cm mb 500 3 Rękaw do sterylizacji foliowo-papierowy płaski 10 cm mb 200 4 Rękawice jednorazowego użytku niesterylne małe pary 80000 5 Rękawice jednorazowego użytku niesterylne średnie pary 80000 6 Papier termoczuły do zapisu EKG 011x25 rolka 800.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 POZ. 1-15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Probówko-strzykawka do biochemii, poj.7,5 -9ml (z przyśpieszaczem wykrzepiania) szt. 10000 2 Probówko-strzykawka do morfologii, poj.1-1,2ml szt. 500 3 Probówko-strzykawka do morfologii, poj.2-3ml 20000 4 Probówko strzykawka do glukozy ,poj.2-3ml z fluorkiem sodu szt. 5000 5 Probówko-strzykawka do układu krzepnięcia krwi poj. 3,0-3,5ml szt. 2000 6 Probówko-strzykawka do układu krzepnięcia krwi poj. 1,6-2,0ml szt. 1000 7 Probówko strzykawka do OB. poj. 1,6-2,0ml, komplet z rurką opadową , do badania liniowego szt. 800 8 Probówko strzykawka do OB. poj. 3,0-3,5ml do statywów (min. 10 punktowych) + 20 statywów szt 800 9 Probówko-strzykawka do biochemii, poj 4-5ml z przyśpieszaczem wykrzepiania szt. 20000 10 Igła motylek 0,8 długość drenu do 70 mm szt. 1000 11 Igła systemowa 0,7 mm szt. 2000 12 Igła systemowa 0,8 mm szt. 6000 13 Igła systemowa 0,9 mm szt. 20000 14 Adapter typu Luer szt. 500 15 Adapter do rozmazów szt. 5000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 POZ. 1-10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szkiełka podstawowe do mikroskopu szt. 1000 2 Szkiełka nakrywkowe cienkie 25-25mm szt 250 3 Szkiełka nakrywkowe do kamer 24-36 mm szt 25 4 Pipety pasteurowskie plastikowe jednorazowe szt 2500 5 Probówki plastikowe stożkowe 9 ml (bez podziałki) szt 5000 6 Końcówki do pipet (20-200 ul.) szt 7500 7 Końcówki do pipet (200-1000 ul.) szt 10000 8 Bagietki plastikowe ok. 15-20 cm dł szt 2500 9 Nakłuwacz do pobierania krwi z naczyń włosowatych jednorazowy (metalowy) sterylny szt 400 10 Nakłuwacz jednorazowy z automatycznym określeniem głębokości wkłucia na 2,4 mm szt 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 POZ. 1-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Mikrometoda 300ul bez kapilary z EDTA do morfologii szt 150 2 Mikrometoda 300ul bez kapilary z wykrzepiaczem do biochemii szt 150 3 Mikrometoda 300ul bez kapilary z fluorkiem do glukozy szt 150 4 Mikrometoda 200ul z kapilarą z EDTA do morfologii szt 250 5 Mikrometoda 200ul z kapilarą z wykrzepiaczem do biochemii szt 100 6 Mikrometoda 200ul do OB z kapilarą szt 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 POZ. 1-6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wymazówka z podłożem transportowo-wzrostowym Stuarta szt 400 2 Wymazówka sucha szt 200 3 Pojemnik PP z łopatką i zakrętką o poj. ok. 30 ml szt 500 4 Pojemnik na mocz z zakrętką 100-200 ml szt 5000 5 Pojemnik zakręcany sterylny o poj. ok 30 ml szt 500 6 Pojemnik (stożkowe dno) na BK o poj. 40-60 ml szt 400.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.