Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-16
Ogłoszenie nr 83945 - 2017 z dnia 2017-05-16 r.
Wrocław:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 505493
Data: 11/05/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 29046900000, ul.
ul. Koszarowa
5,
51-149
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 3261325 w. 128, e-mail
elzbietajanicka@interia.pl, faks
71 3260622.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest: DOSTAWA MEBLI LABORATORYJNYCH II
W ogłoszeniu powinno być: DOSTAWA MEBLI LABORATORYJNYCH I BIUROWYCH II
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3)
W ogłoszeniu jest: Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
W ogłoszeniu powinno być: Zamówienie podzielone jest na części:
TAK
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli laboratoryjnych , zgodnie z opisem wskazanym załączniku nr 1 do SIWZ. Meble laboratoryjne muszą posiadać certyfikaty i atesty opisane w załączniku nr 1 Wspólny Słownik Zamówień: 39180000-7 Oferowane meble muszą być zgodne z normą PN-EN 13150:2004 i PN-EN 14727:2006 lub równoważną. Meble laboratoryjne i dygestorium powinny być zaprojektowane i wykonane w systemie zarządzania jakością: producent musi posiadać certyfikat systemu jakości, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-EN ISO 9001:2008) dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i serwisowania mebli oraz urządzeń laboratoryjnych, wydany przez jednostkę akredytowaną i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm.) Termin gwarancji na meble oraz ich montaż - min. 24 miesiące
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż mebli laboratoryjnych , zgodnie z opisem wskazanym załączniku nr 1 do SIWZ oraz biurowych zgodnie z załącznikiem nr 8.
Meble laboratoryjne muszą posiadać certyfikaty i atesty opisane w załączniku nr 1 i 5 siwz
Wspólny Słownik Zamówień: 39180000-7
Oferowane meble muszą być zgodne z normą PN-EN 13150:2004 i PN-EN 14727:2006 lub równoważną.
Meble laboratoryjne i dygestorium powinny być zaprojektowane i wykonane w systemie zarządzania jakością: producent musi posiadać certyfikat systemu jakości, czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy (np. PN-EN ISO 9001:2008) dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i serwisowania mebli oraz urządzeń laboratoryjnych, wydany przez jednostkę akredytowaną i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2087 z późn. zm.)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest: 43000,00 PLN
W ogłoszeniu powinno być: 44800,00 PLN
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: 2017-05-18
W ogłoszeniu powinno być: 2017-05-19
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Wypełniony i podpisany załączniki : nr 1 i 5, 8 do SIWZ
2) Wymagane w SIWZ DOKUMENTY:
a) Dla Elektronicznego Panelu alarmowego dygestorium następujące badania wykonane przez akredytowane w tym zakresie laboratorium wzorcujące, które potwierdzają bezpieczną i stabilną pracę sterowania i sygnalizacji alarmowej :
o Raport z badań odporności na wyładowania elektrostatyczne wg PN-EN 61000-4-2 : 2011 lub równoważnej
o Raport z badań odporności na udary wg PN-EN 61000-4-5 : 2010 lub równoważnej
o Raport z badań odporności na zaburzenia przewodzone, indukowane przez pola o częstotliwości radiowej wg PN-EN 61000-4-6:2014-04 lub równoważnej
o Raport z badań odporności na zapady i krótkie przerwy i zmiany napięcia wg PN-EN 61000-4-11:2007 lub równoważnej
o Raport z badań odporności pomiaru elektromagnetycznych zaburzeń promieniowanych wg PN-EN 55016-2-1:2009+A1:2011+A2:2013-07 lub równoważnej
o Raport z badań odporności na promieniowane pole elektromagnetyczne o częstotliwości radiowej wg PN-EN 61000-4-3:2007 lub równoważnej
b) Certyfikat lub zaświadczenie wydane przez niezależną od producenta instytucję badawczą, potwierdzające, że zaoferowany przez Wykonawcę materiał jest spiekiem ceramicznym o parametrach użytkowych gwarantujących co najmniej zgodność z normami:
- EN ISO 10545-14,
- EN ISO 10545-13
- EN ISO 10545-4
- EN ISO 10545-3
c) certyfikat potwierdzający odpowiednie zabezpieczenia przed korozją blachy, z których wykonanie są stelaże muszą spełniać warunki zgodnie z norma PN - EN ISO 9227:2007, gdzie wskaźnik wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z nomą PN - EN ISO 10289:2001 wynosi 10. Stosowny raport z badań wydany przez akredytowaną w tym zakresie jednostkę badawczą
3) Opisu technicznego oferowanych mebli , strony katalogowe, rysunki, foldery, wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SIWZ
4) DTR wraz z rysunkami technicznymi dla Dygestorium, panelu sterującego dygestorium wraz z czujnikiem przepływu powietrza, oraz do sterownika nadstawki stołu, instrukcja obsługi oferowanego dygestorium jeżeli z DTR nie będzie wynikało spełnianie wymogów Zamawiającego określonych w SIWZ
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa:
ZADANIE NR 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: MEBLE LABORATORYJNE - zgodne z opisem stanowiącym załącznik nr1 i 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39180000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 42000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: DO 21 dni
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60
termin realizacji zamówienia -20
termin gwarancji -20
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa:
ZADANIE NR 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: MEBLE biurowe - zgodne z opisem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2800,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: DO 21 dni
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60
termin realizacji zamówienia -20
termin gwarancji -20
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa elementów umundurowania i ekwipunku dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 ZADANIA.
- ODNOWA OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH z podziałem na 4 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa makaronów suchych i mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- SZP/242-057/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Przebudowa budynku Wypoczynkowego Domu Pracy Twórczej "Limba" Politechniki Wrocławskiej przy ul. Olimpijskiej 8 w Karpaczu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.