eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirskŚwiadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na gminnych drogach ulicach i placach, utrzymanie czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i Gminy, utrzymanie w należytym stanie gminnych terenów zieleni oraz koszenie poboczy dróg gminnych w okresie od 01 kwietnia 2014r.(zadanie I od 01 maja 2014r.) do 30 kwietnia 2017r. w podziale na IV zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-12

Mirsk: Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na gminnych drogach ulicach i placach, utrzymanie czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i Gminy, utrzymanie w należytym stanie gminnych terenów zieleni oraz koszenie poboczy dróg gminnych w okresie od 01 kwietnia 2014r.(zadanie I od 01 maja 2014r.) do 30 kwietnia 2017r. w podziale na IV zadania.
Numer ogłoszenia: 84056 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirsk , Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 647 04 40, faks 075 647 04 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na gminnych drogach ulicach i placach, utrzymanie czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i Gminy, utrzymanie w należytym stanie gminnych terenów zieleni oraz koszenie poboczy dróg gminnych w okresie od 01 kwietnia 2014r.(zadanie I od 01 maja 2014r.) do 30 kwietnia 2017r. w podziale na IV zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości na gminnych drogach ulicach, placach i gminnych terenach zieleni, utrzymanie porządku i czystości na przystankach autobusowych na terenie miasta i Gminy, zabiegi pielęgnacyjne dotyczące utrzymania gminnych terenów zieleni oraz koszenie poboczy dróg gminnych w podziale na 4 zadania. Zadanie I - oczyszczanie ulic i placów miasta Mirska wykaz i powierzchnia ulic placów i chodników oraz zasady ich oczyszczania określa załącznik do SIWZ, Zadanie II - utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych na terenie Miasta i Gminy Mirsk - wykaz przystanków oraz harmonogram i zasady ich oczyszczania określa załącznik do SIWZ, Zadanie III - utrzymanie w należytym stanie gminnych terenów zieleni - wykaz i powierzchnia gminnych terenów zieleni oraz zasady ich pielęgnacji określa załącznik do SIWZ, Zadanie IV - koszenie poboczy dróg gminnych - wykaz odcinków dróg i zasady wykonywania usługi okresowa załącznik do SIWZ. Granice terenów zieleni oraz terenów i chodników objętych świadczeniem usług określono w specyfikacjach technicznych wykonywania usług..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.31.40.00-5, 77.34.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium dla przystępującego do zadania I - 8.000 zł. dla zadania III 2.500 zł. dla zadań II i IV zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym: a) oświadczenie z art.22 i 24 Pzp, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca powinien załączyć dokumenty poświadczające wykonanie podobnych zamówień w okres ostatnich 3 lat. Do wykazu usług wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty poświadczające należyte wykonanie usługi. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym: a) wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane zgodnie warunkami określonymi przez zamawiających i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Przy składaniu oferty wymagane jest dysponowaniem, co najmniej: Wykaz posiadanego sprzętu drogowego. Należy wykazać minimum: dla zadania I: - zamiatarka mechaniczna do zamiatania ulic( 2 szczotkowa) - szt.1 - samochód ciężarowy samowyładowczy ładowności min. 5 ton 1 szt. - samochód dostawczy - 1 szt., dla zadania II: - samochód dostawczy 1 szt. - wykaszarka(kosa) spalinowa 1 szt. dla zadania III: - kosiarki wózkowe spalinowe - 2 szt. - wykaszarki(kosy) spalinowe szt. 2 - nożyce spalinowe do żywopłotu - 1 szt. - samochód samowyładowczy min. 4,5 ton lub ciągnik rolniczy + przyczepa samowyładowcza 4,5 t - 1 szt. - samochód dostawczy 1 szt. dla zadania IV: - pojazd specjalistyczny z kosiarką rolkową(bijakową) lub ciągnik rolniczy z kosiarką bijakową 1 szt, - wykaszarka spalinowa 2 szt. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych wszystkich pojazdów, a w przypadku pojazdów dzierżawionych należy dodatkowo dołączyć umowę dzierżawy sprzętu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia Wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie wszystkich osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia dla zadania nr I wymagane jest posiadanie min. 2 sprzątaczy ulic oraz obsady kierowców na posiadany i dzierżawiony sprzęt, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym: a) wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym kierowców wykonujących bezpośrednio usługę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, c) pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

NIE DOTYCZY

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.mirsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Mirsk Pl.Wolności 39 pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miasta i Gminy Mirsk, Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk, Sekretariat pok nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I oczyszczanie ulic i placów miasta Mirska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - oczyszczanie ulic i placów miasta Mirska wykaz i powierzchnia ulic placów i chodników oraz zasady ich oczyszczania określa załącznik do SIWZ, Zadanie II - utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych na terenie Miasta i Gminy Mirsk - wykaz przystanków oraz harmonogram i zasady ich oczyszczania określa załącznik do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych na terenie Miasta i Gminy Mirsk - wykaz przystanków oraz harmonogram i zasady ich oczyszczania określa załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - utrzymanie w należytym stanie gminnych terenów zieleni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III - utrzymanie w należytym stanie gminnych terenów zieleni - wykaz i powierzchnia gminnych terenów zieleni oraz zasady ich pielęgnacji określa załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.31.40.00-5, 77.34.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - koszenie poboczy dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV - koszenie poboczy dróg gminnych - wykaz odcinków dróg i zasady wykonywania usługi okresowa załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.