Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-09
Opatówek: Dostawa wraz z montażem stacji odwadniania osadów ściekowych na Gminnej
Oczyszczalni Ścieków w Opatówku.
Numer ogłoszenia: 84061 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek , ul. Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062 7618017.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem stacji odwadniania osadów ściekowych na Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem stacji odwadniania osadów ściekowych na Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 42.99.69.00 - urządzenia do obróbki osadów 2.Parametry techniczne stacji odwadniania osadów: 2.1.Prasa śrubowo talerzowa do odwadniania osadu dwuwałowa - stal kwasoodporna - AISI 304 - 2 szt. przekładni planetarnych typu R o momencie obrotowym nie mniejszy niż 1300 Nm i mocy nie więcej niż 2 X 0,75 kW - 2 szt. łożysk obudowa okrągła (stal kwasoodporna, samonastawne kulkowe z automatycznym systemem smarowania) - wały o zmiennej średnicy rdzenia i zmiennym skoku ślimaka w wykonaniu ze stali kwasoodpornej AISI 304 napawane węglikiem wolframu na powierzchni ślimaka, powierzchnia utwardzana do 10 mm w głąb do twardości 62-65 HRC -talerzyki ruchome ze stali nierdzewna 4H13 utwardzanej do twardości 50-55 HRC - ilość ruchomych talerzyków nie mniej niż 240 szt./wał - grubość talerzyka nie mnie niż 3 mm - prasa wyposażona w dwukomorową wannę ze stali kwasoodpornej wyposażoną w pompę o mocy nie większej niż 0,55kW - odwodnienie osadu do zawartości suchej masy 20% +_ 2% - maksymalna ilość zawiesin ogólnych w odcieku poniżej 300 mg/l -masa prasy z flokulatorem dynamicznym: do 1 500 kg 2.2.Flokulator dynamiczny - kondycjonowanie osadu - wykonanie stal kwasoodporna - AISI 304 - pojemność flokulatora dynamicznego nie mniej niż 100 L - mieszadło wykonanie stal kwasoodporna AISI 304 - silnik przekładni o mocy nie większej niż 0,25 kW - przekładnia płaska typu F moment obrotowy nie mniej niż 30 Nm, obroty nie mniej niż 60 - masa: do 100 kg 2.3.Pompa dozująca PIX: - maksymalna objętość dozowania do 30 l/h - maksymalne ciśnienie pracy do 4 bar - zakres nastaw 1:1000 - objętość skoku membrany: 3,1 ml - maks. częstotliwość: 180 suwów/min. - klasa ochrony IP 65, Nema 4X - napięcie 100-240V, 50/60 Hz - maksymalny pobór mocy 24W - średnica membrany: 74mm - masa pompy: do 2,6kg dla wykonania PP, PVDF, PVC do 4kg dla wykonania SS - panel sterowania wyposażony w graficzny, czterokolorowy wyświetlacz LCD - funkcja antykawitacji - funkcja samoodpowietrzania głowicy - wbudowany wyświetlacz informacji serwisowych - membrana napędzana silnikiem krokowym - wewnętrzna regulacja prędkości skoku i częstotliwości - panel sterowania z możliwością montażu w trzech pozycjach względem korpusu pompy - sterowanie sygnałem zewnętrznym: impulsowe z możliwością konfiguracji mnożnika/dzielnika impulsów, analogowe 0/4-20mA z możliwością konfiguracji wartości granicznych - zintegrowana z pompą płyta montażowa z mechanizmem zaczepowo-zatrzaskowym, umożliwiająca montaż pompy do powierzchni pionowej lub poziomej - podwójne, konfigurowalne wyjście sygnału analogowego 0/4-20mA - podwójne, konfigurowalne wyjście sygnału binarnego 2.4.Pompa dozująca NaOCH - maksymalna objętość dozowania do 20l/h - maksymalna ciśnienie pracy do 4 bar - zakres nastaw 1:1000 - objętość skoku membrany: 3,1 ml - maks. częstotliwość 180 suwów/min. - klasa ochrony IP 65, Nema 4X - napięcie 100-240V, 50/60 Hz - maksymalny pobór mocy 24W - średnica membrany 74mm - masa pompy: do 2,6 kg dla wykonania PP, PVDF, PVC do 4 kg dla wykonania SS - panel sterowania wyposażony w graficzny, czterokolorowy wyświetlacz LCD - funkcja antykawitacji - funkcja samoodpowietrzania głowicy - wbudowany wyświetlacz informacji serwisowych - membrana napędzana silnikiem krokowym - wewnętrzna regulacja prędkości skoku i częstotliwości - panel sterowania z możliwością montażu w trzech pozycjach względem korpusu pompy - sterowanie sygnałem zewnętrznym: impulsowe z możliwością konfiguracji mnożnika/dzielnika impulsów, analogowe 0/4-20mA z możliwością konfiguracji wartości granicznych - zintegrowana z pompą płyta montażowa z mechanizmem zaczepowo-zatrzaskowym, umożliwiająca montaż pompy do powierzchni pionowej lub poziomej - podwójne, konfigurowalne wyjście sygnału analogowego 0/4-20mA - podwójne, konfigurowalne wyjście sygnału binarnego 2.5. Pompa osadu nadmiernego - moc pompy nie większa niż 2,2 kW - wydajność nie mniej niż 5 m3/h - pompa śrubowa - mimośrodowa pompa ślimakowa w wykonaniu monoblokowym, z motoreduktorem zamontowanym kołnierzowo bezpośrednio na korpusie pompy - przeniesienie napędu z przekładni na elementy rotujące przez zamknięty przegub wykonany z materiałów odpornych na ścieranie - ciśnienie 4 bar - max ciśnienie 6 bar - przyłącza kołnierzowe DN65 UNI 2282 - korpus pompy żeliwo G - stator guma naturalna NBR - rotor stal 420B - wał pompy stal 420B - wałek pośredni stal 420B chromowana - obudowa uszczelnienia żeliwo G25 - uszczelnienie pakuła PTFE - malowanie Czarno -Białe RAL 9005 ACRYLIC - podstawa stal węglowa - silnik 100L 2,2kW 4P 230/400/50 B5 PTC IE2 z Termistorami - obroty przekładni 200 rpm przy 50Hz 2.6.Flokulator dynamiczny: -2 przekładnie płaskie typu F o momencie obrotowym nie mniej niż 188 Nm i mocy nie większej niż 0,37 kW każda - wykonanie stal kwasoodporna - mocowany na jednej ramie wraz z prasą - dwa mieszadła wykonane ze stali kwasoodpornej - wyposażony w przelew osadu - wyposażony w wizjer do kontroli osadu 2.7.Półautomatyczna stacja polimeru: - wykonanie PP grubość nie mniej niż 10 mm - pojemność nie mnij niż 1000 L - mieszadło wykonane ze stali kwasoodpornej, podparte w dolnej części zbiornika na łożysku ślizgowym - 4 sztuki śmigieł fi 150 mm wykonanych ze stali kwasoodpornej - moc zainstalowana nie więcej niż 1,1 kW - czujnik niskiego poziomu roztworu polimeru - zbiornik wyposażony w lancę ssącą wykonaną ze stali kwasoodpornej fi 32 z króćcami - zawór spustowy 1,1/4 cala zamontowany w dnie zbiornika 2.8.Pompa do polielektrolitu o mocy nie większej niż 0,75 kW i wydajności nie mniejszej niż 750 l/h - pompa śrubowa - mimośrodowa pompa ślimakowa w wykonaniu monoblokowym, z motoreduktorem zamontowanym kołnierzowo bezpośrednio na korpusie pompy - przeniesienie napędu z przekładni na elementy rotujące przez zamknięty przegub wykonany z materiałów odpornych na ścieranie - ciśnienie 4 bar - wydajność nie mniej niż 750l/h - max ciśnienie 6 bar - przyłącza gwint BSP ssanie 1 1/2 - przyłącza gwint BSP tłoczenie 1 - korpus pompy żeliwo G 25 - stator guma naturalna NBR - rotor AISI 316L - wał pompy AISI 630 - uszczelnienie pojedyncze mechaniczne ceramika/grafit/viton - silnik nie więcej niż 0,75kW 4P 230/400/50 B5 PTC IE2 z Termistorami nie mniej niż 1450 rpm - obroty przekładni nie więcej niż 350 rpm przy 50Hz - malowanie Ral 6029 2.9.Przenośnik do osadu - moc zainstalowana nie więcej niż 1,5 kW - przekładnia płaska typu F moment obrotowy nie mniej niż 339 Nm - długość - 4 000 mm - obroty ślimaka - 30 obr/min - średnica wstęgi - O 250 mm - wstęga ślimaka - wykonana ze stali specjalnej - koryto przenośnika ślimakowego wykonane ze stali kwasoodpornej ASI 304 o grubości nie mniej niż 2,5 mm - koryto wyłożone płytą PE 1000 (łoże ślizgowe) - możliwość szybkiego demontażu wykładziny z PE 1000 - zawór kulowy 1 1/2 odprowadzający odciek (stal kwasoodporna 316L) - ślimak podparty w dwóch miejscach na jednym podparciu możliwość regulacji góra - dół - waga: 550 kg 2.10.Sterowanie - szafa sterownicza-wykonanie stal kwasoodporna - płynna regulacja napędów za pomocą falowników z panelami dotykowymi mocowanymi na drzwiach szafy. 2.11.Ręczna sonda do pomiaru pH 3.Pozostałe wymagania: 3.1.Dostawa powyższych urządzeń ma polegać na demontażu istniejących urządzeń, transporcie nowych, rozładunku, montażu, rozruchu mechanicznym, podłączeniu do istniejącego układu technologicznego i systemu sterowania oraz szkoleniu obsługi oczyszczalni ścieków. 3.2.Miejsce pochodzenia dostarczanych urządzeń nie może wykraczać poza państwa członkowskie Unii Europejskiej lub państwa, z którymi Wspólnota Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców. 3.3.Prasa musi być umieszczona na stanowisku obecnie pracującego urządzenia i dostosowana wielkością do istniejącego pomieszczenia i warunków bhp przy obsłudze codziennej i obsłudze serwisowej. 3.4.Dostosowanie prasy i pozostałych urządzeń ma być poprzedzone wcześniejszą wizytą oferentów celem doboru jw. 3.5.Wymagana gwarancja 36 miesięcy na prawidłowe działanie stacji odwadniania osadu. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego raz do roku lub na żądanie Zamawiającego z powodu ewentualnych usterek - problemów technicznych z dokonaniem niezbędnych regulacji i wymiany nieprawidłowo działających elementów, konserwacji, udzielania wyjaśnień, co do obsługi i działania sprzętu w siedzibie Zamawiającego w terminie 3 dni od daty zgłoszenia. 3.6.Demontaż istniejącego urządzenia i montaż nowej prasy musi nastąpić w przeciągu 5 dni (w tym dni wolne). Od szóstego dnia wykonawca na swój koszt będzie zobowiązany do podstawienia i uruchomienia mobilno-zastępczego układu do odwadniania osadu. 3.7.Wymagane jest dostarczenie pełnej dokumentacji urządzeń (oryginały w języku polskim) dokumentacja projektowa prasy i wszystkich urządzeń składowych od producent wraz katalogiem części zamiennych DTR prasy i wszystkich urządzeń składowych oraz urządzeń wymienionych w specyfikacji protokoły pomiarowe dla prasy i urządzeń składowych deklaracje zgodności instrukcje obsługi prasy i wszystkich urządzeń składowych karty gwarancyjne protokoły przeciwporażeniowe wykonane po montażu. 4.Zamawiający informuje jednocześnie, że wskazane w opisie przedmiotu zamówienia: typy i symbole materiałów, urządzeń, ich oznaczenie oraz ewentualne nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy materiałów i urządzeń zawarte w projekcie, jeżeli odnoszą się do nazwy producenta, należy rozumieć jako nie gorsze niż. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Zaleca się aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy, tj. zapoznał się z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.69.00 - Urządzenia do obróbki osadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę wraz z montażem stacji odwadniania osadów ściekowych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem - poświadczającym lub oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia z którego będzie wynikać, że przedstawione dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie oraz dokument jakim jest wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat. Z treści wykazu i przedłożonych w ofercie Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) - załącznik nr 4 do formularza oferty; -wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej stanowiącą załącznik nr 5 do formularza oferty; -charakterystyka techniczna stacji odwadniania osadów ściekowych - załącznik nr 6 do formularza oferty, -wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 7 do formularza oferty; - zaakceptowany poprzez oświadczenie złożone na formularzu oferty punkt 10, projekt umowy jako załącznik nr 8 do formularza oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95.00
- 2 - Termin płatności - 5.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jeżeli WYKONAWCA na etapie składania oferty nie wskazał podwykonawcy do realizacji żadnej z części zamówienia, jednak w trakcie wykonywania umowy WYKONAWCA będzie chciał skorzystać z jego pomocy, to zgoda ZAMAWIAJĄCEGO na wprowadzenie podwykonawcy do umowy może nastąpić na zasadach określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 8 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opatowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Opatówku, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14 pokój numer 7 w godz. 08:00 do 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, 62-860 Opatówek, Plac Wolności 14 pokój numer 13..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OPATÓWEK
więcej: przetargi OPATÓWEK »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.