To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-21
Gliwice: Zakup artykułów spożywczych na potrzeby związane z realizacją projektu /Czas na zmiany/
Numer ogłoszenia: 84399 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141612 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, faks 032 2308027.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów spożywczych na potrzeby związane z realizacją projektu /Czas na zmiany/.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby związane z realizacją projektu /Czas na zmiany/. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie nie rzadziej niż trzy razy w miesiącu. Zamówienie składa się z pięciu części: Część I - dostawa wędlin i mięsa kod CPV: 15.11.00.00-2 - nazwa: Mięso kod CPV: 15.13.11.30-5 - nazwa: Wędliny Część II - dostawa warzyw i owoców 15.30.00.00-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty Część III - dostawa nabiału kod CPV: 15.54.00.00-5 - nazwa: Produkty serowarskie kod CPV: 15.51.00.00-6 - nazwa: Mleko i śmietana Część IV - dostawa pieczywa i przypraw kod CPV: 15.87.00.00-7 - nazwa: Przyprawy i przyprawy korzenne kod CPV: 15.81.00.00-9 - nazwa: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Część V - dostawa słodyczy i wyrobów ciastakrskich kod CPV: 15.82.00.00-2 - nazwa: Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości - Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2013 r. Zamówienia składane będą pisemnie, e-mailem lub faksem przez Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej pięciu dni roboczych. Transport na koszt Wykonawcy. -Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno -epidemiologiczne i systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenie pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. - Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP(Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy głównie: - świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli, - dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. - Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. - Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach. - Dostarczone produkty winny być wydane w nieuszkodzonych opakowaniach i aktualną -długoterminową minimum 21 dni - datą ważności do spożycia. - Wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtowo- ilościowy i jest obliczane na podstawie ryczałtowych cen jednostkowych (ofertowych) oraz ilości dostarczanej żywności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.30.00.00-1, 15.54.00.00-5, 15.51.00.00-6, 15.87.00.00-7, 15.81.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: /Czas na zmiany/ współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa wędlin i mięsa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JAPI JOACHIM PIONTEK, LOMPY 8C/3, 41-500 CHORZÓW, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1833,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1981,58
Oferta z najniższą ceną: 1981,58 / Oferta z najwyższą ceną: 2080,44
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa warzyw i owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JAPI JOACHIM PIONTEK, LOMPY 8C/3, 41-500 CHORZÓW, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4453,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5541,99
Oferta z najniższą ceną: 5541,99 / Oferta z najwyższą ceną: 6099,16
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa nabiału
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JAPI JOACHIM PIONTEK, LOMPY 8C/3, 41-500 CHORZÓW, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 640,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 772,00
Oferta z najniższą ceną: 772,00 / Oferta z najwyższą ceną: 828,36
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: dostawa pieczywa i przypraw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JAPI JOACHIM PIONTEK, LOMPY 8C/3, 41-500 CHORZÓW, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2947,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3114,43
Oferta z najniższą ceną: 3114,43 / Oferta z najwyższą ceną: 4037,73
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: dostawa słodyczy i wyrobów ciastkarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE JAPI JOACHIM PIONTEK, LOMPY 8C/3, 41-500 CHORZÓW, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14707,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18401,27
Oferta z najniższą ceną: 18401,27 / Oferta z najwyższą ceną: 25773,11
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku MZUK w Gliwicach
- Wykonanie usług porządkowych w budynku siedziby Dyrekcji ZBMIITBS Sp. z o.o. oraz w siedzibach Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr 4 ,6 i 10 w Gliwicach - pełna nazwa - w dokumentach zamówienia
- Remont drzwi garażowych w Areszcie Śledczym w Gliwicach
- Dostawa dwukanałowego chromatografu gazowego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieczywa i drożdży piekarniczych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
- SUKCESYWNE DOSTAWY DO MAGAZYNU ŻYWNOŚCIOWEGO ZAMAWIAJĄCEGO MIĘSA, WĘDLIN, PODROBÓW I KONSERW MIĘSNYCH
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 6 w Chorzowie, ul. Gałeczki 56 - I/2025
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.