To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-17
Ogłoszenie nr 84559 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.
Warszawa: Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oraz do Zagranicznych Biur Handlowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku i Singapurze - 3 części: część I - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S. A. , część II - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A w Meksyku, część III - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 60896-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Handlu S.A., krajowy numer identyfikacyjny
1207066900000, ul.
Bagatela
12,
00-585
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 3349800, 3349966, faks
223 349 999, e-mail
dorota.laskowska@paiz.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.paiz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oraz do Zagranicznych Biur Handlowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku i Singapurze - 3 części: część I - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S. A. , część II - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A w Meksyku, część III - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BOK/AZ-25-6/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oraz do Zagranicznych Biur Handlowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku i Singapurze - 3 części: część I - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S. A. , część II - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A w Meksyku, część III - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze.Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części. Wykonawcy mogą składać ofertę na wszystkie części zamówienia. CZĘŚĆ I "Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A."Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, w tym mebli biurowych na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z ich montażem w postaci: biurek - 12 sztuk, kontenerów mobilnych- 12 sztuk, szaf aktowych - 12 sztuk, szafo regałów- 12 sztuk i foteli obrotowych- 12 sztuk. Dostawa do siedziby zamawiającego - Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oznacza dostawę i montaż przedmiotu zamówienia we wskazanych pomieszczeniach zlokalizowanych na 4 kondygnacjach budynku położonego w Warszawie 00-585 przy ul. Bagatela 12. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - części I zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. CZĘŚĆ II "Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku" Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku wraz z ich montażem w postaci: biurek - 3 sztuki, komody- 1 sztuka, foteli obrotowych- 13 sztuk, stołu konferencyjnego - 1 sztuka, foteli- 2 sztuki, kanapy - 1 sztuka i stolika - 1 sztuka. Zamawiający wymaga dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia w siedzibie Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku, to jest w lokalu mieszczącym się na 32 piętrze budynku położonego pod adresem Torre Mayor Av. Paseo de la Reforma #505 Col. Cuauhtémoc México, D.F. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - części II zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. CZĘŚĆ III "Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze" Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze wraz z ich montażem w postaci: biurek (3 rodzaje) - 4 sztuki, dostawek do biurek 3 sztuki, kontenerów mobilnych - 4 sztuki, szafki bocznej - 1 sztuka, stołu konferencyjnego- 1 sztuka, foteli obrotowych- 16 sztuk, kanapy - 1 sztuka i foteli - 3 sztuki. Zamawiający wymaga dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia w siedzibie Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze, to jest w lokalu mieszczącym w budynku położonym pod adresem 12 Marina View #23-10 Asia Square Tower 2 Singapore 018961 Singapore. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - części III zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39000000-2
Dodatkowe kody CPV:
39110000-6,
39120000-9,
39130000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w związku z ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił w części II postępowanie o udzielenie zamówienia pn. Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A w Meksyku. Wykonawca Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki ul. Lubomira 29, 62-090 Mrowino, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza w części II zamówienia poinformował Zamawiającego, iż rezygnuje z podpisania umowy i realizacji powyższego zamówienia. Wobec faktu, iż cena najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert złożonych na realizację części II zamówienia, tj. oferta Wykonawcy JARD Sp. z o.o. Al. Na Skarpie 21/11 00-488 Warszawa, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części II zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie w ww. części. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w związku z ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił w części III postępowanie o udzielenie zamówienia pn. Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze, bowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części III zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65040.65 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26220.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29725.41 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.