To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-17
Ogłoszenie nr 84565 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.
Waganiec: Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć w zakresie infrastruktury drogowej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 51588 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Waganiec, krajowy numer identyfikacyjny
91086645900000, ul.
ul. Dworcowa
11,
87731
Waganiec, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
542 830 044, faks
542 830 640, e-mail
ug.waganiec@wlo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.waganiec.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć w zakresie infrastruktury drogowej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Waganiec kredytu w łącznej wysokości 3 500 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100 gr.). Kredyt Gmina Waganiec zamierza przeznaczyć na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć w zakresie infrastruktury drogowej. Kwota kredytu: 3 500 000,00 zł. Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2018 - 700 000,00 zł, - w roku 2019 - 700 000,00 zł, - w roku 2020 - 700 000,00 zł, - w roku 2021 - 700 000,00 zł, - w roku 2022 - 700 000,00 zł, w ratach kwartalnych po 175 000,00 zł na koniec każdego kwartału danego roku, w ostatnim dniu roboczym kwartału. Karencja w spłacie kapitału - do dnia 30.03.2018 roku (data pierwszej raty kwartalnej). Spłata odsetek nastąpi w ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału danego roku, w ostatnim dniu roboczym kwartału, począwszy od kwartału w którym uruchomiono pierwszą transzę kredytu. Szacunkowe terminy uruchomienia kredytu z podziałem na transze: 1) I transza - do 26 czerwca 2017 r. w kwocie 250.000,00 zł, 2) II transza - do 28 lipca 2017 r. w kwocie 500.000,00 zł, 3) III transza - do 28 sierpnia2017 r. w kwocie 1.000.000,00 zł 4) IV transza - do 28 września 2017 r. w kwocie 700.000,00 zł 5) V transza - do 30.10.2017 r. w kwocie 1.050.000,00zł. Terminy uruchomienia i wnioskowane kwoty mogą ulec zmianie. Uruchomienie kredytu nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego (Kredytobiorcy) złożony Wykonawcy (Kredytodawcy) 5 dni roboczych przed datą uruchomienia transzy Data przekazania wnioskowanej transzy kredytu nastąpi 6 dnia roboczego od złożenia wniosku na rachunek budżetu Gminy Waganiec wskazany w umowie. Do obliczenia ceny oferty przyjąć stawkę referencyjną WIBOR 1M (Warsaw Interbank Offered Rate - oprocentowanie po jakim banki udzielą pożyczek innym bankom, ustalane o godz. 11:00 - obowiązujące w dniu 10.03.2017 r., 1,66 %), + stała marża banku (marża banku może być również ujemna). Zmiana oprocentowania kredytu będzie następować zgodnie ze zmianą stawki referencyjnej WIBOR 1M liczonej jako średnia arytmetyczna pięciu ostatnich kwotowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczenia odsetek. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. Zamawiający zastrzega sobie: 1) wybrany wykonawca (bank) nie będzie rozliczał Zamawiającego z wykorzystania kredytu, 2) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, 3) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego i płatne w okresach kwartalnych również w okresie karencji, 4) bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego, 5) prawo obniżenia wysokości zaciąganego kredytu przed jego uruchomieniem w przypadku gdy koszty zadań będą niższe w wyniku rozstrzygnięć przetargowych lub zadanie nie będzie realizowane, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie. Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie do wyliczenia ceny jak i w umowie kredytowej kalendarza rzeczywistego (365/366 dni). 2. Dokumenty finansowe stanowią załącznik nr 4 do siwz. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV). Główny kod CPV: 66.11.30.00-5
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT450000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 372157.59 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WAGANIEC
więcej: przetargi WAGANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.