Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-17
Gliwice: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Gliwice dla obszaru położonego pomiędzy Aleją Jana Nowaka-Jeziorańskiego, ul.Portową i ul.Starogliwicką
Numer ogłoszenia: 85705 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych , Ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238 55 30, faks 32 238 55 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Gliwice dla obszaru położonego pomiędzy Aleją Jana Nowaka-Jeziorańskiego, ul.Portową i ul.Starogliwicką.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Gliwice dla obszaru położonego pomiędzy Aleją Jana Nowaka-Jeziorańskiego, ul. Portową i ul. Starogliwicką na podstawie Uchwały Nr XXXVIII/787/2013 Rady Miejskiej w Gliwicach z dnia 7 listopada 2013 r. - o powierzchni opracowania ok. 290 ha. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) sporządzenie projektu planu (tekstu i rysunku) zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.) w zakresie ustalonym w art. 15 tej ustawy i w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz zgodnie z przepisami innych ustaw związanych z problematyką planowania przestrzennego; b) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze, spełniającej wymagania określone w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz.U. z 2013, poz. 1235 z późn. zm.) oraz pisemnej informacji, w jaki sposób i w jakim zakresie zostały uwzględnione w projekcie planu ustalenia zawarte w prognozie oddziaływania na środowisko; c) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587); d) opracowanie wniosku o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na cele nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r., poz. 1205 z późn. zm.) - o ile zajdzie taka potrzeba; e) kompletowanie dokumentacji formalno-prawnej, w ciągu całego okresu sporządzania projektu planu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587); f) opracowanie rysunku projektu planu w wersji elektronicznej w formacie DGN lub RDL, na nośnikach cyfrowych oraz doprowadzenie do jego prawidłowego działania na sprzęcie i oprogramowaniu będącym w posiadaniu Zamawiającego, w terminie określonym w harmonogramie prac projektowych, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy; g) wprowadzenie projektu planu do Edytora Aktów Prawnych; h) doprowadzenie do opublikowania uchwały w sprawie przedmiotowego planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego; i) dokonanie wszelkich niezbędnych czynności wynikających z ewentualnej konieczności ponowienia procedury planistycznej na skutek prawomocnego rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody Śląskiego stwierdzającego nieważność uchwały w sprawie planu miejscowego. Przedmiot umowy wykonany zostanie etapami, stanowiącymi przedmiot odrębnych odbiorów i fakturowania - zgodnie z terminami ich realizacji określonymi w harmonogramie prac projektowych, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Projekt planu należy wykonać z wykorzystaniem technik komputerowych, w formie nakładki na przekazaną przez Zamawiającego mapę numeryczną miasta (sytuacyjną z nakładką uzbrojenia). Forma opracowania projektu planu miejscowego: a) w postaci dokumentu na papierze: 4 egzemplarze opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z granicami określonymi w uchwale - skala rysunku planu 1:2000 oraz 2 egzemplarze dokumentacji formalno-prawnej (oryginał + kopia); b) wersja elektroniczna projektu planu (rysunek+tekst): 2 egzemplarze. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do ustalenia wynagrodzenia końcowego za ostatni etap w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto za cały przedmiot zamówienia. Wymagany termin rękojmi: 36 miesięcy od dnia wejścia w życie planu miejscowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) zrealizował z należytą starannością co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego o powierzchni opracowania każdego z nich minimum 150 ha. Przez zrealizowany plan Zamawiający rozumie taką uchwałę, która została opublikowana w Dzienniku Urzędowym województwa i w stosunku do której nie zostało wydane rozstrzygnięcie nadzorcze. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek posiadania wiedzy i doświadczenia podlega sumowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy: 1) co najmniej 1 osobą legitymującą się aktualnym wpisem na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów oraz 2) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Wykaz i dowody potwierdzające należyte wykonanie należy ograniczyć wyłącznie do usług potwierdzających spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt III.3.2); - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawce, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawce z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwe są jedynie: a) w sytuacjach określonych w załączniku nr 1 do umowy p.n.: Harmonogram prac projektowych (etapy IV i V), który stanowi integralną część umowy, tj.: - zakres, sposób i termin realizacji IV etapu mogą ulec zmianie, o ile zajdzie potrzeba ponowienia uzgodnień w niezbędnym zakresie, wynikająca z wprowadzenia zmian do projektu planu w związku z rozpatrzeniem uwag przez Prezydenta Miasta; - zakres, sposób i termin realizacji V etapu mogą ulec zmianie w przypadku ponowienia procedury, wynikającego ze stwierdzenia przez Radę Miejską konieczności dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu miejscowego, w tym także w wyniku uwzględnienia uwag do projektu planu, a także na skutek prawomocnego rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody stwierdzającego nieważność uchwały w sprawie planu miejscowego. b) w przypadku zmian w czasie trwania umowy obowiązujących przepisów prawnych, mających wpływ na treść niniejszej umowy, w tym sposób opracowania przez Wykonawcę projektu planu miejscowego. 3. W przypadkach opisanych w ust. 2, zakres oraz sposób i terminy wykonania czynności wynikających z konieczności ponowienia procedury planistycznej określi aneks do umowy zawierający odrębny harmonogram prac. 4. Ewentualne zmiany umowy, wynikające z okoliczności określonych powyżej, pozostają bez wpływu na wysokość wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy. 5. Wykonawca może dokonywać zmiany głównego projektanta, przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Zmiana głównego projektanta może nastąpić w przypadku: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b) niewywiązywania się głównego projektanta z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana głównego projektanta stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja itp.). 6. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany głównego projektanta, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. 7. Wykonawca jest zobowiązany zmienić głównego projektanta zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, Biuro Obsługi Interesantów, stanowisko ds. zamówień publicznych (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Dygowo"
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Wróblew
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Aleksandrów Łódzki
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Margonin wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz innych dokumentów związanych z opracowaniem planu ogólnego gminy Margonin
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo
- "Plan Ogólny Gminy Gardeja".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.