eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceObsługa prawna PCPR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-01

Gliwice: Obsługa prawna PCPR
Numer ogłoszenia: 85714 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26204 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3326616, faks 032 3326616.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna PCPR.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Zamawiającego, polegająca na osobistym świadczeniu usług obsługi prawnej Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2013 r. Wykonawca zobowiązany będzie do osobistej obecności w siedzibie Zamawiającego w wymiarze, co najmniej 8 godzin tygodniowo(w dniach i wymiarze godzinowym wskazanym przez Dyrektora PCPR), nie więcej jednak niż 704 godzin w ciągu roku. Wykonawca winien pozostawać w pełnej dyspozycyjności do osobistego świadczenia usług 3 dni w tygodniu (w dniach uzgodnionych z Dyrektorem zamawiającego) od 7.30 do 15.30 oraz od 7.30 do 17.30 w każdy ostatni czwartek miesiąca. 2. Za czas pozostawania w dyspozycji Wykonawca nie otrzymuje wynagrodzenia od Zlecającego. Wynagrodzenie wypłacane będzie wyłącznie w przypadku świadczenia przez Wykonawcę usług na rzecz Zamawiającego. Zamawiający może określić zwiększone zapotrzebowanie minimalne na obsługę prawną w ramach określonego powyżej limitu 704 godzin rocznie. Zakres usługi obejmuje w szczególności: a. Obsługę prawną Zespołu Finansowo Księgowego i Kadr, b. Obsługę prawną Zespołu ds. Pieczy Zastępczej c. Obsługę prawną zespołu poradnictwa specjalistycznego i interwencji kryzysowej d. Obsługę prawną zespołu ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej, e. Obsługę prawną zespołu ds. osób niepełnosprawnych, f. Opracowywanie i sporządzanie opinii prawnych g. Prowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego w zakresie przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, Ustawy o pomocy społecznej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz pozostałych ważnych dla pracowników Zamawiającego aktualnych aktów prawnych, h. Przygotowywanie, przeprowadzanie i nadzorowanie postępowań w zakresie Prawa Zamówień Publicznych, w tym kontrasygnata dokumentacji, i. Uczestnictwo we wskazanych przez Zamawiającego rozprawach sądowych oraz kontakt z Sądami Rodzinnymi w niezbędnym zakresie, j. Konsultacje prawne z Radcami Prawnymi Starostwa, k. Świadczenie specjalistycznego poradnictwa dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka współpracujących z Zamawiającym, l. Świadczenie specjalistycznego poradnictwa w zakresie prawa rodzinnego i opiekuńczego, zabezpieczenia społecznego, prawa karnego materialnego, procedury karnej, ochrony praw lokatorów oraz innych przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem Punktu Interwencji Kryzysowej w PCPR, m. Prowadzenie dokumentacji w zakresie realizowanej obsługi. n. Obsługę prawną projektu Dobry Start w Samodzielność realizowanego przez Zamawiającego w zakresie, w jakim obsługa ta nie będzie mogła być zapewniona na gruncie obecnie obowiązującej umowy o realizację zadania publicznego na obsługę powyższego projektu. 2. Wykonawca nie może powierzyć wykonania zadania podwykonawcom ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maciej Janson, Kozielska 85/16, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.