eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa monitorów seminaryjnych, lup zabiegowych oraz lasera YAG do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-01-22

Bia³ystok: Dostawa monitorów seminaryjnych, lup zabiegowych oraz lasera YAG do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
Numer og³oszenia: 8577 - 2016; data zamieszczenia: 22.01.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku , ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa monitorów seminaryjnych, lup zabiegowych oraz lasera YAG do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa monitorów seminaryjnych, lup zabiegowych oraz lasera YAG do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku wraz z transportem, roz³adunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu U¿ytkownika. Skrócona nazwa zamówienia: Dostawa monitorów seminaryjnych, lup zabiegowych oraz lasera YAG do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego U. M. w Bia³ymstoku. Wyroby medyczne i inne wyroby sk³adaj±ce siê na zamówienie s± nazywane dalej urz±dzeniami lub wyrobami, niezale¿nie od stopnia z³o¿ono¶ci czy pe³nionych funkcji. Wymagania techniczne i u¿ytkowe, jakie musi spe³niæ przedmiot zamówienia, opisane s± szczegó³owo w za³±cznikach nr 1,1, 1.2 oraz 1.3 do siwz. Lokalizacja monitorów seminaryjnych jest podana w za³±czniku nr 12 do siwz. Wykonanie zamówienia obejmuj±ce roz³adunek, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie urz±dzeñ oraz przeszkolenie personelu U¿ytkownika, jest opisane w siwz, czê¶æ C.II oraz w za³±czniku nr 2.1 (Czê¶æ nr 1) oraz w za³±czniku nr 2.2 (Czê¶æ nr 2 i nr 3)..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.13.00-0, 33.16.22.00-5, 33.16.91.00-3, 51.61.10.00-8, 51.40.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wynosi: Czê¶æ zamówienia nr 1 - 5 000,- z³. Czê¶æ zamówienia nr 2 - 500,- z³. Czê¶æ zamówienia nr 3 - 2 000,- z³. 2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w: a) pieni±dzu, b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96 poz. 620.). 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Pekao S.A. Oddzia³ w Bia³ymstoku 40 1240 5211 1111 0000 4920 7392 z podaniem tytu³u wp³aty: Wadium monitory lupy laser- przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie wybranego przez wykonawcê dokumentu, o którym mowa w pkt. 3b - 3e, wówczas wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ dokument (orygina³) zapakowany w zamkniêt± kopertê oznaczon± Wadium monitory lupy laser- w Kancelarii Ogólnej UMB, ul. Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok (Pa³ac Branickich, lewe skrzyd³o - parter) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. Wymaga siê, aby gwarancje i porêczenia wnoszone jako wadium by³y wa¿ne i nieodwo³ywalne do up³ywu terminu zwi±zania ofert±. Nie mog± byæ zastrze¿one pod warunkiem. W tre¶ci gwarancji , porêczenia musi siê znale¼æ zapis, i¿ gwarant lub porêczyciel ma bezwarunkowy obowi±zek wyp³acenia Zamawiaj±cemu sumy gwarancyjnej (kwoty wadium) na pierwsze pisemne ¿±danie zawieraj±ce wy³±cznie o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³a co najmniej jedna z okoliczno¶ci wskazanych w art. 46 ust. 4 a) lub art. 46 ust. 5 ustawy. 7. Gwarancja, porêczenie musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela gwaranta porêczaj±cego; podpis powinien byæ sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê - z³o¿ony wraz z imienn± piecz±tk± lub czytelny, z podaniem imienia i nazwiska. 8. Wykonawca, którego oferta nie bêdzie zabezpieczona wadium wniesionym we w³a¶ciwej formie i kwocie, zostanie wykluczony z przedmiotowego postêpowania. 9. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium odpowiednio na zasadach okre¶lonych w art. 46 ust. 1, 1 a, 2 i 4 ustawy. 10. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie co najmniej jedna z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 11. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie uwa¿a siê za wniesione prawid³owo (pod warunkiem, ¿e spe³nione s± wszystkie wymagania dotycz±ce wniesienia wadium, w szczególno¶ci prawid³owa jest nazwa i znak postêpowania).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu odno¶nie do posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, gdy¿ przepisy prawa nie nak³adaj± obowi±zku posiadania ww. uprawnieñ do wykonania zamówienia w przedmiotowym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki pozwalaj±ce wykonaæ przedmiotowe zamówienie, dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, mianowicie w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali: co najmniej jedn± dostawê co najmniej 10 monitorów seminaryjnych o przek±tnej ekranu min. 55 cali wraz z komputerami (nie jest wymagane, aby wszystkie by³y tego samego typu), wraz z ich zainstalowaniem i uruchomieniem - je¶li sk³adaj± ofertê na Czê¶æ nr 1 zamówienia. Co najmniej 2 dostawy co najmniej jednego lasera do terapii w okulistyce wraz z ich zainstalowaniem i uruchomieniem (na podstawie odrêbnych umów) - je¶li sk³adaj± ofertê na Czê¶æ nr 3 zamówienia. Zamawiaj±cy nie stosuje art. 22 ust. 5 zdanie drugie, natomiast okre¶li³ powy¿ej minimalne warunki, których spe³nienia wymaga od wykonawców ubiegaj±cych siê o przedmiotowe zamówienie. Ocena spe³nienia powy¿szych warunków udzia³u w postêpowaniu odbêdzie siê na podstawie analizy o¶wiadczeñ oraz dokumentów wymienionych w czê¶ci E. V siwz, pkt. 4 i 5, na zasadzie -spe³nia - nie spe³nia. Odno¶nie do Czê¶ci nr 2 zamówienia Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owego warunku posiadania wiedzy i do¶wiadczenia.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owych warunków dotycz±cych dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie formu³uje równie¿ szczegó³owych warunków dotycz±cych dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, pozwalaj±ce wykonaæ przedmiotowe zamówienie, dotycz±ce sytuacji finansowej, w szczególno¶ci posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w kwocie co najmniej : Gdy sk³adaj± ofertê na Czê¶æ zamówienia nr 1 - 150 000,- z³ Odno¶nie do Czê¶ci nr 2 i nr 3 zamówienia Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owego warunku posiadania ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej. Wykonawca mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Zgodnie z art. 26 ust. 2 e ustawy, podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawc± za szkodê zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e na nieudostêpnienie nie ponosi winy. Zamawiaj±cy nie stosuje art. 22 ust. 5 zdanie drugie, natomiast okre¶li³ powy¿ej minimalne warunki, których spe³nienia wymaga od wykonawców ubiegaj±cych siê o przedmiotowe zamówienie. Ocena spe³nienia powy¿szych warunków udzia³u w postêpowaniu odbêdzie siê na podstawie analizy o¶wiadczeñ oraz dokumentów wymienionych w czê¶ci E. V siwz, pkt. 4 i 5, na zasadzie -spe³nia - nie spe³nia. Zamawiaj±cy nie formu³uje szczegó³owych warunków dotycz±cych sytuacji ekonomicznej wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± innego podmiotu, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, ¿e oferowane urz±dzenia odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: a) Formularz szczegó³owy oferty sporz±dzony w zale¿no¶ci od oferowanej czê¶ci zamówienia: zgodnie z za³±cznikiem nr 1.1 i - lub nr 1.2 i - lub nr 1.3 do siwz, opieczêtowany i podpisany przez Wykonawcê. b) Deklaracje zgodno¶ci dotycz±ce urz±dzeñ zaoferowanych w Czê¶ci nr 2 i nr 3 zamówienia c) Certyfikaty zgodno¶ci wydane przez jednostkê notyfikowan± w celu oznakowania CE urz±dzeñ zaoferowanych w Czê¶ci nr 2 i nr 3 zamówienia (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I; klasa wyrobu medycznego powinna byæ okre¶lona w deklaracji zgodno¶ci). d) Materia³y informacyjne, np. prospekty, foldery, katalogi, instrukcje obs³ugi, dokumentacje techniczno - ruchowe, dotycz±ce zaoferowanych urz±dzeñ, potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego. Je¿eli materia³y informacyjne dotycz± ró¿nych wyrobów, nale¿y zaznaczyæ jednoznacznie urz±dzenia bêd±ce przedmiotem oferty. Nie powinno byæ rozbie¿no¶ci pomiêdzy o¶wiadczeniem Wykonawcy zawartym w Formularzach szczegó³owych oferty, a tre¶ci± materia³ów informacyjnych. Niniejszy punkt dotyczy wszystkich czê¶ci zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty podstawowe. a) Formularz ogólny oferty sporz±dzony zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do siwz, opieczêtowany i podpisany przez Wykonawcê. b) Orygina³ pe³nomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, je¿eli prawo reprezentacji nie wynika z innych dokumentów za³±czonych do oferty lub kopia ww. pe³nomocnictwa po¶wiadczona przez notariusza za zgodno¶æ z orygina³em. c) Lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, co Wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, albo informacja o tym, ¿e Wykonawca nie nale¿y do grupy kapita³owej - wzór: za³±cznik nr 5 do siwz. d) Je¿eli Wykonawca bêdzie polega³ na wiedzy i do¶wiadczeniu lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków - jest zobowi±zany udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowi±zanie musi byæ opatrzone w³asnorêcznym podpisem udostêpniaj±cego (w oryginale, nie kserokopia), do ewentualnego wykorzystania - wzór: za³±cznik nr 9 do siwz. Je¿eli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia, wówczas w realizacji zamówienia konieczny jest udzia³ tego podmiotu trzeciego, jako podwykonawcy, doradcy, konsultanta itp., co powinno wynikaæ z tre¶ci dokumentu wymienionego w niniejszym punkcie. e) Je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w pkt. 26 ust. 2b ustawy - przedk³ada informacjê, o której mowa w pkt. 5 b), dotycz±c± podmiotów udostêpniaj±cych zasoby finansowe, a tak¿e dokumenty wymienione w ww. pkt. 4 b), dotycz±ce podmiotów udostêpniaj±cych zasoby finansowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zmiany tre¶ci Umowy nie mog± powodowaæ wykroczenia poza zakres ¶wiadczenia okre¶lony w umowie. 2. Strona Umowy wnosz±ca o dokonanie zmiany tre¶ci Umowy sk³ada drugiej stronie pisemny wniosek o ww. zmianê tre¶ci wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczno¶ci wprowadzenia przedmiotowej zmiany. 3. Strony Umowy w terminie do 7 dni ustalaj± wspólne stanowisko wobec proponowanej zmiany tre¶ci Umowy. W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin zajêcia stanowiska przez strony mo¿e byæ przed³u¿ony do 21 dni. 4. Dopuszcza siê zmiany tre¶ci Umowy wynikaj±ce z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny, przy czym zmiany te nie spowoduj± podwy¿szenia ceny wykonania przedmiotu umowy. 5. Dopuszcza siê zmianê tre¶ci Umowy, gdy: a) zmieni³y siê przepisy prawa, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki stron, przy czym warto¶æ Umowy, czyli cena wykonania zamówienia, nie mo¿e ulec podwy¿szeniu z tytu³u zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego, c) konieczno¶æ zmian umowy wynika z okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ w dacie zawarcia umowy. 6. Dopuszcza siê, aby termin wykonania zamówienia by³ wyznaczony przez Zamawiaj±cego jako pó¼niejszy, i¿ okre¶lono w Umowie, w przypadku: a) dzia³ania si³y wy¿szej, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania Umowy, b) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony Umowy nie by³y w stanie przewi?dzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, c) opó¼nienia lub wstrzymania wykonywania robót budowlanych w obiekcie, w którym bêd± zainstalowane urz±dzenia, 7. Dopuszcza siê zmianê tre¶ci Umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w § 9 Umowy. 8. Zmiany harmonogramu wykonywania zamówienia mog± byæ wprowadzane w trybie roboczym, wymagaj± zatwierdzenia przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego, i nie bêd± stanowi³y zmiany tre¶ci umowy, je¿eli nie spowoduj± zmiany terminu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. 231 (lewe skrzyd³o Pa³acu Branickich, I piêtro) Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku, ul. J. Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, (lewe skrzyd³o Pa³acu Branickich, parter)..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1.Termin wykonania zamówienia: Dostarczenie, uruchomienie i odbiór urz±dzeñ, zakoñczenie szkoleñ personelu U¿ytkownika, dotycz±cych wszystkich urz±dzeñ: w terminie zaoferowanym przez Wykonawcê: Czê¶æ nr 1: nie d³u¿szym, ni¿ 4 tygodnie od daty zawarcia umowy; Czê¶æ nr 2 i nr 3: nie d³u¿szym, ni¿ 8 tygodni od daty zawarcia umowy. 2. Zamówienie stanowi czê¶æ Inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku. 3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Inwestycja, której czê¶ci± jest przedmiotowe zamówienie, w ca³o¶ci jest finansowana z bud¿etu pañstwa oraz ma kilkuletni termin realizacji. Istnieje konieczno¶æ uzyskiwania przez Zamawiaj±cego potwierdzenia finansowania w poszczególnych latach; w zwi±zku z powy¿szym Wykonawca dostosuje wykonywanie zamówienia do potwierdzonego przez Zamawiaj±cego finansowania, w tym równie¿ w przypadku wyd³u¿enia okresu Inwestycji przez dysponenta ¶rodków finansowych. 4. Zamówienie bêdzie wykonywane zasadniczo na terenie nowobudowanego obiektu U¿ytkownika, przy czym Wykonawcê obowi±zuje niezak³ócanie funkcjonowania U¿ytkownika, w szczególno¶ci w zakresie szeroko pojêtej komunikacji i ci±g³o¶ci udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych. 5. Wykonawca musi wzi±æ pod uwagê, ¿e na terenie wykonywania zamówienia bêd± prowadzone ró¿nego rodzaju prace, w tym roboty budowlane, inne dostawy oraz alokacje klinik, realizowane równie¿ przez podmioty trzecie, co poci±gnie za sob± konieczno¶æ koordynacji prac na styku wykonawców. 6. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o zamówienie (art. 23 ustawy). Wówczas s± zobowi±zani ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunek wskazany w ww. czê¶ci B. I musi byæ spe³niony przez ka¿dego z tych wykonawców, natomiast warunek wskazany w czê¶ci B. III i czê¶ci B. IV wykonawcy ci mog± spe³niæ wspólnie. Zgodnie z art. 141 ustawy, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy zawartej w wyniku niniejszego postêpowania niezale¿nie od tre¶ci umowy wi±¿±cej ich wzajemnie. 7. Je¿eli Wykonawca bêdzie polega³ na wiedzy i do¶wiadczeniu lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków - jest zobowi±zany udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowi±zanie musi byæ opatrzone w³asnorêcznym podpisem udostêpniaj±cego (w oryginale, nie kserokopia), do ewentualnego wykorzystania - wzór: za³±cznik nr 9 do siwz. Je¿eli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia, wówczas w realizacji zamówienia konieczny jest udzia³ tego podmiotu trzeciego, jako podwykonawcy, doradcy, konsultanta itp., co powinno wynikaæ z tre¶ci dokumentu wymienionego w niniejszym punkcie. 8. Je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w pkt. 26 ust. 2b ustawy - przedk³ada informacjê, o której mowa w pkt. 5 c), dotycz±c± podmiotów udostêpniaj±cych zasoby finansowe, a tak¿e dokumenty wymienione w ww. pkt. 4 b), dotycz±ce podmiotów udostêpniaj±cych zasoby finansowe. 9. WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZ¡CE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Zamawiaj±cy wymaga, aby zaoferowane urz±dzenia w sk³adzie i konfiguracjach opisanych w za³±cznikach nr 1.1, 1.2 i 1.3 do siwz by³y fabrycznie nowe i wyprodukowane w roku 2015 lub 2016.. 2. Zaoferowane urz±dzenia oraz oprogramowanie, które s± wyrobami medycznymi podlegaj±cymi w³a¶ciwej ocenie zgodno¶ci, spe³niaj±cymi w³a¶ciwe wymagania zasadnicze, musz± byæ dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i oznakowane CE. 3. Zgodnie z art. 14 ust. 1 Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych, instrukcje obs³ugi urz±dzeñ, dostarczone u¿ytkownikowi wraz z urz±dzeniem musz± byæ w jêzyku polskim. Nie dopuszcza siê instrukcji obs³ugi w innych jêzykach. Równie¿ wszystkie inne dokumenty dostarczone z chwil± uruchomienia urz±dzeñ musz± byæ w jêzyku polskim. 4. Wszelkie oprogramowanie komputerowe wchodz±ce w sk³ad przedmiotu zamówienia musi byæ w jêzyku polskim. Aktualizacja oprogramowania, równie¿ pochodz±cego od podmiotów trzecich, bêdzie dostarczana i instalowana na koszt Wykonawcy w okresie gwarancji na urz±dzenie niezw³ocznie po jej wprowadzeniu do obrotu, bez konieczno¶ci zwracania siê o aktualizacjê przez U¿ytkownika. 5. Licencje na oprogramowanie przekazane Zamawiaj±cemu musz± byæ: nieograniczone czasowo i terytorialnie, upowa¿niaj±ce do korzystania z oprogramowania w zakresie niezbêdnym do wykorzystywania wszystkich funkcji urz±dzeñ, wskazanych w siwz i za³±cznikach do niej. Czê¶æ nr 1: W sk³ad przedmiotu zamówienia nie wchodz± licencje na pod³±czenie dostarczanych monitorów do systemu RIS, HIS, PACS ani licencje na oprogramowanie RIS, HIS, PACS. 6. Po uruchomieniu urz±dzeñ musz± one byæ gotowe do u¿ytku zgodnie z ich przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Zakupy materia³ów eksploatacyjnych i zu¿ywalnych, w tym wyrobów medycznych jednorazowego u¿ytku, nie s± zakupami inwestycyjnymi. 10.KRYTERIA WYBORU OFERT I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY OFERT. 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie przeprowadzony odno¶nie do ka¿dej z Czê¶ci zamówienia osobno. 2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami: cena - 94% termin wykonania zamówienia - 6%. 3. Ocenie zostan± poddane oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. 4. Ilo¶æ punktów PC, jak± otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium cena, zostanie wyznaczona wed³ug wzoru: PC = (CN / CR ) x 94 gdzie : CN - najni¿sza cena spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu, CR - cena oferty rozpatrywanej, 94 - maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta wg. kryterium cena 94%. 5. Ilo¶æ punktów PT, jak± otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium termin wykonania zamówienia zostanie przyznana w nastêpuj±cy sposób: CZÊ¦Æ NR 1: Zaoferowany termin wykonania zamówienia: 4 tygodnie od daty zawarcia Umowy (maksymalny dopuszczony) - 0 pkt. Zaoferowany termin wykonania zamówienia: 3 tygodnie od daty zawarcia Umowy - 3 pkt. Zaoferowany termin wykonania zamówienia: 2 tygodnie i mniej od daty zawarcia Umowy- 6 pkt. CZÊ¦Æ NR 2, CZÊ¦Æ NR 3: Zaoferowany termin wykonania zamówienia: 8 tygodni od daty zawarcia Umowy (maksymalny dopuszczony) - 0 pkt. Zaoferowany termin wykonania zamówienia: 7 tygodni od daty zawarcia Umowy - 1 pkt. Zaoferowany termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od daty zawarcia Umowy- 2 pkt. Zaoferowany termin wykonania zamówienia: 5 tygodni od daty zawarcia Umowy - 3 pkt. Zaoferowany termin wykonania zamówienia: 4 tygodni od daty zawarcia Umowy - 4 pkt. Zaoferowany termin wykonania zamówienia: 3 tygodni od daty zawarcia Umowy - 5 pkt. Zaoferowany termin wykonania zamówienia: 2 tygodnie i mniej od daty zawarcia Umowy - 6 pkt. 6. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów P obliczon± wed³ug wzoru: P = PC + PT. 11. Najpó¼niej w dniu podpisania umowy wymagane jest wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, w wysoko¶ci 10% ceny oferty..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: MONITORY SEMINARYJNE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: MONITOR SEMINARYJNY 65 cali Z KOMPUTEREM - 14 SZT. Wymagania techniczne i u¿ytkowe, jakie musi spe³niæ przedmiot zamówienia, opisane s± szczegó³owo w za³±czniku nr 1,1 do siwz. Lokalizacja monitorów seminaryjnych jest podana w za³±czniku nr 12 do siwz. Wykonanie zamówienia obejmuj±ce roz³adunek, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie urz±dzeñ oraz przeszkolenie personelu U¿ytkownika, jest opisane w siwz, czê¶æ C.II oraz w za³±czniku nr 2.1..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.13.00-0, 51.61.10.00-8, 51.40.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 6

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: LUPY ZABIEGOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: LUPY ZABIEGOWE - ILO¦Æ SZTUK W KOMPLECIE: 3. Wymagania techniczne i u¿ytkowe, jakie musi spe³niæ przedmiot zamówienia, opisane s± szczegó³owo w za³±czniku nr 1.2.do siwz. Wykonanie zamówienia obejmuj±ce roz³adunek, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie urz±dzeñ oraz przeszkolenie personelu U¿ytkownika, jest opisane w siwz, czê¶æ C.II oraz w za³±czniku nr 2.2..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.16.22.00-5, 51.40.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 6

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: LASER YAG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: LASER YAG - 1 KOMPLET. Wymagania techniczne i u¿ytkowe, jakie musi spe³niæ przedmiot zamówienia, opisane s± szczegó³owo w za³±czniku nr 1.3 do siwz. Wykonanie zamówienia obejmuj±ce roz³adunek, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie urz±dzeñ oraz przeszkolenie personelu U¿ytkownika, jest opisane w siwz, czê¶æ C.II oraz w za³±czniku nr 2.2..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.16.91.00-3, 51.40.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.